Stacjonarny stół do masażu i rehabilitacji SS-E03
Stół SS-E03 posiada stabilną stalową konstrukcję pokrytą farbą proszkową, w standardzie występuje trzy częściowe leże łamane do pozycji fotela, wykonane ze sklejki z otworem na twarz i zatyczką w podgłówku. Regulacja wysokości stołu odbywa się za pomocą siłownika elektrycznego sterowanego pilotem ręcznym. W modelu SS-E03 zastosowano w pełni łożyskowany mechanizm regulacji wysokości. Poszczególne części blatu regulowane są poprzez sprężyny gazowe.
Jako opcje dodatkowe dostępne są:
- podłokietniki - dopłata 270,60 zł
- półki boczne - dopłata 356,70 zł
- wieszak na podkład - dopłata 80 zł
- system kółek jezdnych - dopłata 572 zł
- pilot nożny - dopłata 307,50 zł
- sterowanie z ramy - dopłata 1045,50 zł
![SS_E03 SS_E03](http://wstech-allegro.erz.pl/upload/wstech-allegro.erz.pl/resized__700x468_SS_E03.jpg)
Parametry
|
SS-E03
|
Długość
|
200 cm
|
Szerokość
|
65/70/80 cm
|
Wysokość
|
48-100 cm
|
Regulacja kąta podgłówka
|
-70° do 40°
|
Regulacja kąta oparcia
|
0° do 85°
|
Regulacja kąta łamania blatu
|
-
|
Masa własna
|
91 kg
|
Maksymalne obciążenie
|
160 kg
|
Regulacja wysokości
Manualna/elektryczna/hydrauliczna
|
- / • / -
|
Regulacja kąta blatu
Manualna/elektryczna
|
-
|
Regulacja oparcia
Manualna/elektryczna
|
•/-
|
Ręcznie regulowane podłokietnik
|
o
|
Opuszczane półki boczne
|
o
|
Otwór na twarz
|
•
|
Wieszak na papier
|
o
|
Rama sterująca
|
o
|
Pilot nożny
|
o
|
System kół jezdnych
|
o
|
legenda: • - opcja standardowa, o – opcja dodatkowa, - - opcja niedostępna, * - masa bez opcji dodatkowych
Realizacja zamówienia po telefonicznym ustaleniu szczegółów zamówienia.
GWARANCJA
![GWARANCJA GWARANCJA](http://wstech-allegro.erz.pl/upload/wstech-allegro.erz.pl/resized__700x546_GWARANCJA.jpg)
WARUNKI GWARANCJI
Dla potrzeb niniejszego dokumentu:
„Producent” oznacza firmę WSTECH s.c. z siedzibą w Sanoku, przy ulicy Okulickiego 43.
„Nabywca” oznacza końcowego Nabywcę sprzętu wyprodukowanego przez Producenta.
„Autoryzowany serwis” oznacza serwis prowadzony wyłącznie przez Producenta zamawianego sprzętu.
Producent gwarantuje dobrą jakość i zapewnia sprawne działanie sprzętu na okres podany w tabeli, która jest załączona do niniejszej gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, również tych dokonanych w transporcie,
- gdy Nabywca nie wykonuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi zobowiązujących Nabywcę do wykonania we własnym zakresie,
- uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji lub transportu sprzętu.
Nabywca traci uprawnienia wynikające z niniejszej gwarancji w przypadku:
- gdy w okresie gwarancyjnym sprzęt był naprawiany poza autoryzowanym serwisem,
- gdy dokonano w sprzęcie samowolnych napraw lub modyfikacji bez pisemnej zgody Producenta,
- gdy sprzęt był eksploatowany po stwierdzeniu w nim wady konstrukcyjnej lub po uszkodzeniu mechanicznym.
Niezależnie od utraty uprawnień gwarancyjnych, przypadkach opisanych w punkcie 4, producent nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone na mieniu i osobie, jakie może spowodować używanie takiego sprzętu. Wady konstrukcyjne lub uszkodzenia powstałe w wyniku wadliwego sprzętu, ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni od daty doręczenia sprzętu do Producenta. Do korzystania w pełni z uprawnień gwarancyjnych należy spełnić poniższe warunki:
- należy przedstawić fakturę lub inny dowód zakupu sprzętu przez Nabywcę,
- należy przedstawić oryginalną kartę gwarancyjną z podpisem sprzedawcy, numerem seryjnym i datą sprzedaży,
- zgłoszenie wady maksymalnie do 14 dni od jej wykrycia,
- należy odesłać towar do producenta w oryginalnym opakowaniu na koszt Nabywcy.
Gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową. Zasięg ochrony gwarancyjnej, ograniczony jest do terytorium Polski. Gwarancja w pierwszej kolejności dotyczy naprawy produktu, oraz wymiany uszkodzonych podzespołów lub elementów konstrukcyjnych. Producent nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności za pośrednie straty lub szkody Nabywcy. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy, liczony od dnia dostarczenia sprzętu do Producenta, do dnia w którym sprzęt został udostępniony Nabywcy do odbioru. Producent nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenie sprzętu powstałe w trakcie transportu przez firmę przewozową. Obowiązkiem Nabywcy jest sprawdzenie stanu technicznego sprzętu przy jego odbiorze. Jeżeli transport sprzętu został zlecony przez Producenta a sprzęt uległ zniszczeniu, Nabywca jest zobowiązany do:
- zgłoszenia do Producenta w terminie do 3 dni od dnia otrzymania uszkodzonej przesyłki o wszelkich zniszczeniach powstałych w transporcie, w celu sporządzenia przez Producenta zgłoszenie reklamacyjnego w firmie transportowej.
- dostarczenia Producentowi protokołu szkody spisanego pomiędzy Nabywcą z przedstawicielem firmy transportowej.
Zasady gwarancji zawarte w niniejszym dokumencie są jedynymi i oryginalnymi