Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sprzedawca --- Seria ZAWODOWCY

30-06-2015, 11:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14.70 zł     
Użytkownik ekonomik_jm
numer aukcji: 5478412642
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 30-06-2015 11:54:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych

Kontakt

Wydawnictwo EKONOMIK - Jacek Musiałkiewicz
ul. Zwierzyniecka 7 m. 1
00-719 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@ekonomik.biz.pl
tel.: 22[zasłonięte]840-19
       22[zasłonięte]851-70
 (pon.-pt. w godz. 8-15)
Koszty przesyłki

POCZTA POLSKA
Przedpłata przelewem: 9 zł

Pobranie: 16 zł


KURIER
Przedpłata przelewem: 17 zł
Pobranie: 20 zł
Płatności

Numer rachunku bankowego w Alior Bank SA:
87 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 484661

W tytule przelewu proszę podać nazwę użytkownika oraz numer aukcji.

Płatność gotówką przy odbiorze. Odbiór w biurze Wydawnictwa po wcześniejszym umówieniu się.
Sprzedawca

Mariusz Puzia



Książka przeznaczona jest dla osób, które chciałyby pracować jako sprzedawca. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych poświęconych zawodowi sprzedawcy, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).

W pierwszym rozdziale autor książki przybliża Czytelnikowi zawód sprzedawcy, zaczynając od rzeczy najważniejszej, czyli rozmowy z klientem (liczne przykłady), a kończąc na obsłudze kasy fiskalnej, inwentaryzacji i reklamacjach. W rozdziale drugim opisuje kwalifikacje, jakie powinien mieć kandydat do pracy, aby zostać dobrym sprzedawcą, a w trzecim podaje przykłady dokumentów aplikacyjnych i daje rady, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Z rozdziału czwartego można się dowiedzieć, czego można oczekiwać po otrzymaniu pracy, zwłaszcza w kwestii sposobu wynagradzania pracowników.

OPIS
Oprawa: miękka
Format: 14,5 x 20,5 cm
Liczba stron: 102
Wydanie: 2011 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8335-011-9


SPIS TREŚCI

Rozdział 1
O obowiązkach sprzedawcy, czyli zastanów się, czy chcesz to robić
Klient w sklepie
     Budowanie więzi z klientem
     Komunikacja pomiędzy sprzedawcą i klientem
     Typy klientów
Obsługa klienta
     Pierwsze wrażenie i przywitanie klienta
     Rozpoczęcie rozmowy handlowej
     Badanie potrzeb klienta
     Prezentacja produktu
     Sprzedaż wiązana i sprzedaż impulsywna
     Propozycja przymierzenia
     Obsługa przy przymierzaniu
     Obiekcje klienta
     Zaproszenie do kasy i finalizacja transakcji
     Tajemniczy klient – jego rola i wpływ na pracę sprzedawcy
     Podsumowanie
Pozostałe obowiązki sprzedawcy
     Obowiązki przed otwarciem i po zamknięciu sklepu
     Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych oraz przyjmowanie zapłaty 
     gotówką
     Visual merchandising i jego wpływ na sprzedaż i obsługę klienta
     Reklamacje
     Wymiana i zwrot zakupionego towaru
     Zatowarowanie sklepu
     Inwentaryzacja

Rozdział 2
O kwalifikacjach sprzedawcy, czyli czy nadajesz się do tej pracy
Cechy dobrego sprzedawcy
Wygląd zewnętrzny i poprawna wymowa
Znajomość kolekcji i produktów oraz jej wpływ na sprzedaż i obsługę klienta
Znajomość języków obcych

Rozdział 3
O ogłoszeniach o pracę, dokumentach aplikacyjnych i rozmowie kwalifikacyjnej, czyli jak zdobyć pracę sprzedawcy
Sposoby poszukiwania pracy
Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych
     Curriculum Vitae (CV)
     List motywacyjny
     Błędy, których należy unikać
Rozmowa kwalifikacyjna
     Ubiór
     Jak należy się zachowywać
     Najczęściej zadawane pytania
     Najczęściej popełniane błędy
Referencje

Rozdział 4
O organizacji firmy handlowej, sposobach zatrudnienia i wynagrodzeniu, czyli czego możesz oczekiwać po otrzymaniu pracy
Miejsce sklepu i sprzedawcy w strukturze firmy
     Struktura firmy handlowej
     Struktura sklepu i organizacja pracy
Sposoby zatrudnienia
     Umowa o pracę
     Umowa zlecenia
     Umowa o dzieło
Wynagrodzenie
     Systemy premiowe
     Premiowane konkursy dla pracowników
     Zniżki pracownicze i „mundurki”
Zalety i wady zawodu sprzedawcy





Zawodowcy

Książki z serii ZAWODOWCY prezentują najbardziej poszukiwane na rynku pracy zawody. Autorami są osoby posiadające bogate doświadczenie w opisywanej dziedzinie. Każda z książek udziela odpowiedzi na następujące pytania: na czym polega praca w danym zawodzie, jakie kwalifikacje są potrzebne do jego wykonywania, jak skutecznie szukać pracy w tym zawodzie oraz czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy. Oprócz książek poświęconych konkretnym zawodom, w serii Zawodowcy wydawane będą również pozycje o charakterze ogólnym, przeznaczone dla osób zamierzających podjąć pracę lub rozpocząć działalność gospodarczą.