BONUS # 1: Przykładowy biznesplan dla działalności internetowej+
Ten bonus to wartościowe źródło informacji dla każdej osoby, która chce w sposób planowy uruchomić dochodowy sklep internetowy. Jednym z największych paradoksów biznesu jest to, że największymi fanami biznesplanów są osoby, które nabawiły się poważnych problemów finansowych przez to, że odkładały napisanie biznesplanu na później.
Dzisiaj możesz zdobyć wzór biznesplanu dostowsowanego do ebiznesu zupełnie za darmo. Ty decyzdujesz co zrobić z tym prezentem.
BONUS # 2: Wzory umów zebrane w jednym pliku+
Znajdziesz tutaj ponad dziesięć wzorów umów, za które albo musisz zapłacić, albo conajmniej zmarnować swój cenny czas na przeszukiwaniu zasobów Google.
Decydując się na inwestycje w książkę "Sprzedawaj w sieci!" masz to wszysko zebrane w jeden plik. Wystarczy uzupełnić dane i umowa jest gotowa.
BONUS # 3: Tabele czcionek i kolorów niezbędne przy tworzeniu sklepu internetowego.+
Czy wiesz, że za to, że w restauracji McDonald błyskawicznie dopada nas głód odpowiedzialny jest odpowiedni dobór kolorów? A czy możesz wyobrazić sobie sytuacje w której klient wchodzący do Twojego internetowego sklepu poczuje identyczny głód kupowania.
W tym bonusie znajdziesz wszystkie możliwe kolory definiowane językiem HTML. Nie musisz już wertować godzinami internetu w poszukiwania tych danych. Wydrukuj je miej je zawsze pod reką. W tym dodatku znajdziesz także listę czcionki jakie można wykorzystać przy formatowaniu tekstu za pomocą HTML’a (xHTML i CSS).
Teraz, gdy wiesz już, że większości właścicieli sklepów stacjonarnych nie stać na lekceważenie Internetu jako kanału zwiększania zysków; w momencie, gdy zdajesz sobie sprawę z tego, że sklep internetowy jest świetną alternatywą w czasie kryzysu, chcę pomóc Ci w podjęciu naprawdę świadomej decyzji.
Sprzedaż w sieci i posiadanie sklepu internetowego nie jest dla: Zanim podejmiesz ostateczną decyzję,
czyli kto nie potrzebuje sklepu internetowego?
- Osób, które chcą, żeby sklep internetowy po 3 dniach sam zaczął sprzedawać. Nic z tych rzeczy. Ebiznes tak samo potrzebuje Twojej pracy i zaangażowania jak każda inna działalność. Ma jednak jedną zaletę. Jeżeli wprowadzisz go na właściwe tory, stanie się po pewnym czasie maszynką automatycznie zarabiającą pieniądze. Trzeba tylko wiedzieć, JAK to zrobić.
- Osób, które myślą, że po zamówieniu tej książki sklep internetowy założy się sam. Zdobycie tej książki to początek fantastycznej przygody z zarabianiem w sieci. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci w rozpoczęciu skutecznej sprzedaży w sieci. Ale nie ma cudów - to Ty musisz zacząć działać, poznać podstawy, choćby po to, aby móc zlecić realizację takiego sklepu, który będzie faktycznie zarabiał pieniądze.
Dzięki tej książce dowiesz się, na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu sklepu internetowego nakierowanego na zysk.
Uwaga! Specjalna informacja dla Sprzedawców na Allegro
Ta informacja jest dla wszystkich osób, które sprzedają już za pośrednictwem serwisów aukcyjnych. Doskonale wiesz, że handel za pośrednictwem platform aukcyjnych ma wiele plusów. Jednym z nich jest fakt, że nie musisz płacić dużej, jednorazowej sumy za zakup sklepu internetowego. Niestety prawda jest taka, że tę sumę zapłacisz w ratach i prawdopodobnie przewyższy ona wielokrotnie inwestycje we własny sklep. Dlatego optymalne rozwiązanie polega na tym, aby wykorzystać serwisy aukcyjne do pozyskiwania klientów i przekierowywania ich do sklepu internetowego. W pełni legalnie, po tym, jak dokonają transakcji w serwisie aukcyjnym. Wystarczy, że przy podziękowaniu za transakcję wyślesz im namiar na Twój sklep internetowy.
