Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sprzedawanie samego siebie. Nowa... [nowa]

11-03-2012, 21:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2115464143
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 7   
Koniec: 12-03-2012 18:39:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania - Kevin Hogan, William Horton



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania

Kevin Hogan, William Horton

Dane o książce:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3145-2
  • liczba stron: 200
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • seria: power
  • wymiary: 158 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-08
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania opis książki:
    Zdobądź czarny pas w sprzedawaniu
    • Jak przewidywać zachowania ludzkie z dużą dokładnością?
    • Co konkretnie trzeba zrobić, żeby wywołać popyt na swoje produkty lub usługi?
    • Jak zmienić swoją ofertę, aby ludzie pragnęli kupować od Ciebie JUŻ TERAZ?
    • Jak geny wpływają na zachowanie Twoich klientów?
    • Czy istnieją klucze do napisania świetnego tekstu sprzedażowego?
    • Czym jest nieograniczony potencjał nieświadomej komunikacji?


    Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, ta książka odkrywa kod genetyczny
    Jeffrey Gitomer

    Czułem ciarki na plecach, gdy zacząłem przeglądać Twoją nową książkę. Boję się, że albo będę musiał odkupić od Ciebie wszystkie prawa do niej i usunąć ją z księgarni, albo wykupić wszystkie egzemplarze, żeby powstrzymać Cię przed ich sprzedaniem. Ta książka to najbardziej przełomowy tekst dotyczący sprzedawania, przekonywania i motywowania, jaki kiedykolwiek przeczytałem. To coś naprawdę wspaniałego. Odbiłeś piłkę wysoko ponad trybuny i daleko za boisko
    Joe Vitale,
    autor książki Hipnotyczny marketing

    Sales appeal to Twoja broń handlowca...

    Sprzedawanie jest potężne. Jest pasjonujące. Jest też zajęciem intratnym i dającym dużo przyjemności. Sprzedawanie jest po prostu sexy. A ta książka to sama esencja sprzedaży. Nie ma tu ani grama zbędnych informacji. Kiedy nauczysz się, jak odczytywać i rozumieć główne pragnienia swoich klientów, zmienisz ich w chętnych, otwartych i zadowolonych wyznawców.

    Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych, którzy te zyski wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej grupy. Do osób, które sprzedają. Do Ciebie. Bez Ciebie gospodarka by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie rynek giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by zbankrutowały. Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce wpływania na ludzi. Bez względu na to, ile teraz zarabiasz, zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To takie proste.

    Ten przełomowy poradnik Hogana i Hortona jest jednocześnie krokiem w tył i skokiem naprzód. Łączy koncepcje z przeszłości z odważnymi, postępowymi teoriami, tworząc tym samym nowy model sprzedaży XXI wieku. Poznaj cztery główne pragnienia (i szesnaście pobocznych), które odczuwa Twój odbiorca, i naucz się odwoływać do tych potrzeb. Dowiedz się, jak wykorzystywać prawo perspektywy czasu, a także dziewięć innych praw perswazji, które pomogą Ci przekształcić zwykłych "oglądaczy" w prawdziwych klientów.

    Wybitni sprzedawcy są ekspertami w dwóch rzeczach. Jedną jest branża, w której prowadzą swoją działalność. Drugą jest komunikowanie się na poziomie nieświadomości.
    • Ta książka to mapa umysłu w każdym rozumieniu tego słowa.
    • Ta książka pomaga zrozumieć psychologię sprzedaży, odwołując się do biologii. Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, odkrywa kod genetyczny.
    • Ta książka prezentuje uniwersalny model sprzedaży, który każdy może dostosować do własnych potrzeb i wykorzystać w swojej pracy.
    • Ta książka omawia mnóstwo kwestii związanych ze sprzedażą, od uściśnięcia dłoni po ściskanie w żołądku ze strachu; od hipnotycznego języka po sekretne słowa. Pokazuje zasady, które możesz zastosować, i strategie, które z chęcią wykorzystasz.
    • Ta książka pomaga czytelnikowi zrozumieć, dlaczego ludzie kupują i w jaki sposób można wpłynąć na ich decyzje.
    • Ta książka ma głos. Mówi w języku sprzedaży, pokazując Ci, jak wygrać w dowolnym środowisku i warunkach.




    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze
    Słowo wstępne (7)
    Podziękowania (11)
    Wstęp (13)
    Rozdział 1. Dlaczego jesteś handlowcem (25)
    Rozdział 2. Sprzedawanie w XXI wieku: podstawowy model sprzedaży (33)
    Rozdział 3. Poznaj swojego klienta: część pierwsza (49)
    Rozdział 4. Twój klient: otwarta księga (63)
    Rozdział 5. Kontakt! (85)
    Rozdział 6. Zakotwicz swoją drogę do sukcesu (101)
    Rozdział 7. Zdobycie tajnych informacji od klienta (113)
    Rozdział 8. Sukces w sprzedaży bez słów: opanowanie mowy ciała (127)
    Rozdział 9. Zrozumienie najbardziej nieświadomej komunikacji klienta (149)
    Rozdział 10. Psychologia sprzedaży: dziesięć nieświadomych praw perswazji (161)
    Rozdział 11. Sekretne składniki sprzedaży (175)
    Rozdział 12. Sprzedaż samurajska: przemiana strachu w siłę (183)
    Rozdział 13. Zmień to, jak widzą Cię klienci... i jak Ty sam siebie postrzegasz (191)
    Bibliografia (199)