CLIMA TECH HD NEXT |
Jest w pełni automatycznym urządzeniem Magneti Marelli, opracowanym dla diagnozy i obsługi instalacji klimatyzacji. Urządzenie umożliwia w prosty sposób przeprowadzenie interwencji serwisowych na dwa sposoby. Funkcja manualna: poprzez operatora wykonywany jest odzysk środka chłodzącego, opróżnianie, wtrysk oleju, napełnianie. Funkcja automatyczna: operacje wykonywane są automatycznie poprzez wybór kodu samochodu z bazy danych lub automatycznie w cyklu programowalnym (bez pomocy operatora poprzez ustawienia poszczególnych funkcji wprowadzane przez obsługującego). Bogate oprogramowanie urządzenia jest w stanie prowadzić operatora poprzez kolejne cykle pracy. Baza danych usprawnia pracę operatora i przyspiesza obsługę układu klimatyzacji. |
|
WYPOSAŻENIE URZĄDZENIA |
• Programator, oraz wysokiej klasy elektroniczny system sterowania elektrozaworami |
• Zawory bezpieczeństwa |
• Czujniki ciśnienia |
• Dodatkową chłodnicę (z elektrowentylatorem) czynnika chłodzącego |
• Trzy Manometry analogowe |
• Dwa zawory ręczne |
• Trzy zbiorniczki na olej świeży,przepracowany i kontrast |
• Drukarka (opcjonalnie) |
• Przewody serwisowe o długości 4 m, z możliwością przedłużenia |
• Bogatą bazę danych w formie książkowej CAR+AGRI+TRUCK |
• Czytelny wyświetlacz ciekłokrystaliczny |
• dodatkowy manometr wskazujący ciśnienie w butli wewnętrznej |
• Diagnostykę układu klimatyzacji w samochodzie (opcjonalnie) |
• Zintegrowaną, elektroniczną bazę danych, pozwalającą m.in. na wtórną identyfikację |
pojazdu w oparciu o numer rejestracyjny (opcja) |
• Złącze do Azotu |
• Złącze do płukania układu |
• Obsługa hybryd (opcja)
|
FUNKCJE CLIMA Clima Tech HD NEXT |
• odzysk czynnika chłodzącego zawartego w A/C |
• oczyszczanie czynnika z zanieczyszczeń mechanicznych |
• odwadnianie czynnika poprzez filtrowanie |
• separacja czynnika od oleju zawartego w układzie |
• pomiar ilości odzyskanego czynnika |
• test obecności resztek czynnika w układzie |
• osuszanie układu za pomocą specjalnej pompy próżniowej |
• test szczelności układu( na podciśnieniu lub ciśnieniowo z użyciem azotu) |
• automatyczny lub półautomatyczny wtrysk oleju i kontrastu w ilości założonej |
przez obsługującego lub manualny z kontrolą wzrokową |
• odzysk pozostałego czynnika z przewodów |
• możliwość pracy w trybie manualnym |
• możliwość płukania układu czynnikiem |
• diagnostykę układu wraz z wydrukiem(opcja) |
• nieskomplikowany i tani serwis |
• możliwość pracy w trybie manualnym
|
DANE SZCZEGÓŁOWE: |
• Czynnik chłodzący: R134a/1234yf |
• Waga elektroniczna czynnika chłodzącego: |
- dokładność +/- 10 g |
• Próżniomierz elektroniczny: Kl. 2.5 |
• Wymiary: 1220 x 650 x 610 mm |
• Ciężar: 90 Kg |
• Pojemność operacyjna: zbiornik 27,2 lt - 21 Kg R134a/1234YF |
• Filtr o złożonym o sicie molekularnym, mechaniczny z cienkiej siatki |
• Pompa próżniowa 13,7 m3/h 3,5CMF – 226l/min |
• Maksymalne podciśnienie 0,05 mbar |
• Przewody 4m |
• Drukarka termiczna (opcja) |