Profesjonalny stół probierczy do testowania, mycia i regulacji wtryskiwaczy Common Rail - Magneti Marelli CRU4i (1850bar)
Służy do analizy wtryskiwaczy: - piezoelektrycznych - jednocewkowych - dwucewkowych
W pełni zautomatyzowany stół probierczy do 4 wtryskiwaczy Common Rail: - Kodowanie wtryskiwaczy Common Rail (po dokupieniu czujnika RSP) - Ciśnienie pracy do 1850 Barów - Kompletny test poniżej 25 min.
Dostępne testy: - eRLC - Testy elektryczne: Ω, µH, µF - LKT - Statyczny test szczelności - NOP - Test ciśnienia otwarcia wtryskiwacza - iVM - Test wydatku wtryskiwacza (15 kroków) - RSP - test czasu wtryskiwacza - SPR - Test jakości rozpylania wtryskiwacza
Funkcje: - Programowalna baza danych użytkownika - Aktywacje wtryskiwaczy piezo cewkowych (0-250V / 0-35A) - Regulacja Napięcia (HV) do 250V dla nowych systemów Piezo - Obsługa systemów do 2450 Barów (opcja) - Wtrysk Wielofazowy (programowalny) - Pomiar czasu reakcji wtryskiwacza (IRTS – opcjonalnie) - Kodowanie wtryskiwaczy Common Rail - Szczelne szybko-złączki do przewodów zasilających i powrotnych - Regulatory indywidualnego powrotu wtryskiwaczy piezo - Krótki czas testu (mniej niż 25 min) - Funkcja ochrony wtryskiwacza - Obwód ochronny PCB
Zalety: - Wbudowana Baza Danych Wtryskiwaczy (Bosch, Delphi, Denso, VDO) - Przeźroczysta obudowa ochronna części testowej - Ergonomiczny i dynamiczny wygląd - Jakość i solidność - Przyjazny dla użytkownika
Elektroniczny pomiar wydatku wtryskiwacza (IVM) Charakteryzuje się szybkim, powtarzalnym i niezwykle dokładnym pomiarem objętości zasilania i powrotu. Jest to jedyne urządzenie na rynku z PRZEPŁYWOMIERZEM MASOWYM, które nie wymaga filtrowania i kalibracji temperatury. Posiada skutecznie osiągalny pomiar wtrysku wielofazowego (MIM).
Cechy: Dynamiczny pomiar w mg/cykl (odpowiednik mm3/cykl) Rozdzielczość 0.2mg, dokładność 0.2%
Charakterystyka elementów urządzenia:
1) Komora Rozpylająca Podświetlana diodami LED, ciśnieniowa komora pozwala na przejrzystą obserwację kształtu wtryskiwanego paliwa. Można obserwować na żywo wielofazowy wtrysk, tak jak ma to miejsce w cylindrze. Diagnostyka: ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, rozpylanie, nieszczelność, zablokowany wtryskiwacz.
2) Uchwyt Wtryskiwacza Łatwy i szybki system mocowania.
3) RSP Adapter RSP (opcjonalny) jest podłączony do dyszy każdego z wtryskiwaczy, aby precyzyjnie zmierzyć aktualny czas reakcji od jego elektrycznego uruchomienia. Diagnostyka: powolne działanie wtryskiwacza, opóźnienie wtrysku, słaba wydajność i emisja.
4) Raporty Jednostronicowy, kolorowy raport zapewnia szczegółowe, przejrzyste i złożone informacje dla każdego wtryskiwacza.
5) Zestaw adapterów Urządzenie posiada kompletny zestaw adapterów, okucia i złącza elektryczne dla wszystkich typów wtryskiwaczy Common Rail Bosch, Delphi, Denso oraz Continental/Siemens są dostarczone razem z maszyną.
W zestawie: - urządzenie - komplet płynów - myjka ultradźwiękowa - komplet przyłączy i adapterów do wtryskiwaczy aut osobowych
Do urządzenia dodatkowo można dokupić:
Myjki ultradźwiękowe - UB15s - UB15e (funkcja zmywania i odgazowania opcja)
Mobilny stół Lekki, kompaktowy i nowoczesny, wraz z akcesoriami
Oleje i płyny (4L / 20L / 208L) - Płyny do testowania wtryskiwaczy - Płyn do myjki ultradźwiękowej - Płyn do czyszczenia chemicznego MACC
Adaptery CRIN Szeroki zakres pozycji do najbardziej popularnych wtryskiwaczy pojazdów użytkowych, ciężarowych, autobusów i silników przemysłowych
Producent: Magneti Marelli
Symbol: 007[zasłonięte]100330
Oferujemy bezpłatną prezentację u klienta przed zakupem oraz uruchomienie i szkolenie po zakupie.
Dodatkowe informacje na temat urządzenia można uzyskać pod numerem 602 [zasłonięte] 982
|