SPIS TREŚCI WPROWADZENIE
1. SKLEP INTERNETOWY, CZYLI ELEKTRONICZNA FORMA SPRZEDAŻY
1.1. Dlaczego warto założyć sklep internetowy?
1.2. Zasięg sklepu internetowego
1.3. Sklep internetowy a tradycyjna forma sprzedaży
1.3.1. Jak obsługiwać klienta sklepu internetowego?
1.3.2. Rozmowy telefoniczne
1.3.3. Wiadomości email i komunikatory tekstowe
1.3.4. Podsumowanie
1.4. Modele przeprowadzania transakcji w sklepie internetowym
1.4.1. Modele transakcji
1.4.2. Podsumowanie
1.5. Czego unikać, aby nie zniechęcać klientów?
1.5.1. Podsumowanie
1.6. Regulamin w sklepie
1.6.1. Podsumowanie
1.7. Podstawy prawne
1.8. Pułapki prawne handlu drogą elektroniczną
1.8.1. Podsumowanie
1.9. Psychologia „Kupującego”
1.9.1. Pierwsza strona, czyli pierwsze wrażenie
1.9.2. Grafika sklepu z wbudowanymi elementami reklamy
1.9.3. Rejestracja klienta — kiedy warto ją stosować?
1.9.4. Wpływ aktualności ofert i promocji na ocenę sklepu
1.9.5. Rozmieszczenie elementów sklepu a psychologia mózgu
1.10. Badanie konkurencyjności sklepu
2. URUCHOMIENIE I KONFIGURACJA SKLEPU INTERNETOWEGO
2.1. Jaki sklep wybrać?
2.1.1. Sklep szyty na miarę
2.2. Domena dla sklepu, czyli adres www
2.2.1. Podsumowanie
2.3. Serwer, czyli miejsce na oprogramowanie sklepu
2.4. Grafika sklepu, czyli jak dobrać szablon graficzny do branży
2.5. Zasady prawidłowego dodawania kategorii i produktów
2.5.1. Prawidłowe tworzeni kategorii i podkategorii
2.5.2. Prawidłowe tworzenie tytułów i opisów produktów
2.5.3. Podsumowanie
2.6. Płatności online — przelewy i karty płatnicze
2.6.1. Podsumowanie
2.7. Po co tworzyć w sklepie grupy klientów?
2.8. Obsługa zamówień w sklepie
2.9. Znaczniki META, czyli poprawny tytuł i opis sklepu
2.9.1. Znaczniki
2.10. Języki skryptowe, w jakich pisane są sklepy
2.10.1. Wykonywane po stronie użytkownika
2.10.2. Wykonywane po stronie serwera www
3. PODSTAWY PROMOCJI W INTERNECIE
3.1. Kim są klienci sklepów internetowych?
3.1.1. Jak określić grupę targetową?
3.1.2. Podsumowanie
3.2. Rodzaje i formy reklamy internetowej
3.2.1. Techniki graficzne dla form reklam
3.2.2. Banery
3.2.3. Mailingi
3.2.4. Reklama w wyszukiwarkach
3.2.5. Pozostałe formy reklam
3.2.6. Podsumowanie
3.3 Jak wybrać najskuteczniejszą formę reklamy dla branży?
3.3.1. Modele kampanii reklamowych
3.3.2. Podsumowanie
3.4. Sposoby badania skuteczności reklamy
3.4.1. Jak czytać statystyki?
3.4.2. Współczynniki CPC, CTR, CPM, CPA, CR
3.4.3. Podsumowanie
3.5 Budowanie skutecznej reklamy
3.6. Podstawy pozycjonowania sklepów w wyszukiwarkach
