|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 664-[zasłonięte]-763
|
|
Wyłącznie przedpłata na konto
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
"Sprzedawaj w sieci" Artur Samojluk
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN:[zasłonięte]978-8382-926-6 ilość stron: 192 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa: 39,90zł cena promocyjna: 29,93 zł przesyłka: 0 zł
Spis treści:
- WPROWADZENIE
- 1. SKLEP INTERNETOWY, CZYLI ELEKTRONICZNA FORMA SPRZEDAŻY
- 1.1. Dlaczego warto założyć sklep internetowy?
- 1.2. Zasięg sklepu internetowego
- 1.3. Sklep internetowy a tradycyjna forma sprzedaży
- 1.3.1. Jak obsługiwać klienta sklepu internetowego?
- 1.3.2. Rozmowy telefoniczne
- 1.3.3. Wiadomości email i komunikatory tekstowe
- 1.3.4. Podsumowanie
- 1.4. Modele przeprowadzania transakcji w sklepie internetowym
- 1.4.1. Modele transakcji
- 1.4.2. Podsumowanie
- 1.5. Czego unikać, aby nie zniechęcać klientów?
- 1.5.1. Podsumowanie
- 1.6. Regulamin w sklepie
- 1.6.1. Podsumowanie
- 1.7. Podstawy prawne
- 1.8. Pułapki prawne handlu drogą elektroniczną
- 1.8.1. Podsumowanie
- 1.9. Psychologia „Kupującego”
- 1.9.1. Pierwsza strona, czyli pierwsze wrażenie
- 1.9.2. Grafika sklepu z wbudowanymi elementami reklamy
- 1.9.3. Rejestracja klienta — kiedy warto ją stosować?
- 1.9.4. Wpływ aktualności ofert i promocji na ocenę sklepu
- 1.9.5. Rozmieszczenie elementów sklepu a psychologia mózgu
- 1.10. Badanie konkurencyjności sklepu
- 2. URUCHOMIENIE I KONFIGURACJA SKLEPU INTERNETOWEGO
- 2.1. Jaki sklep wybrać?
- 2.1.1. Sklep szyty na miarę
- 2.2. Domena dla sklepu, czyli adres www
- 2.2.1. Podsumowanie
- 2.3. Serwer, czyli miejsce na oprogramowanie sklepu
- 2.4. Grafika sklepu, czyli jak dobrać szablon graficzny do branży
- 2.5. Zasady prawidłowego dodawania kategorii i produktów
- 2.5.1. Prawidłowe tworzeni kategorii i podkategorii
- 2.5.2. Prawidłowe tworzenie tytułów i opisów produktów
- 2.5.3. Podsumowanie
- 2.6. Płatności online — przelewy i karty płatnicze
- 2.6.1. Podsumowanie
- 2.7. Po co tworzyć w sklepie grupy klientów?
- 2.8. Obsługa zamówień w sklepie
- 2.9. Znaczniki META, czyli poprawny tytuł i opis sklepu
- 2.9.1. Znaczniki
- 2.10. Języki skryptowe, w jakich pisane są sklepy
- 2.10.1. Wykonywane po stronie użytkownika
- 2.10.2. Wykonywane po stronie serwera www
- 3. PODSTAWY PROMOCJI W INTERNECIE
- 3.1. Kim są klienci sklepów internetowych?
- 3.1.1. Jak określić grupę targetową?
- 3.1.2. Podsumowanie
- 3.2. Rodzaje i formy reklamy internetowej
- 3.2.1. Techniki graficzne dla form reklam
- 3.2.2. Banery
- 3.2.3. Mailingi
- 3.2.4. Reklama w wyszukiwarkach
- 3.2.5. Pozostałe formy reklam
- 3.2.6. Podsumowanie
- 3.3 Jak wybrać najskuteczniejszą formę reklamy dla branży?
- 3.3.1. Modele kampanii reklamowych
- 3.3.2. Podsumowanie
- 3.4. Sposoby badania skuteczności reklamy
- 3.4.1. Jak czytać statystyki?
- 3.4.2. Współczynniki CPC, CTR, CPM, CPA, CR
- 3.4.3. Podsumowanie
- 3.5 Budowanie skutecznej reklamy
- 3.6. Podstawy pozycjonowania sklepów w wyszukiwarkach
- 3.7. Czym są aukcje internetowe oraz porównywarki cen?
- 4. REKLAMA WEWNĄTRZ SKLEPOWA
- 4.1. Rodzaje ofert promocyjnych
- 4.1.1. Podsumowanie
- 4.2. Jak budować opis produktu promocyjnego?
