Informacja
Kupujesz powyżej 500 zł zadzwoń do nas i zapytaj o rabat.
Małe produkty można łączyć w jedną wysyłkę.
Oferta Stabilizator obrazu FLYCAM Glidecam, model VS-120 (do 8kg)
Stabilizator obrazu FLYCAM Glidecam, model VS-120 (do 8kg)
-
Produkt marki BlackCam.
Profesjonalny stabilizator redukujący drgania i wychylenia kamery wynikające z ruchów operatora. Dzięki naszemu stabilizatorowi każde Twoje ujęcie będzie płynne, nawet podczas szybkiego marszu po nierównej powierzchni. Flycam pozwala wyeliminować negatywne efekty wstrząsów wywołane przez zmęczenie uważnym trzymaniem stabilizatora i zapewnia wygodne filmowanie przez cały dzień.
Stabilizator FLYCAM Glidecam do kamer i DSLR do 8kg 120cm model VS-120
Prezentujemy profesjonalny stabilizator redukujący drgania i wychylenia kamery wynikające z ruchów operatora.
Dzięki naszemu stabilizatorowi każde Twoje ujęcie będzie płynne, nawet podczas szybkiego marszu po nierównej powierzchni.
Flycam pozwala wyeliminować negatywne efekty wstrząsów wywołane przez zmęczenie uważnym trzymaniem stabilizatora i zapewnia wygodne filmowanie przez cały dzień.
Rękojeść z resztą stabilizatora połączona jest za pomocą przegubu Cardana - daje nam to stabilizacje całkowicie niezależną od ruchu ręki.
Dodatkowo, w celu wyeliminowania wyślizgnięcia się statywu z ręki, rękojeść pokryta została przyjemną gumą.
Flycam umożliwia regulowanie wysokości, przesunięcie punktu zaczepienia uchwytu oraz dobór obciążników. Dzięki temu dopasujemy statyw do posiadanego przez nas sprzętu: kamery, lustrzanki czy bezusterkowca.
Głowica stabilizatora umożliwia płynne wyważanie przód-tył i prawo-lewo, za pomocą pokręteł. Płytka głowicy, o długości 16,5 cm, dysponuje dwiema śrubami mocowania kamery o gwincie 1/4 oraz 3/8 cala. W komplecie znajduje się 4szt. ciężarków. Dodatkowe mocowanie pozwala na montaż Matte Boxa (brak w zestawie).
Dedykowany do lustrzanek z możliwością filmowania m.in.:
- Canon: 100D, 1100D, 600D, 650D, 700D, 60D, 7D, 6D, 5D MKII, 5D MK III, 1D MK IV, 1D X
- Nikon: D90, D3100, D3200, D5000, D5100, D5200, D7000, D7100, D300s, D3s, D800, D4, D600
- Olympus: E-M5, E-P5, E-PL1, E-PL2, E-PL3, E-PL5, E-P1, E-P2, E-P3, E-PM1, E-PM2
- Panasonic: GH1, GH2, GH3, GF1, GF2, G10, G2, G3, G5, GX1
- Pentax: K-7, K-5, K-30, K-5II, K-50, K-x, K-r, Q, K-01, Q10, K-500, Q7
- Samsung: NX5, NX10, NX11, NX20, NX100, NX210
- Leica: M
- Sony: A99, A580, A560, A55, A77, A65, A57, A37, A35, A33
- NEX: NEX-7, NEX-6
- Fujifilm: X-Pro1, X-E1
Specyfikacja techniczna:
- Przeznaczenie: większe kamery video lub lustrzanki cyfrowe o wadze 1-8kg
- Waga: 3,2kg (bez obciążników)
- Masa obciążników: 1000g
- Maksymalne obciążenie: 8kg
- Zakres wysokości: 68-120cm
- Długość szybkozłączki: 16,5cm
- Szerokość szybkozłączki: 6cm
- Ilość obciążników: 4
- Gwarancja 12 miesięcy
Flycam jest w większości wykonany z karbonu oraz duraluminium. Posiada aż pięć łożysk. Jest to konstrukcja stabilna i zarazem lekka.
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne (opisy) nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze sprzedawcą przed podjęciem decyzji o zakupie.
Polecam również inne moje aukcje: |
Warunki ogólne
Warunki reklamacji i zwrotów:
- 1. Wszystkie produkty oferowane na Allegro pod nikiem www_fotostyle_pl są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
- 2. Produkty posiadają gwarancję producenta importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
- 3. W okresie 10 dni od dostarczenia towaru zakupionego na odległość konsumentowi przysługuje prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) zwane dalej zwrotem konsumenckim.
- 4. W ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) konsument odstępuje od umowy wyłącznie poprzez złożenie sprzedawcy oświadczenia na piśmie w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem.
- 5. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie gdy będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu z jego kompletną pierwotną zawartością (urządzenie wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria instrukcje gwarancja dowód zakupu itp.).
- 6. Produkt podlegający zwrotowi nie może być używany. Zwrot nie zostanie przyjęty jeśli zwracany produkt będzie uszkodzony fizycznie lub jeśli będzie nosił jakiekolwiek ślady użytkowania.
- 7. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu.
- 8. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
- 9. W przypadku niedopełnienia przez kupującego łącznie warunków zawartych w pkt. 3 - 7
włącznie zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy.
- 10. Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4., zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
- 11. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta.W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane są koszty za dostawę.
- 12. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- 13. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
- 14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją lub nieuzasadnionym zwrotem konsumenckim. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.
|