Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STANLEY DALMIERZ MIERNIK TLM 210i 77-922 + BOSCH

11-06-2012, 13:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 250 zł     
Użytkownik mazur-sc
numer aukcji: 2316406141
Miejscowość Wysyłka
Wyświetleń: 27   
Koniec: 31-05-2012 12:24:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sylwia
tel. 783 [zasłonięte] 393
Nicole
tel. 725 [zasłonięte] 455
[zasłonięte]@mazur-sc.pl
16[zasłonięte]097
Przedpłata na konto
LUKAS BANK
53 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0766094 [zasłonięte] 000000
KURIER
Przelew - 15,00
Pobranie - 22,00
DALMIERZ TLM 210i
Producent: Stanley
Nr katalogowy: 1-77-922

W przypadku zakupu więcej niż 1 sztuki koszty przesyłki ustalane są indywidualnie


  • Pomiar: odległości, powierzchni, kubatury
  • Funkcje: dodawania i odejmowania wymiarów, pomiar ciągły, opóźniacz czasowy
  • Wyświetlacz ciekłokrystaliczny czterosegmentowy (wyświetlanie czterech pomiarów) z podświetleniem
  • Pomiar od czoła lub podstawy urządzenia
  • Odczyt metryczny lub calowy
  • Pomiar ciągły min. i maks.
  • Pomiar kąta
  • Kontrola nachylenia narzędzia od 0°–50°
  • Zasięg pomiaru: 0,05 m do 100 m
  • Pamięć: 19 ostatnich pomiarów
  • Dokładność: +/- 1,5 mm
  • Klasa lasera: II
  • Dioda: 635 nm
  • Odporność na warunki zewnętrzne: IP 54
  • Temperatura pracy: -10°C do +50°C
  • Ergonomiczna obudowa: 124 x 54 x 35 mm
  • Zasilanie: 2 x bateria alkaliczna AAA

 

 

 

                                                 GRATIS

       PIŁKA DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ BOSCH


Stanley to 170 lat tradycji, doświadczenia i innowacyjnych rozwiązań w konstruowaniu narzędzi ręcznych. Jako największa na świecie marka narzędziowa, Stanley ma ogromne doświadczenie we wprowadzaniu i produkcji narzędzi, spełniających wysokie oczekiwania dzisiejszych użytkowników.

Sukces Firmy Stanley opiera się na ciągłym kontakcie z Klientami oraz analizowaniu ich potrzeb aby następnie w oparciu o te informacje - rozwijać ofertę produktów i tworzyć jeszcze lepsze narzędzia.