- 4.3. Ceny o końcówkach z liczbą 9 i 99
- 4.3.1. Podsumowanie
- 4.4. Mierzenie skuteczności promocji w sklepie internetowym
- 4.4.1. Podsumowanie
- 5. PRZYSZŁOŚĆ HANDLU ELEKTRONICZNEGO
- 6. SZTUKA OFEROWANIA I NEGOCJACJI
- 6.1. Pierwszy kontakt
- 6.2. Przedstawienie oferty i negocjacje
- 6.3. Jak oferować i jak negocjować
- 6.3.1. Przykład
- 6.3.2. Podsumowanie
- 7. PODSTAWY JĘZYKA HTML, CZYLI PRZYDATNE KOMENDY
- 7.1. O języku
- 7.2. Podstawowe tagi HTML
- 7.2. Tworzenie tabel
- 7.2.1. Podsumowanie
- 8. ZAKŁADANIE FIRMY
- 8.1 REGON, NIP, PKD, Ewidencja działalności
- 8.2 Rodzaje działalności gospodarczej
- 8.2.1 Jednoosobowa działalność
- 8.2.2 Spółki — co to jest?
- 8.2.3 Spółki prawa handlowego
- 8.2.4. Spółki prawa cywilnego
- 8.3 Pierwsze kroki — czyli gdzie się udać?
- 8.4. Dodatkowe dokumenty przy zakładaniu działalności
- 8.5. Zatrudnianie pracowników
- 8.5.1. Umowa o pracę
- 8.5.2. Umowa o dzieło i zlecenia
- 8.5.3. Kontrakt
- 8.5.4. Kiedy potrzebni są nam pracownicy?
- 8.5.5. Podsumowanie
- 8.5.6. Organizacja zespołu
- 8.5.7. Rodzaje wynagrodzeń
- 8.5.8. Podsumowanie
- 8.5.9. Pozapłacowe motywowanie pracowników
- 8.6. Pomoc dla firm z funduszu UE
- 8.6.1. Podsumowanie
- 8.7. Wizytówki, logo, gadżety — gdzie ich szukać?
- 9. PODSTAWY KSIĘGOWOŚCI
- 9.1. Aktywa, pasywa, bilans — podstawowe pojęcia
- 9.2. Obowiązujące podatki
- 9.2.1. Typy podatków
- 9.3. Podstawowe zasady rozliczania podatków
- 9.4.1. Opodatkowanie na zasadach ogólnych
- 9.4.2. Ryczałt ewidencyjny
- 9.4.3. Karta podatkowa
- 9.4. Konto firmowe i operacje finansowe
- 9.5. Kasa fiskalna i paragony
- 9.6. Faktury — po co i dla kogo?
- 9.7. Kary skarbowe i kontrole
- 9.7.1. Podsumowanie
- 10. BIZNESPLAN — TWORZENIE ZARYSU I ANALIZA
- 10.1. Co to jest biznesplan? I czy może się przydać?
- 10.2. Od czego zacząć, pisząc biznesplan?
- 10.2.1 Opis działalności
- 10.2.2. Opis sposobu organizacji, funkcjonowania i generowania przychodu.
- 10.3. Analizy finansowe w biznesplanie
- 10.3.1. Koszty przedsięwzięcia — sprzęt i personel
- 10.3.2. Sposoby promocji i pozyskania klienta, szacowanie kosztów reklamy
- 10.3.3. Szacowanie dochodów, zestawienia i warianty
- 10.3.4. Obliczenie ryzyka i podsumowanie przedsięwzięcia
- 10.4. Analiza konkurencji
- 10.5. Przedstawianie wyników — prezentacje
- 10.5.1. Szukamy inwestora
- 10.5.2. Tworzenie prezentacji multimedialnej i drukowanej
- 10.6. Podsumowanie — czyli czego wystrzegać się, tworząc biznesplan
Witaj, przyszły lub obecny przedsiębiorco! Na początku odpowiedz, proszę, na kilka pytań skierowanych do osób prowadzących biznes i chcących zaistnieć w Internecie albo takich, które z tą branżą wiążą początek swojej kariery zawodowej lub biznesu. Odpowiedz szczerze na te proste pytania, zanim przejdziesz do dalszej części tekstu.
- Czy zdarza Ci się myśleć o założeniu sklepu internetowego, aby zaistnieć w sieci?
- Posiadasz firmę / sklep stacjonarny i martwią Cię niezadowalające obroty?
- A może jesteś już tak blisko, że przyłapujesz się na tym, jak przy porannej kawie wpisujesz w Google hasło: Jak założyć sklep internetowy i zacząć sprzedawać w sieci?
