Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STANDARDY KIEROWANIA ZESPOŁEM WYD.2011 TW

07-03-2012, 23:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.04 zł     
Użytkownik bialasowa24_pl
numer aukcji: 2103648357
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 7   
Koniec: 07-03-2012 10:40:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

bialasowa24_pl

26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172

Odbiór osobisty w Łodzi

BIALASOWA24
Bartosz Karwas

Kościuszki 132
90-451 Łódź

NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162


[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)

STANDARDY KIEROWANIA ZESPOŁEM WYD.2011 TW

Autor: ROBERT KROOL
Data wydania: 2011
Rodzaj okładki: twarda
Ilość stron: 244
Format: 15 x 22,5 cm

Stan: Nowa
Cena rynkowa: 49,00 zł
Nasza Cena: 39,04 zł


Kilka słów o... Głębokie przemyślenia oparte na osobistym doświadczeniu autora – odarte z ideologii konkretne analizy i studia przypadku – wreszcie genialne w swojej prostocie rozwiązania – czynią tę publikację wymarzoną i jednocześnie niezbędną menedżerowi sprzedaży.Krzysztof Grzebykwiceprezes zarządu AXA POLSKA …Robert Krool - uznany ekspert w dziedzinie przywództwa w biznesie i polityce oraz przedsiębiorczości wśród młodzieży… Krool stał się autorytetem ekonomistów, doradcą klubów biznesu, izb i organizacji gospodarczych.Gazeta Wyborcza Wrocław Robert jest wybitnym praktykiem sprzedaży i wyjątkowym liderem, gdyż potrafi łączyć zamiłowanie do biznesu z pasją bycia pisarzem oraz mówcą. Ze względu na rzadko spotykaną wiarygodność jest w stanie przekazać wiedzę oraz doświadczenie niebywale efektywnie oraz skutecznie. Pozostawia trwały ślad w umyśle każdego z nas. „Praktyka biznesu piórem i słowem” to synonim wyjątkowości podejścia, które reprezentuje Krool.Jan GasparskiPolish National Sales Awards Przeczytałam wszystko co Robert napisał i stwierdzam, że nie tylko łatwo się czyta poszczególne rozdziały, ale również jest tu mnóstwo cennych informacji. Można powiedzieć, że książka jest praktycznym poradnikiem menedżera i to nie tylko szefa działu sprzedaży. Kto pracuje już kilka lat w sprzedaży z pewnością rozpoznaje wiele wątków ze swojego życiorysu. A osoby rozpoczynające karierę mogą wykorzystać przedstawione tu doświadczenia, by ustrzec się wielu błędów. Zachęcam do stałego korzystania z lektury tej książki. Agnieszka Polska-Kamieńska Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców w Polsce