Szukasz Kuszących OKAZJI ?
Stacja dokująca Philips DS1150
Stan : używany
Gwarancja 24 miesiące.
Uszkodzone opakowanie (podniszczone, popisane)
Stacja sprawna w 100 %.
|
Stylowa, obudowa - Pasuje do każdego wnętrza.
Funkcja regulacji głośności - Dzięki tej funkcji będziemy mogli szybko zmniejszyć lub zwiększyć głośność bez wchodzenia w ustawienia podłączonego urządzenia audio.
Automatyczna synchronizacja zegara - Po umieszczeniu w podstawce urządzenia iPod/iPhone zegar zestawu zostanie automatycznie zsynchronizowany z zegarem w urządzeniu.
Aplikacja Philips DockStudio - Umożliwia posiadaczom głośników ze stacją dokującą korzystanie z wielu ciekawych funkcji min. słuchania ulubionych audycji radiowych, dzielenia się ze znajomymi tym, czego słuchasz, za pośrednictwem serwisów Facebook i Twitter, aktualne informacje pogodowe.
|
|
Producent |
Philips |
Kod producenta |
DS1150 |
EAN |
871[zasłonięte][zasłonięte]16306 |
Model |
Linia |
|
Specyfikacja |
Rodzaj urządzenia |
|
Dedykowany model |
|
Dźwięk |
|
Funkcje |
- Alarm
- Radio internetowe
- Regulacja głośności
|
Zasilanie |
|
Komunikacja |
|
Zastosowane technologie |
|
Inne |
- Aplikacja DockStudio
- Cyfrowy zegar
- Technologia ekranowania
- Wymiary (szer. x wys. x gł.) (mm):176 x 176 x 77 mm
|
Fizyczne |
Kolor |
|
Waga [g] |
|
|
|
|
Jeżeli są państwo zainteresowani odbiorem towaru w punkcie prosimy o wybranie odbioru osobistego oraz wpisanie w komentarzu nazwy miasta!
|
|
[zasłonięte]@morele.net
|
|
*Zasady zwrotu towaru pochodzącego z licytacji zostały opisane na stronie " o mnie "
|
|
Do każdego zamówienie wystawiamy paragon . Na życzenie Fakturę Vat !
Realizacja 24 h po zaksięgowaniu wpłaty !
Możliwość odbioru osobistego w naszych net-Punktach Białystok, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Rzeszów, Toruń, Warszawa, Wrocław,Olsztyn gdzie można sprawdzić i dokładnie obejrzeć towar tylko po wygranej aukcji (o chęci odbioru proszę poinformować po wygranej aukcji, dokładne adresy podane wyżej )
Zapraszamy do naszych Netpunktów!
|
|
Każdego dnia Nasi Klienci dzielą się swoimi wrażeniami z dokonanych w naszym sklepie zakupów. Część z nich to propozycje usprawnień które staramy się uwzględniać w naszych pracach nad rozwojem sklepu. Otrzymujemy także informacje od klientów którzy przy realizacji zamówienia napotkali problemy - ze wszystkimi kontaktuje się nasz dział reklamacji aby pomyślnie załatwić sprawę.
Jednak zdecydowanie największą grupę stanowią klienci, którzy chcą się podzielić swoją radością z udanych zakupów w Morele.net. Jesteśmy z tych głosów bardzo dumni i niektóre z nich publikujemy na tej stronie.
|
|