W sumie nieważne, co robisz, najważniejsze jest to, że prawdopodobnie zawsze jakaś obawa jest silniejsza niż chęć zaistnienia w sieci. Wiele osób, odczuwając obawę przed czymś nieznanym, w czym nie ma jeszcze doświadczenia, podświadomie odsuwa w czasie zabranie się za daną sprawę. Najgorsze jest to, że ta obawa hamuje wielu przedsiębiorców przed zwielokrotnieniem swoich zysków. Dlatego zadam Ci teraz pytanie, które powinno Cię odblokować:
Czy stać Cię na to, aby nie mieć sklepu internetowego i lekceważyć pieniądze 14 milionów Polaków?
Powyższa liczba pokazuje, ilu dorosłych Polaków korzysta z Internetu. Rokrocznie ta liczba nie tylko się zwiększa, ale co najważniejsze dla Ciebie i Twojego biznesu, coraz więcej internautów przekonuje się do zakupów w sieci.
Czy możesz wyobrazić sobie lepszą okazję do tego, aby wejść w ten nurt? Pomyśl tylko, gdyby tylko 1/14 internautów zostawiła w Twoim sklepie złotówkę, byłbyś milionerem.
Jeżeli posiadasz stacjonarny sklep w mieście liczącym 20, 30 czy 50 tysięcy mieszkańców, to o ile wzrosną Twoje zyski, gdy zaczniesz pokazywać swoje produkty 14 milionom klientów?
Być może w tym momencie zadajesz sobie to pytanie: No właśnie, dlaczego nie mam jeszcze sklepu internetowego? Dlaczego nie sprzedaję w Internecie? Robię to rzadko, ale w tym wypadku muszę Cię usprawiedliwić. Za to, że nie zarabiasz jeszcze w Internecie, odpowiadają pewne Twoje opory. Być może jest to jedna z tych obaw. Czy nie jest tak, że nie masz sklepu internetowego, gdyż mówisz sobie:
- Nie wiem, jak go założyć.
- Nie znam się na komputerze.
- Jestem za stary na prowadzenie sklepu internetowego.
- Nie mam na to czasu.
- Musiałbym być informatykiem.
Poznaj wiedzę od praktyka, który założył i zaprojektował ponad 130 sklepów internetowych
Witaj, Drogi Przedsiębiorco!
Nazywam się Artur Samojluk. Prowadzę firmę programistyczno-handlową, która zajmuje się tworzeniem platform handlowych, organizowaniem kampanii reklamowych i tworzeniem oprogramowania fiskalno-fakturującego.
W branży funkcjonuję z powodzeniem od 9 lat, pierwszy sklep internetowy zaprojektowałem w wieku 16 lat. Obserwuję w zasadzie od samego początku rynek e-handlu i staram się być zawsze na topie w tej dziedzinie. Jest to niezbędny element mojej pracy zawodowej. Będę usatysfakcjonowany, gdy moja książka pomoże Ci w założeniu sklepu internetowego i dzięki niej zwiększysz obroty swojej firmy.
Co tracą biznesy, które powstrzymują się od rozpoczęcia skutecznej sprzedaży w sieci?
Przeczytaj uważnie, a dowiesz się, co zyskasz, rozszerzając swój biznes poprzez sprzedaż internetową. To tylko niektóre z korzyści i cech sprzedaży w Internecie, które tracą ci, którzy nie sprzedają w sieci.
- Sklep internetowy działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Nie od 8 do 18. Codziennie. Także w weekend. Nawet w święta ludzie mogą u Ciebie kupować, jeśli zechcą.
- Miliony klientów na całym świecie. Możesz oczywiście skoncentrować się tylko na Polsce, wtedy Twój rynek to "tylko" 14 milionów internautów powyżej 15. roku życia. Wychodzisz z ofertą.
- Bogacisz się, kiedy śpisz. To, że Twój sklep pracuje 24/7, powoduje, że gdy budzisz się o szóstej rano, możesz być bogatszy niż przed zaśnięciem.
- Działa automatycznie. Sklep internetowy w dużym uogólnieniu to wirtualny pracownik, który większość elementów pracy wykonuje automatycznie. Pod warunkiem, że wiesz, jak powinien działać i wyglądać taki sklep.
- Nie potrzebujesz biura ani lokalu. Wiele osób rezygnuje z prowadzenia sklepu stacjonarnego, gdyż lwią część zysku pochłaniają opłaty za wynajęcie lokalu. Sklep internetowy możesz zacząć prowadzić w mieszkaniu, piwnicy, a nawet w stodole. Oczywiście zależy, co chcesz sprzedawać i na jaką skalę. Najlepszy dzień na założenie sklepu internetowego to właśnie DZISIAJ!
