Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Stabryła Adam, Podstawy zarządzania firmą

17-05-2014, 8:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 zł     
Użytkownik izabela1492
numer aukcji: 4218868072
Miejscowość Rabka-Zdrój
Wyświetleń: 5   
Koniec: 17-05-2014 08:27:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1995
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bliskie strony allegro
od poniedziałku do piątku
od 9.00 do 17.00
502 [zasłonięte] 641
502 [zasłonięte] 036
[zasłonięte]@bliskiestrony.eu

przelew bankowy:
76 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4450091 [zasłonięte] 359440
list ekonomiczny
list priorytetowy
list ekonomiczny polecony
list priorytetowy polecony
paczka ekonomiczna
paczka priorytetowa
Książki wysyłamy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu płatności.

Przesyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej i InPost.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zwykłe przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej i InPost.

W przypadku zakupu większej ilości sztuk proszę o kontakt w celu ustalenia ceny wysyłki.
Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub rachunek.
Podstawy zarządzania firmą
image

Oprawa z przetarciami (przód - naddarty dolny narożnik) i lekko zakurzonymi brzegami stron.

  • rok wydania : 1995
  • wydawnictwo : PWN
  • ISBN : 83-01-11746-X
  • stan : bd-
  • okładka : miękka
  • wydanie : I
  • ilość stron : 320
  • język : polski
  • przekład : (-)
  • ilustracje : (-)
  • waga(kg) : 0,35
  • wymiary : 14,5x20,5x1,5
  • autor : Stabryła Adam
  • zbiór : MS
  • seria : (-)
cena: 11
opis książki:

Książka ma za zadanie odpowiedzieć na pytanie, jakie czynniki determinują efektywną działalność firmy, w odniesieniu do takich obszarów jak: system zarządzania strategicznego, zarządzanie marketingowe, planowanie i finanse, zasoby ludzkie, struktura organizacyjna, instytucje zarządzania w podmiotach gospodarczych, system informacji menedżerskiej, zarządzanie jakością, zarządzanie operacyjne. Dobór tematyki prezentowanej w książce został podyktowany potrzebami polskiego przedsiębiorstwa. Zamieszczony materiał empiryczny, rozwiązania organizacyjne, plany, programy rozwojowe służą jako przykłady ilustrujące działalność menedżerską w praktyce. Książka jest adresowana do studentów i wykładowców kierunków zarządzania i marketingu, jak również do praktyków-menedżerów, rad nadzorczych, zespołów badawczych.

zapraszamy na nasze pozostałe aukcje: