DOSTĘPNOŚĆ I GWARANCJA
Oferowany przez nas produkt nie jest wirtualny. Jest dostępny od ręki!
Wszystkie produkty są fabrycznie nowe. Wszystkie naprawy gwarancyjne, a
także konfiguracja zakupionego u nas sprzętu, są całkowicie
bezpłatne.Posiadamy własny wykwalifikowany serwis.
WYSYŁKA I
ODBIORY
Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS,
dzięki czemu w większości przypadków docierają one do Ciebie
już następnego dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że wysyłki realizowane
są tylko od poniedziałku do piątku, w związku z czym towary wysłane w
piątek będą doręczane od poniedziałku, a przesyłki przygotowane w
sobotę - od wtorku. Zapewniamy Ci szybką i sprawną realizację
zamówienia, dlatego nie współpracujemy z Pocztą
Polską. Po prostu szanujemy czas i nerwy naszych Klientów.
Co ważne, wszystkie paczki są nieodpłatnie ubezpieczone.
„Uwaga!!!
Przed odbiorem przesyłki sprawdź, czy jej opakowanie i taśma firmowa
nie jest uszkodzona, oraz czy jej waga odpowiada temu co znajduje się
na liście przewozowym. Jeżeli obawiasz się, że zawartość przesyłki
mogła zostać okradziona lub uszkodzona podczas transportu, pamiętaj aby
przy odbiorze spisać stosowny raport w
obecności osoby, która ją doręczyła. Odpowiedni formularz
posiada kurier. Tylko protokół
spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do
zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia”.
PYTANIA I
ODPOWIEDZI
Masz wątpliwości? Szukasz porady? Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje
pytania. Czekamy na kontakt od poniedziałku do piątku pod nr 61 646 07
97 lub 797 [zasłonięte] 493 (w godzinach od 9:00 do 17:00) oraz pod adresem
e-mail: [zasłonięte]@clickola.pl
|