Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Stasiuk-Krajewska Karina - Etyka Public Relation

14-05-2014, 8:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4151877288
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 14-05-2014 08:10:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Stasiuk-Krajewska Karina - Etyka Public Relation
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]29327
Wymiar: 14.5x20.5cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 164
Ocena: -
Waga: 0,21 kg
Indeks: 570[zasłonięte]01473KS
Rok wydania: 2011
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Stasiuk-Krajewska Karina
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Opis książki

Podtytuł: Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje
Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej —bardziej ostrożne lub wręcz negatywne (wskazujące na zaburzenia sfery publicznej z owego faktu wynikające). Ideą książki jest odniesienie się do owej tendencji i sporów przez nią generowanych w kontekście etyki profesjonalnej, zwłaszcza etyki public relations (a także etyki dziennikarstwa i reklamy).
Zobacz także...