Zajmujemy się sprowadzaniem motocykli crossowych a w szczególności 2 - suwowych. Motocykle pochodzą z legalnych źródeł. Oferujemy jedynie sprawdzone egzemplarze w bardzo dobrym i dobrym stanie technicznym które dokładnie prześwietlamy przed zakupem. Na naszych aukcjach znajdą Państwo dokładne opisy przedstawiające stan rzeczywisty motocykla opisujemy wszystkie wady i elementy które wymagają naprawy. Rok produkcji każdego motocykla, jego historia oraz legalność jest sprawdzana i weryfikowana. W ciągłej ofercie posiadamy kilkanaście motocykli klasy mx 125 cm i 250 cm ( 2T ).
KTM SX 125
Na sprzedaż KTM SX 125 (2T) z 2006 roku , kupiony nowy w 2007r.
Rok produkcji oraz miejsce zakupu do sprawdzenia telefonicznie w serwisie lub internetowym dekoderze:
Motocykl sprowadzony.
nr vin ramy: VBKMXH2356M162418
Tuningowe dodatki oraz fabryczne:
- złota głowica VHM z wkładką podnoszącą moc w górnym zakresie obrotów
- dyfuzor oraz tłumik DOMA Racing
- karbonowa pokrywa magneta
- membrana gaźnika V-force oraz tuning gaźnika i przepustnicy
- węże chłodnicy oraz korek wlewu paliwa z katalogu Ktm Power-Parts
- kierownica Renthal fatbar
- sprzęgło hydrauliczne Magura
- czarne felgi Excel
- gruba okleina RM Design
Rama - prosta, wszystkie spawy oryginalne, łożysko główki ramy bez luzów.
Silnik - pracuje prawidłowo łatwo odpala na zimny czy ciepły, wkręca sie płynnie, moc i kompresja w porządku. Pomiar kompresji wykazał 11,9 - 12 barów wiec w zgodzie z serwisówką. Wał chodzi cicho brak jakiegokolwiek wycia czy niepokojących odgłosów. Cylinder na nicasilu.
Dostaliśmy od wcześniejszego właściciela sporo części które zostały wymienione ( tłok , uszczelniacze zawieszenia i tp )
Gaźnik - bez uwag na prace.
Skrzynia - wszystkie biegi wchodzą prawidłowo.
Sprzęgło- działa prawidłowo nie ślizga sie. Poprzez korek wlewu oleju ruszając kopką może obejrzeć cały kosz zewnętrzny nie ma rowków a on niszczy sie najbardziej w wyczynowym 2t.
Zawieszenie - amortyzator przedni bez luzów na panewkach działa prawidłowo , brak wycieków. Amortyzator tylny PDS działa prawidłowo brak wycieków. Zawieszenie było regenerowane na początku sezonu.
Hamulce - przedni zacisk i tarcza bez luzów, klocków połowa. Tylny zacisk i tarcza bez luzów klocków mniej niż połowa.
Napęd - zębatki stalowe oraz łańcuch Regina w dobrym stanie.
Koła - Felgi proste brak luzów na łożyskach piast.
Plastiki - żaden plastik nie jest pęknięty ani nie był klejony.
Brak luzu oraz wyrobionych frezów na wałku i dźwigni zmiany biegów. Brak luzów na wałku zdawczym. Chłodnice proste bez wgnieceń.
Motor w ładnym stanie bez poobrabianych śrub, patentów nie jest porysowany czy wytłuczony a same dodatki warte połowy ceny motocykla. Zmiana głowicy , układu wydechowego , membrana V-force oraz ustawienie gaźnika (dysze 175 ) i przepustnicy dały wyraźny efekt w mocy motocykla jest to najmocniejsza setka jaką mieliśmy w sprzedaży a było już ich kilkadziesiąt.
Jeżeli praca praca silnika , skrzyni , sprzęgła, nie będzie zgodna z opisem zwracam koszty przyjazdu! Nie ma problemu żeby przy oględzinach zdjąć dyfuzor oraz obejrzeć tłok i cylinder.
Motor do obejrzenia w Radomsku woj Łódzkie.
Motor można spakować do zwykłego kombi czy liftbacka ( wystarczy zdjąć lagi z kołem mam klucze i pomogę rozkręcić ). Możemy sami zawieźć motor do klienta.
Telefon kontaktowy : 793-[zasłonięte]-761 oraz 505-[zasłonięte]-489
Radomsko, woj. Łódzkie
Poniżej galeria
|