Dane sprzedawcy:
Zotel Sp.J. 04-672 Warszawa
Klimontowska 23
Kontakty:
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9,00 do 17,00
e-mail:
[zasłonięte]@zotel.pl
Telefony:
Dział handlowy:
(22)[zasłonięte]81277
Serwis:
(22)[zasłonięte]81272
Bezpieczne zakupy:
Kupując u nas masz pewność, że kupujesz od znanej i cenionej polskiej firmy, zajmującej się sprzedażą internetową od wielu lat. Nasza firma stosuje Program Ochrony Klienta.
Tysiące pozytywnych komentarzy jakie już otrzymaliśmy dowodzą naszego profesjonalizmu w obsłudze klienta oraz jakości towaru.
Informacje dla kupujących:
Nasz system współpracy z Klientem, pomoże Ci doprowadzić transakcję szybko do końca, niezależnie od tego czy jesteś początkującym czy też wytrawnym Allegrowczem. Dodatkowo będziesz informowany poprzez e-mail, o aktualnym statusie zamówienia.
Prawa konsumenta:
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Dz.U.00.22.271 o ochronie niektórych praw konsumentów.
-Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. (…)
-W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. (…).
Klient ma odesłać towar na swój koszt.