3.7. Czym są aukcje internetowe oraz porównywarki cen?
4. REKLAMA WEWNĄTRZ SKLEPOWA
4.1. Rodzaje ofert promocyjnych
4.1.1. Podsumowanie
4.2. Jak budować opis produktu promocyjnego?
4.3. Ceny o końcówkach z liczbą 9 i 99
4.3.1. Podsumowanie
4.4. Mierzenie skuteczności promocji w sklepie internetowym
4.4.1. Podsumowanie
5. PRZYSZŁOŚĆ HANDLU ELEKTRONICZNEGO
6. SZTUKA OFEROWANIA I NEGOCJACJI
6.1. Pierwszy kontakt
6.2. Przedstawienie oferty i negocjacje
6.3. Jak oferować i jak negocjować
6.3.1. Przykład
6.3.2. Podsumowanie
7. PODSTAWY JĘZYKA HTML, CZYLI PRZYDATNE KOMENDY
7.1. O języku
7.2. Podstawowe tagi HTML
7.2. Tworzenie tabel
7.2.1. Podsumowanie
8. ZAKŁADANIE FIRMY
8.1 REGON, NIP, PKD, Ewidencja działalności
8.2 Rodzaje działalności gospodarczej
8.2.1 Jednoosobowa działalność
8.2.2 Spółki — co to jest?
8.2.3 Spółki prawa handlowego
8.2.4. Spółki prawa cywilnego
8.3 Pierwsze kroki — czyli gdzie się udać?
8.4. Dodatkowe dokumenty przy zakładaniu działalności
8.5. Zatrudnianie pracowników
8.5.1. Umowa o pracę
8.5.2. Umowa o dzieło i zlecenia
8.5.3. Kontrakt
8.5.4. Kiedy potrzebni są nam pracownicy?
8.5.5. Podsumowanie
8.5.6. Organizacja zespołu
8.5.7. Rodzaje wynagrodzeń
8.5.8. Podsumowanie
8.5.9. Pozapłacowe motywowanie pracowników
8.6. Pomoc dla firm z funduszu UE
8.6.1. Podsumowanie
8.7. Wizytówki, logo, gadżety — gdzie ich szukać?
9. PODSTAWY KSIĘGOWOŚCI
9.1. Aktywa, pasywa, bilans — podstawowe pojęcia
9.2. Obowiązujące podatki
9.2.1. Typy podatków
9.3. Podstawowe zasady rozliczania podatków
9.4.1. Opodatkowanie na zasadach ogólnych
9.4.2. Ryczałt ewidencyjny
9.4.3. Karta podatkowa
9.4. Konto firmowe i operacje finansowe
9.5. Kasa fiskalna i paragony
9.6. Faktury — po co i dla kogo?
9.7. Kary skarbowe i kontrole
9.7.1. Podsumowanie
10. BIZNESPLAN — TWORZENIE ZARYSU I ANALIZA
10.1. Co to jest biznesplan? I czy może się przydać?
10.2. Od czego zacząć, pisząc biznesplan?
10.2.1 Opis działalności
10.2.2. Opis sposobu organizacji, funkcjonowania i generowania przychodu.
10.3. Analizy finansowe w biznesplanie
10.3.1. Koszty przedsięwzięcia — sprzęt i personel
10.3.2. Sposoby promocji i pozyskania klienta, szacowanie kosztów reklamy
10.3.3. Szacowanie dochodów, zestawienia i warianty
10.3.4. Obliczenie ryzyka i podsumowanie przedsięwzięcia
10.4. Analiza konkurencji
10.5. Przedstawianie wyników — prezentacje
10.5.1. Szukamy inwestora
10.5.2. Tworzenie prezentacji multimedialnej i drukowanej
10.6. Podsumowanie — czyli czego wystrzegać się, tworząc biznesplan
Sprzedawaj w sieci!