Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

*St-Ly* - EMPOWERED - JOSH BERNOFF TED SCHADLER

19-01-2012, 19:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik secret_library
numer aukcji: 2005688950
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 7   
Koniec: 17-01-2012 18:01:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

Strona o Mnie

Zobacz moje komentarze

Dodaj mnie do ulubionych

Zadaj pytanie sprzedajacemu

Zapraszam na inne moje aukcje

 

 

 

secret_[zasłonięte]@wp.pl

         Gadu-Gadu:[zasłonięte]49526

 

 

Strona o Mnie jest integralną częścią opisu aukcji. Zawarte na niej informacje są wiążące dla Kupującego, dlatego proszę o zapoznanie się  z nią przed dokonaniem zakupu :)

 

 

Towar wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej. Szczegółowe informacje na Stronie o Mnie.

 

 

Wpłata na konto

 

 

...A book is like a garden carried in the pocket...

Chinese Proverb 



Witam na mojej aukcji.

Zapraszam do zakupu książki:


EMPOWERED
 
by
 
Josh Bernoff and Ted Schadler

Książka używana, w języku angielskim

 

 

 

Stan książki: bdb-
Oprawa: twarda z obwolutą
Ilość stron: 252
Rok wydania: 2010



Is Your Company EMPOWERED for Success?

You know it's happening within your organization. Your people, armed with cheap, accessible technology, are connecting with customers and building innovative new solutions. But who are these creative problem-solvers? How can you be one? And just as important how can you lead them?

We call them HEROes: highly empowered and resourceful operatives. Your company needs them because in the age of Twitter, iPhones, Facebook, YouTube, and an ever-evolving torrent of Web information, your customers now step up to the counter armed with more data and access than ever before, and in many cases, your company is overmatched.

In Empowered, Forrester's Josh Bernoff coauthor of the pioneering book Groundswell and Ted Schadler explain how to transform your company by unleashing the mighty force of these HEROes. Like John Bernier and Ben Hedrington at Best Buy, who built an army of 2,500 tweeting employees to reach out to customers online. Or Ross Inglis, who tapped into Internet computing resources to open an entirely new customer channel for Thomson Reuters. Or John Stadick, who equipped 600 sales staff with iPhones and boosted profits at his construction rental company.

The truth is, one in three of your information workers already use easily accessible technologies that your company does not sanction. Empowered gives you a prescription for embracing this covert innovation. At the heart of a HERO-powered business is a new pact between these critical employees, company managers, and the IT department: HEROes build new solutions to meet customer needs, management sets clear rules while encouraging more experimentation, and IT expands its role to both support and secure these business solutions.