Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Star Wars The Force Unleashed II PC

30-05-2012, 16:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.90 zł     
Użytkownik bestgame_pl
numer aukcji: 2348639980
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 35   
Koniec: 29-05-2012, 12:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Star Wars: The Force Unleashed II to druga część wydanej w 2008 roku gry akcji, przedstawiającej historię Starkillera - sekretnego ucznia Dartha Vadera. Za deweloping sequela odpowiada firma Aspyr Media. Fabuła gry osadzona została pomiędzy wydarzeniami przedstawionymi w III i IV epizodzie Gwiezdnych Wojen. Kierując poczynaniami głównego bohatera gracze mają okazję poznać sekrety ciemnej strony mocy. Star Wars: The Force Unleashed II to druga odsłona serii gier akcji TPP, prezentujących nieznane dotąd wydarzenia ze świata stworzonego przez George’a Lucasa z perspektywy Ciemnej Strony Mocy. Za opracowanie produkcji, rozgrywającej się w okresie między III i IV epizodem Gwiezdnych Wojen, odpowiada firma LucasArts. W kontynuacji The Force Unleashed ponownie wcielamy się w rolę Starkillera, czyli sekretnego ucznia samego Dartha Vadera. Autorzy nazywają tę część „mrocznym” epizodem – na wzór filmowego Imperium Kontratakuje. Podobnie jak w części pierwszej uczestniczymy w wielu epickich wydarzeniach, podczas których wykorzystujemy ogromną potęgę Mocy. Główny bohater dysponuje wieloma technikami walki – nowością w tym odcinku są umiejętności m.in. Mind Trick (zmuszająca przeciwników do walki po naszej stronie lub np. do skakania w przepaść) i Force Fury (pozwala kilka razy na poziom „wymaksować” wszystkie posiadane umiejętności), chociaż najczęściej korzysta z niezawodnych mieczy świetlnych. Zmianom uległa również sama rozgrywka stawiając równie silny akcent na taktykę i zagadki, co na walkę. Sama walka zaś wymaga większego skupienia, pojawiają się bowiem przeciwnicy o przeróżnych opornościach wymuszający zmianę taktyki. Jako urozmaicenie dla tradycyjnych poziomów chodzonych autorzy przygotowali sekwencje, w których siedzimy za sterami myśliwca TIE oraz wstępy do niektórych poziomów prezentujących swobodne opadanie w połączeniu z omijaniem przeszkód i walką.