Zestaw PLAYSTATION MOVE STARTER PACK zawiera:
· controller PLAYSTATION MOVE
· kamerę PlayStation Eye
Pełny pakiet PlayStation Move, obejmujący kontroler ruchu, kontroler pomocniczy oraz kamerę PlayStation Eye, połączony z ofertą gier najwyższej jakości, zapewnią graczom innowacyjne, wciągające wrażenia z grania w systemie PS3.
Połączenie systemu PS3 z kamerą PlayStation Eye pozwala na precyzyjne wykrywanie ruchów, kąta i pozycji absolutnej kontrolera ruchu PlayStation Move w trójwymiarowej przestrzeni, przez co gracze mogą poruszać się w grach tak intuicyjnie, jakby sami się w nich znajdowali.
Kontroler ruchu PlayStation Move zapewnia niezrównaną dokładność dzięki zaawansowanym technologicznie czujnikom ruchu, obejmującym trójosiowy żyroskop, trójosiowy akcelerometr oraz czujnik ziemskiego pola magnetycznego, a także zmieniającą kolor kulę, śledzoną przez kamerę PlayStation Eye.
Kontroler PlayStation Move wykrywa zarówno szybkie jak i subtelne ruchy gracza, takie jak uderzenie rakietą tenisową czy pociągnięcia pędzlem. Korzystając z kontrolera ruchu PlayStation Move, użytkownicy mogą bezpośrednio wykonywać czynności za pomocą przycisków akcji oraz spustu analogowego, odczuwając jednocześnie drgania wynikające z funkcji wibracji urządzenia oraz wrażenia kolorystyczne zapewniane przez kulę wyświetlającą rozmaite kolory. Co więcej, kamera PlayStation Eye rejestruje głos i wizerunek gracza, zapewniając wrażenia wynikające z rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality).
Kolejna zaprezentowana nowość, kontroler pomocniczy PlayStation Move, jest obsługiwany jedną ręką, a stworzono go z myślą o rozszerzeniu opcji rozgrywki oferowanych przez gry obsługujące pakiet PlayStation Move. Kontroler pomocniczy PlayStation Move ma elegancki, łukowaty kształt, zgrany z wyglądem kontrolera ruchu, i jest wyposażony w drążek analogowy oraz przyciski kierunkowe, które umożliwiają graczowi proste sterowanie ruchem postaci lub wybieraniem kierunku w grze.
Tak jak pozostałe kontrolery bezprzewodowe dla systemu PS3, również kontroler ruchu zasilany jest przez wbudowany akumulator litowo-jonowy, wyposażono go też w technologię Bluetooth, która pozwala na bezprzewodowe przesyłanie informacji do systemu PS3.
Film
+
The House of the Dead: Overkill - Extended Cut to rozszerzona wersja gry, która w 2009 roku zadebiutowała na konsoli Nintendo Wii. Mamy tu do czynienia z kolejną odsłoną popularnej serii rail shooterów, czyli tytułem, w którym nie sterujemy bezpośrednio postacią, a jedynie przemieszczamy się po ściśle wyznaczonych ścieżkach. W trakcie gry zajmujemy się wyłącznie masową eliminacją przeciwników, a do ich namierzania wykorzystujemy widoczny na ekranie celownik.
Opisywana odsłona cyklu The House of the Dead odbiega stylistycznie od swoich poprzedników, wyraźnie nawiązując do klasycznych komiksów grozy oraz filmów klasy B z pogranicza gatunku gore.Overkill pełni funkcję prequela, oferując wybór pomiędzy dwiema grywalnymi postaciami, wśród których nie zabrakło Agenta G. Co ciekawe, w realiach gry jest on jeszcze niedoświadczonym żółtodziobem, który niedawno skończył akademię. Główni bohaterowie Overkill wysłani zostają do miasteczka Bayou City w stanie Louisiana celem zapanowania nad panoszącymi się po tych terenach hordami nieumarłych stworów. Dzielni herosi muszą także ustalić przyczynę przywrócenia nieumarłych do życia oraz zadbać o to żeby podobna sytuacja nigdy więcej się już nie powtórzyła.
Do naszej dyspozycji oddano kilka różnych trybów, między innymi Arcade Mode przywodzący na myśl zabawę na automacie do gry. Opisywana wersja na PS3 wyróżnia się większym zróżnicowaniem trybów rozgrywki w stosunku do tytułu wydanego na Wii. Dodatkowo możemy liczyć na znaczne modyfikacje znanych etapów, jak również na szansę przystąpienia do dwóch zupełnie nowych scenariuszy, wzbogacających przedstawianą historię.
Właściwa rozgrywka przebiega w znany fanom cyklu sposób. Nasze zadanie polega więc na eksterminowaniu nieumarłych zanim zdołają się do nas zbliżyć, raniąc tym samym sterowaną postać. Ciekawą nowością w Overkill jest funkcja Slow-Mofo Time. Po jej uaktywnieniu przez kilka chwil działamy w trybie spowolnienia czasu, dzięki czemu możemy sobie pozwolić na oddawanie bardziej precyzyjnych strzałów. Oprócz zwykłych zombiaków napotykamy także silniejsze mutanty oraz bossów. Likwidacja tych ostatnich możliwa jest jedynie wtedy, gdy poznamy ich słabe strony. W omawianej rozszerzonej wersji pojawia się kilka nieznanych wcześniej odmian stworów, między innymi zmutowane dzieci.
W Overkill zachowano aspekt interaktywnego otoczenia. Widoczne w okolicy przedmioty możemy więc do woli niszczyć, co jest zresztą wskazane, gdyż niekiedy zawierają w sobie dodatkową amunicję czy apteczki. Ponadto funkcja Evil Eye pozwala nam na wynajdywanie tych obiektów, których zniszczenie doprowadzi do efektownej reakcji łańcuchowej, eliminując tym samym stojące w pobliżu stwory.
Edycja na konsolę PS3 oferuje pełne wsparcie dla kontrolera PlayStation Move, z pomocą którego w sprawny sposób możemy namierzać i likwidować potwory, jak również odpędzać się od tych nieumarłych, którym udało się dostatecznie zbliżyć do bohatera i wdać w szamotaninę. Bawić możemy się w pojedynkę lub działać w kooperacji z drugim graczem.
Zmagania obserwowane są z perspektywy pierwszej osoby, a na szczególną uwagę zasługuje spore zróżnicowanie odwiedzanych lokacji. W trakcie zabawy badamy nie tylko strefy zurbanizowane, ale i udajemy się między innymi do nawiedzonego wesołego miasteczka. W wersji na PS3 możemy nacieszyć się nieobecną w pierwowzorze grafiką w jakości HD. Overkill Extended Cut oferuje ponadto pełne wsparcie dla technologii 3D.
język ,instrukcja ,okładka