Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STATISTICS AS PRINCIPLED ARGUMENT Robert Abelson

26-09-2014, 3:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 999.99 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4551989200
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 26-09-2014 03:10:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63785, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42081, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12821, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58052, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21359, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63785, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42081, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12821, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58052, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21359

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Statistics as Principled Argument

STATISTICS AS PRINCIPLED ARGUMENT Robert Abelson

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Robert P. Abelson
Language: English
Publisher: Psychology Press
Publication Date: 15 Mar 1995
Dimensions: 15.2 x 1.6 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 238
Condition: NEW
Product_ID: ADA5DA5281

 

 

In this illuminating volume, Robert P. Abelson delves into the too-often dismissed problems of interpreting quantitative data and then presenting them in the context of a coherent story about one's research. Unlike too many books on statistics, this is a remarkably engaging read, filled with fascinating real-life (and real-research) examples rather than with recipes for analysis. It will be of true interest and lasting value to beginning graduate students and seasoned researchers alike. The focus of the book is that the purpose of statistics is to organize a useful argument from quantitative evidence, using a form of principled rhetoric. Five criteria, described by the acronym MAGIC (magnitude, articulation, generality, interestingness, and credibility) are proposed as crucial features of a persuasive, principled argument. Particular statistical methods are discussed, with minimum use of formulas and heavy data sets. The ideas throughout the book revolve around elementary probability theory, t tests, and simple issues of research design. It is therefore assumed that the reader has already had some access to elementary statistics.Many examples are included to explain the connection of statistics to substantive claims about real phenomena.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 INTRODUCTION TO TIME SERIES USING STATA Becketti

 MULTILEVEL ANALYSIS Tom Snijders, Roel Bosker

 INTRODUCING STATISTICS: A GRAPHIC GUIDE Magnello

 THE PSYCHOLOGY OF PERSONNEL SELECTION Furnham

 PROFESSORS AS WRITERS Robert Boice

 BAYES' RULE James Stone