Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Starbucks - Howard Schultz

12-07-2012, 13:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45.90 zł      Najwyzsza cena licytacji: 45.90 zł     
Użytkownik znak_com_pl
numer aukcji: 2394000032
Miejscowość Kraków
Licytowało: 5    Wyświetleń: 56   
Koniec: 03-07-2012 11:09:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Znak

Znak

Kontakt

 Tel: (12) 61 99 569


E-mail: [zasłonięte]@znak.com.pl

 

Koszt wysyłki

Wpłata na konto (przelew):


UPS - 8.00 zł


Poczta Polska - 8.00 zł


Płatność przy odbiorze:


UPS - 12.00 zł


Poczta Polska - 12.00 zł


Przy zamówieniu powyżej 90.00 zł:


wszystkie opcje są gratis!

 


SIW Znak zaprasza na swoje aukcje!


 

Na stronie "o mnie" mogą Państwo sprawdzić wszystkie aktualne promocje oraz regulamin naszej księgarni internetowej


 

Na naszych aukcjach oferujemy jedynie nowe egzemplarze naszych tytułów

 

Czas realizacji zamówień: 24 h


Koszt przesyłki niezależnie od ilości zakupionych tytułów pozostaje taki sam


Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT


Przedmiotem tej aukcji jest:

Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces


Oprawa twarda z obwolutą
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1688-4
Opracowanie graficzne: Marta Szmyd
Rok wydania: 2012
Format: 155x235
Ilość stron: 312
Wydawnictwo: Znak literanova
Cena detaliczna: 59,90 zł

 


W pewne wtorkowe popołudnie w lutym 2008 roku Starbucks zamknął
wszystkie swoje lokale w Stanach Zjednoczonych.
Informacja wywieszona na 7100 zamkniętych drzwiach głosiła:
„Potrzebujemy trochę czasu, by ulepszyć nasze espresso.
Przygotowanie dobrego espresso wymaga wprawy.
Dlatego też postanowiliśmy poświęcić się udoskonaleniu tej sztuki”.

 

Decyzje tę podejmuje Howard Schultz. Gdy istnienie Starbucksa staje pod znakiem zapytania i firma zaczyna przynosić gigantyczne straty, Schultz wraca do gry. Tak jak Steve Jobs po powrocie do Apple'a, Schultz dokonuje rewolucji, wprowadza śmiałe i często kontrowersyjne zmiany, stawiając swą firmę na nogi.

 

Na tym jednak podobieństwa do Jobsa się kończą. Schultz proponuje zupełnie inny pomysł na biznes i jego prowadzenie: stawia na ludzi, tradycyjne wartości, proste i doskonałe espresso.

Efekt?

Dziś Starbucks to 60 milionów kubków kawy tygodniowo wydawanych w 16 tysiącach kawiarni w 54 krajach.

 

Howard Schultz to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie, jednak jego droga do sukcesu nie była łatwa. Pochodzi z biednej rodziny, wychował się na Brooklynie. Mimo to nigdy nie poddawał się przeciwnościom losu, uzyskał stypendium i ukończył Northern Michigan University, rozpoczął pracę w Seattle w firmie Starbucks, a kiedy jego innowacyjne pomysły nie spotkały się z aprobatą zarządu, stworzył swoją własną sieć kawiarni Il Giornale. Po dwóch latach właściciele Starbucksa postanowili wycofać się z branży i sprzedali firmę Schultzowi. Ten zainwestował w rozwój całej sieci, dzięki czemu stworzył najważniejszą i największą sieć kawiarni na świecie.

STARBUCKS to jeden z najważniejszych biznesowych hitów ostatnich lat - książka gościła na szczycie listy bestsellerów „New York Timesa”, a Amazon zaliczył go do grona najważniejszych książek roku.


 

 

Inne nasze aukcje Nasze komentarze O mnie