Kabel 4 pin (banan) do diagnoskopu (interfejsu) STAR DIAGNOZA Star diagnosis , star diagnose , sprinter , mercedes ,diagnostyka ,naprawa , 38pin ,14pin , 16pin , 4pin Dlaczego warto kupić w naszym sklepie? Kupujesz od fachowców, od dziesięciu lat nasza firma (Mari) zajmuje się sprzedażą sprzętu diagnostycznego, przeżyliśmy różnych szybkich i anonimowych sprzedawców na Allegro którzy dużo i tanio sprzedawali, równie szybko znikali zostawiając klientów na lodzie. Pomyśl, jeżeli ktoś pisze że wymienia w ramach gwarancji sprzęt na nowy to znaczy że nie prowadzi serwisu sprzedawanego sprzętu, jak sądzisz czy wymieni na nowy po upływie gwarancji ? Inny przykład, firma sprzedaje na przykład lodówki telefony itp.. jakie oni mogą mieć pojęcie o diagnostyce samochodów. Dobrze się zastanów zanim podejmiesz decyzję od kogo kupisz. Prowadzimy serwis gwarancyjny i po gwarancyjny sprzedawanych przez naszą firmę urządzeń, jesteśmy na bieżąco w temacie elektroniki samochodowej ponieważ nasza firma prowadzi usługi w zakresie elektroniki samochodowej i diagnostyki. Płatność 96 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 368622 Firma MARI 84-207 Koleczkowo ul.Kamieńska 35 Wysyłka UWAGA!!! W przypadku zakupu do czterech przedmiotów, za ich wysyłkę PŁACISZ TYLKO RAZ!! Jeżeli kupisz na kilku naszych aukcjach pięć przedmiotów, TO WSZYSTKIE PRZEDMIOTY WYŚLEMY GRATIS!! Zakupione przez Państwa przedmioty wysyłamy w dni robocze do godziny 14:30 W koszt przesyłki wliczone jest opakowanie i podatek VAT. Ponieważ kupują Państwo od firmy musimy do kosztów przesyłki doliczyć podatek VAT Piszę o tym ponieważ mieliśmy kilka pytań od klientów związanych z kosztem przesyłki. Gwarancja Do towaru dołączany jest paragon lub faktura VAT, która uprawnia do zwrotu towaru , w oryginalnym opakowaniu, 10 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. (koszty transportu pokrywa kupujący). Gwarancja realizowana jest na podstawie paragonu lub faktury VAT dołączanej do każdego towaru. W ramach napraw gwarancyjnych koszt przesyłki pokrywa kupujący, można również uszkodzony sprzęt dostarczyć osobiście do siedziby firmy w Koleczkowie. Zakupione urządzenia możesz odebrać osobiście w siedzibie firmy:MARI 84-207 Koleczkowo Ul. Kamieńska 35 Tel. 058[zasłonięte]0267 Fax.058[zasłonięte]2903 Pomorskie. Około 12 km od Gdyni, Gdańska, Sopotu w dni robocze od godz. 8:00 do 16:00 Sprzęt można sprawdzić na miejscu, możliwość montażu zakupionych urządzeń, cena montażu nie jest wliczona w aukcję. |