CLIMA TECH TOP NEXT |
Jest w pełni automatycznym urządzeniem Magneti Marelli, opracowanym dla diagnozy i obsługi instalacji klimatyzacji. Wbudowana baza danych pozwala znacznie przyspieszyć obsługę pojazdów. Urządzenie umożliwia w prosty sposób przeprowadzenie interwencji serwisowych na dwa sposoby. Funkcja manualna: poprzez operatora wykonywany jest odzysk środka chłodzącego, opróżnianie, wtrysk oleju, napełnianie, płukanie. Funkcja automatyczna: operacje wykonywane są automatycznie poprzez wybór modelu samochodu z bazy danych lub automatycznie w cyklu programowalnym (bez pomocy operatora poprzez ustawienia poszczególnych funkcji wprowadzane przez obsługującego.) |
|
WYPOSAŻENIE URZĄDZENIA |
Programator, oraz wysokiej klasy elektroniczny system sterowania elektrozaworami |
• Zawory bezpieczeństwa |
• Czujniki ciśnienia |
• Czujnik ciśnienia w butli(pomiar ciśnienia w butli wraz z alarmem) |
• Dodatkową chłodnicę (z elektrowentylatorem ) czynnika chłodzącego |
• Dwa manometry analogowe z sugerowanym ciśnieniem |
• Drukarkę |
• Wbudowaną bazę danych z wyborem pojazdu CAR+AGRI+TRUCK |
i możliwością uzupełnienia o dodatkowe pojazdy |
• Wagi elektroniczne na olej, czynnik oraz kontrast |
• Przewody serwisowe o długości 2,5 m z możliwością przedłużenia |
• Czytelny wyświetlacz ciekłokrystaliczny |
• Cztery zbiorniczki na olej odzyskany, olej świeży, kontrast oraz olej do aut hybrydowych |
• Możliwość aktualizacji bazy danych poprzez standardową kartę pamięci lub USB |
• Specjalną przystawkę do płukania układu (opcja) |
• Możliwosć podpięcia azotu i pomiar z wydrukiem poprzez czujnik ciśnienia w stacji |
• możliwość konwersji na czynnik R1234YF |
|
FUNKCJE CLIMA TECH TOP NEXT |
• odzysk czynnika chłodzącego zawartego w A/C (ECO/FAST) |
• oczyszczanie czynnika z zanieczyszczeń mechanicznych |
• odwadnianie czynnika poprzez filtrowanie |
• separacja czynnika od oleju zawartego w układzie |
• pomiar ilości odzyskanego czynnika |
• test obecności resztek czynnika w układzie |
• osuszanie układu za pomocą specjalnej pompy próżniowej |
• test szczelności układu( na podciśnieniu lub ciśnieniowo z użyciem azotu) |
• automatyczny wtrysk oleju i kontrastu w ilości założonej przez obsługującego |
lub manualny z kontrolą wzrokową |
• odzysk pozostałego czynnika z przewodów |
• możliwość pracy w trybie manualnym |
• rejestracja wykonywanych funkcji w formie wygodnego dla klienta wydruku |
• możliwość płukania układu czynnikiem |
• diagnostykę układu wraz z wydrukiem |
• bilans czynnika in/out |
• nieskomplikowany i tani serwis |
• automatyczny lub manualny spust gazów nieskroplonych |
|
DANE SZCZEGÓŁOWE: |
• Czynnik chłodzący: R134a/1234 YF |
• Waga elektroniczna czynnika chłodzącego: - dokładność +/- 10 g |
• Wagi elektroniczne oleju /UV Dokładność +/- 1 g |
• Próżniomierz elektroniczny: Kl. 1.0 |
• Manometry niskiego ciśnienia/ wysokiego ciśnienia: Kl. 1.6 |
• Pojemność wewnętrznego zbiornika : 12,4 l / 27,2 l (MAXI) |
• Maksymalna ilość czynnika R134a/1234YF: 25KG (MAXI) |
• Pojemność skokowa sprężarki: 14 cc |
• Wydajność pompy: 6 m3/h 3,5 CFM – 100 l/min. |
• Stopień końcowej próżni: 5 Pa – 0.05 mbar |
• Wymiary: 1222x653x610 |
• Ciężar: 99 Kg |
• Filtr o złożonym o sicie molekularnym |
• Filtr mechaniczny z cienkiej siatki |
• Drukarka Termiczna |
• Złącze do azotu (max 15 bar) |
• Pojemnik do oleju do hybryd |
• Złącze USB |