Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sprzedawcy wartości [nowa]

28-01-2012, 0:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.80 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2019438968
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-01-2012 16:59:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Sprzedawcy wartości

Anderson James C., Kumar Nirmalya, Narus James A.

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64021
  • liczba stron: 190
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: FINANSE I INWESTYCJE
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby sprzedawcy w odpowiedni sposób prezentowali klientom wartość produktów lub usług i we współpracy z nimi dokumentowali uzyskiwane dzięki temu korzyści.James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A. Narus rozwijali i doskonalili swoje podejście do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. Ożywiają je mnóstwem praktycznych przykładów zaczerpniętych z rozmaitych branż i krajów.Niniejsza książka proponuje strategię sprzedaży skuteczniejszą niż składanie klientom mglistych obietnic czy konkurowanie ceną. Podejście oparte na wartości może zainspirować zwłaszcza osoby zajmujące się marketingiem i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż.

    Wprowadzenie
    Podziękowania
    1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości .
    2. Pojęcie wartości. Skupianie się na tym, co ważne
    3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania
    4. Uzasadnianie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości
    5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań z opcjami uzupełniającymi
    6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości.
    Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny
    7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku
    8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości
    Dodatek A. Relacja wartości dla klienta do ceny
    Dodatek B. Model wartości dla klienta pompy EnviroGear firmy PeopleFlo
    Indeks
    O autorach

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.