Jeżeli dotarłeś do tego miejsca, to prawdopodobnie już widzisz, jakie korzyści odniesie Twój biznes, jeśli zaczniesz sprzedawać w sieci. O ile zwiększą się Twoje dochody, jeżeli w końcu zdecydujesz się założyć sklep internetowy?
Książka Artura Samojluka "Sprzedawaj w sieci" stanie się Twoim idealnym przewodnikiem, który przeprowadzi Cię od pomysłu do pierwszych wpływów ze sklepu internetowego. Dlaczego ta publikacja wyróżnia się wśród wielu publikacji na ten temat? Pomijając fakt, że została napisana przez praktyka, czyli osobę, która zajmuje się zakładaniem sklepów internetowych i pomaganiem biznesom wkroczyć do Internetu, przede wszystkim dzięki tej publikacji:
- Dowiesz się, jakie oprogramowanie sklepu wybrać, gdy zupełnie nie znasz się na programowaniu i sprawach technicznych. W tym rozdziale autor pokazuje, jak dobrać sklep internetowy do swoich umiejętności i możliwości finansowych.
- Dowiesz się, jak uniknąć najczęstszych błędów, które popełniają początkujący właściciele sklepów internetowych.
- Poznasz 4 najbardziej skuteczne i sprawdzone modele transakcji internetowych. W tym rozdziale dowiesz się, kiedy możesz ryzykować, a kiedy lepszym wyborem będzie model bezpiecznych transakcji.
- Odkryjesz 5 NIEPODWAŻALNYCH zasad, których warto trzymać się przy wyborze domeny dla sklepu internetowego. Słaba i nic niemówiąca nazwa może być jednym z elementów, które będą grały na korzyść... Twojej konkurencji.
- Jaką grafikę wybrać dla sklepu? W tej publikacji znajdziesz odpowiedź na prawdziwie obsesyjne pytanie większości właścicieli internetowych biznesów.
- Poznasz najprostsze metody pozwalające zarejestrować pierwsze wpływy na konto już po kilkunastu dniach od rozpoczęcia internetowego handlu. W tym rozdziale autor pokazuje najbardziej fundamentalne i wyjątkowo skuteczne metody pozycjonowania Twojego sklepu w Google.
- Dowiesz się, jak wykorzystać 4 najpotężniejsze formy promowania produktów wewnątrz Twojego sklepu. Żeby poznać te metody, musiałbyś zapłacić od kilkuset to kilku tysięcy złotych za podobną wiedzę na drogich szkoleniach stacjonarnych.
Ponadto w publikacji znajdziesz:
- Wytłumaczone w prosty sposób podstawy języka HTML
- Rozdział dotyczący tego, jak krok po kroku przejść proces zakładania firmy.
(przydatne dla tych, którzy jeszcze nie rozpoczęli działalności, a wiążą przyszłość z Internetem)
- Informacje dotyczące zatrudniania pracowników (grafików, informatyków itd.)
- Podstawy księgowości w sklepie internetowym.
Zanim podejmiesz ostateczną decyzję, czyli kto nie potrzebuje sklepu internetowego?
Teraz, gdy wiesz już, że większości właścicieli sklepów stacjonarnych nie stać na lekceważenie Internetu jako kanału zwiększania zysków; w momencie, gdy zdajesz sobie sprawę z tego, że sklep internetowy jest świetną alternatywą w czasie kryzysu, chcę pomóc Ci w podjęciu naprawdę świadomej decyzji. Sprzedaż w sieci i posiadanie sklepu internetowego nie jest dla:
- Osób, które chcą, żeby sklep internetowy po 3 dniach sam zaczął sprzedawać. Nic z tych rzeczy. Ebiznes tak samo potrzebuje Twojej pracy i zaangażowania jak każda inna działalność. Ma jednak jedną zaletę. Jeżeli wprowadzisz go na właściwe tory, stanie się po pewnym czasie maszynką automatycznie zarabiającą pieniądze. Trzeba tylko wiedzieć, JAK to zrobić.
- Osób, które myślą, że po zamówieniu tej książki sklep internetowy założy się sam. Zdobycie tej książki to początek fantastycznej przygody z zarabianiem w sieci. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci w rozpoczęciu skutecznej sprzedaży w sieci. Ale nie ma cudów - to Ty musisz zacząć działać, poznać podstawy, choćby po to, aby móc zlecić realizację takiego sklepu, który będzie faktycznie zarabiał pieniądze.
Dzięki tej książce dowiesz się, na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu sklepu internetowego nakierowanego na zysk.
- BONUS !!!
Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|
|