Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Starbucks Sztuka wyciągania wniosków Schultz NW24h

12-07-2012, 16:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.99 zł     
Użytkownik mspksiazki
numer aukcji: 2395350401
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 29   
Koniec: 03-07-2012 19:47:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tłumaczenie: Mariusz Gądek

Oprawa: twarda z obwolutą

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1688-4

Opracowanie graficzne: Marta Szmyd

Rok wydania: 2012

Format: 155x235

Ilość stron: 312

Wydawnictwo: Znak literanova



Howard Schultz

Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces



W pewne wtorkowe popołudnie w lutym 2008 roku Starbucks zamknął

wszystkie swoje lokale w Stanach Zjednoczonych.

Informacja wywieszona na 7100 zamkniętych drzwiach głosiła:

„Potrzebujemy trochę czasu, by ulepszyć nasze espresso.

Przygotowanie dobrego espresso wymaga wprawy.

Dlatego też postanowiliśmy poświęcić się udoskonaleniu tej sztuki”.

Decyzje tę podejmuje Howard Schultz. Gdy istnienie Starbucksa staje pod znakiem zapytania i firma zaczyna przynosić gigantyczne straty, Schultz wraca do gry. Tak jak Steve Jobs po powrocie do Apple'a, Schultz dokonuje rewolucji, wprowadza śmiałe i często kontrowersyjne zmiany, stawiając swą firmę na nogi.

Na tym jednak podobieństwa do Jobsa się kończą. Schultz proponuje zupełnie inny pomysł na biznes i jego prowadzenie: stawia na ludzi, tradycyjne wartości, proste i doskonałe espresso.

Efekt?

Dziś Starbucks to 60 milionów kubków kawy tygodniowo wydawanych w 16 tysiącach kawiarni w 54 krajach.

Howard Schultz to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie, jednak jego droga do sukcesu nie była łatwa. Pochodzi z biednej rodziny, wychował się na Brooklynie. Mimo to nigdy nie poddawał się przeciwnościom losu, uzyskał stypendium i ukończył Northern Michigan University, rozpoczął pracę w Seattle w firmie Starbucks, a kiedy jego innowacyjne pomysły nie spotkały się z aprobatą zarządu, stworzył swoją własną sieć kawiarni Il Giornale. Po dwóch latach właściciele Starbucksa postanowili wycofać się z branży i sprzedali firmę Schultzowi. Ten zainwestował w rozwój całej sieci, dzięki czemu stworzył najważniejszą i największą sieć kawiarni na świecie.


STARBUCKS to jeden z najważniejszych biznesowych hitów ostatnich lat - książka gościła na szczycie listy bestsellerów „New York Timesa”, a Amazon zaliczył go do grona najważniejszych książek roku.



Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).

Pozdrawiamy,

 

 

MSP Książki.