Szanowni ALLEGROWICZE, chciałbym zachęcić Was do zakupu widelca amortyzowanego firmy SR SUNTOUR. Model proponowany na tej aukcji nazywa się DURO D i przeznaczony jest dla wymagających użytkowników, którzy jeżdżą szeroko rozumiany FREERIDE. Model ten jest rozwinięciem widelca DURO wersji D ponieważ posiada regulację tłumienia powrotu dzięki czemu możemy regulować indywidualnie szybkość z jaką widelec będzie wracał po ugięciu!!!. Widelec jest wersją zmodyfikowaną przeznaczoną do sprzedaży w sezonie 2007, materiały zastosowane w tym "amorku" zapewniają doskonałą wytrzymałość widelca, co jest nieodzowne ze względu na zastosowanie w/w modelu, myślę, że nawet najbardziej wymagający FREERIDE-owcy będą zadowoleni ze swojego wyboru. Skok widelca wynosi 130mm, golenie górne wykonane są ze stali chromowo-molibdenowej, co zapewnia im naprawdę bardzo dużą wytrzymałość. Całość pokryta czarnym chromem w celu zabezpieczenia powierzchni jak również zredukowania tarcia. Golenie dolne wykonane są ze stopu magnezu, dzięki czemu mają doskonały stosunek wytrzymałości do wagi. „Amorek” posiada mocowanie do hamulca tarczowego, wzmocniona korona widelca zaprojektowana z myślą o całej nowej serii widelców z kolekcji 2007 wykonana została z kutego na zimno aluminium i pomalowana na czarno. Rura sterowa wykonana jest ze stali chromowo-molibdenowej, dzięki czemu mamy pewność, że nawet przy ekstremalnych przeciążeniach zapewni nam odpowiednią wytrzymałość, dodatkowo w tym modelu widelca zastosowano regulację tłumienia powrotu za pomocą, którego możemy dostosowywać szybkość odbicia widelca do własnych potrzeb, całość wykonana na najwyższym światowym poziomie za bardzo przystępną cenę.
Dane Techniczne:
- Przeznaczenie : FREERIDE/DIRT JUMP/4CROSS/DUAL SLALOM
- Koło : 26"
- Skok : 130mm
- Goleń górna : Stal Cr-mo czarny chrom (32mm)
- Goleń dolna : Magnesium
- Rura sterowa : Stal CrMo 1-1/8 cala (28,6mm) AHEAD
- Długość rury sterowej : 255mm
- System tłumienia : Olejowe
- Amortyzacja : Sprężyny
- Rodzaj hamulców : Tarczowe
- Kolor : Czarny
- Regulacja : Napięcie wstępne sprężyny/Regulacja tłumienia powrotu
- Waga (realna): 2302g
|