Zajmujemy się sprowadzaniem motocykli crossowych a w szczególności 2 - suwowych. Motocykle pochodzą z legalnych źródeł. Oferujemy jedynie sprawdzone egzemplarze w bardzo dobrym i dobrym stanie technicznym które dokładnie prześwietlamy przed zakupem. Na naszych aukcjach znajdą Państwo dokładne opisy przedstawiające stan rzeczywisty motocykla opisujemy wszystkie wady i elementy które wymagają naprawy. Rok produkcji każdego motocykla, jego historia oraz legalność jest sprawdzana i weryfikowana. W ciągłej ofercie posiadamy kilkanaście motocykli klasy mx 125 cm i 250 cm ( 2T ).
KAWASAKI KX 250
Na sprzedaż KAWASAKI KX 250 (2T) z 2006 roku.
Motocykl sprowadzony z zagranicy.
Rama została przez poprzedniego właściciela wypiaskowana i pomalowana proszkowo na srebrno i numery ramy zostały zamalowane.
Nr silnika: KX250RE004559 - silnik montowany na modele 2006 - 2008r.
http://schematy.netai.net/index.php?page=kawasaki - strona do sprawdzania daty produkcji silnika po jego numerze.
http://www.motodacross.com/kawasaki/kx250.htm - strona do określania daty produkcji motocykla po sylwetce.
Detale mówiące że to model 2006r :
- półki zawieszenia oksydowane na brązowo ( we wcześniejszych modelach były srebrne )
- tarcza hamulcowa przednia i tylna
- zawieszenie oksydowane na ciemny brązowy kolor
- nieseryjny amortyzator ohlinsa który jest dedykowany do model 2[zasłonięte]006-20r.
- posiadamy fabryczną kopkę od tego modelu z charakterystycznym wygięciem które występuje od 2006 roku ( kopka pękła i dlatego wymieniono ją )
Gwarantujemy w umowie że rok produkcji motocykla to 2006.
Tuningowe dodatki:
- tylny amortyzator Ohlins
- tuning ohlins przedniego zawieszenia ( sprężyny w głównej komorze oraz zawór kompresji "Hi-Lo Comp Adjuster" są od ohlinsa )
- układ wydechowy HGS & SP ( dyfuzor HGS a końcówka wydechu SP )
- kierownica Renthal Twinwall ( fatbar z dodatkową aluminiową nakładką i poprzeczką która jest ściągnięta ale dokładamy ją )
- mus Pirelli zamiast detki w przednim kole
- wieżyczki kierownicy WRP
- czarne felgi DID oraz czarne piasty PFD
- antypoślizgowe poszycia siedzenia
Rama - prosta, wszystkie spawy oryginalne, łożysko główki ramy bez luzów.
Silnik - pracuje prawidłowo łatwo odpala na zimny czy ciepły, wkręca sie płynnie, moc i kompresja w porządku. Pomiar kompresji wykazał 11,9 - 12 barów wiec w zgodzie z serwisówką. Wał chodzi cicho brak jakiegokolwiek wycia czy niepokojących odgłosów. Cylinder na nicasilu.
Dostaliśmy od wcześniejszego właściciela stare części wymienione przed sezonem w silniku ( tłok, korba i tp. )
Gaźnik - bez uwag na prace.
Skrzynia - wszystkie biegi wchodzą prawidłowo.
Sprzęgło- działa prawidłowo nie ślizga sie. Poprzez korek wlewu oleju ruszając kopką może obejrzeć cały kosz zewnętrzny nie ma rowków a on niszczy sie najbardziej w wyczynowym 2t.
Zawieszenie - amortyzator przedni dwukomorowy bez luzów na panewkach działa prawidłowo ,uszczelniacze przepuszczają olej. Amortyzator tylny działa prawidłowo brak wycieków. Do zawieszenia dokładamy kompletną serwisówke oraz instrukcje nastaw siły kompresji i odbicia.
Istnieje możliwość regeneracji przedniego zawieszenia ( 240zł ) w zaprzyjaźnionym serwisie na wybranych uszczelniaczach i oleju przez klienta. Na usługę i części będzie wystawiony paragon z gwarancją oraz wymienione części. Tak więc można odebrać motor już w 100% sprawny.
Hamulce - przednia tarcza pływająca bez luzów, klocków połowa. Tylna tarcza bez luzów, klocków mniej niż połowa.
Napęd - zębatki stalowe oraz łańcuch DID w dobrym stanie jeszcze sporo naciągu.
Koła - Felgi proste brak luzów na łożyskach piast.
Plastiki - żaden plastik nie jest pęknięty.
Brak luzu oraz wyrobionych frezów na wałku i dźwigni zmiany biegów. Brak luzów na wałku zdawczym. Chłodnice proste bez wgnieceń.
Kawasaki mimo że ma swoje lata jest w dobrym stanie technicznym, kupiony od osoby która go miała od nowości i ulepszała gdyż ilości dodatków jest spora a w szczególności zawieszenie Ohlinsa które jest warte polowe ceny motocykla. Nie często spotykamy motor z tego roku sumiennie serwisowany i od zapaleńca. Kawasaki ma cylinder na nicasilu co też wyróżnia go z Polskiego rynku motocrossowych motocykli używanych z tych lat produkcji które w większości są na tulei. Jedynym mankamentem KX-a to przednie zawieszenie w którym trzeba wymienić uszczelniacze i olej co możemy wykonać na miejscu oraz klocki hamulcowe z tyłu.
Jeżeli praca praca silnika , skrzyni , sprzęgła, nie będzie zgodna z opisem zwracam koszty przyjazdu! Nie ma problemu żeby przy oględzinach zdjąć dyfuzor o obejrzeć tłok i cylinder.
Motor do obejrzenia w Radomsku woj Łódzkie.
Motor można spakować do zwykłego kombi czy liftbacka ( wystarczy zdjąć lagi z kołem mam klucze i pomogę rozkręcić ). Możemy sami zawieźć motor do klienta.
Telefon kontaktowy : 793-[zasłonięte]-761
Radomsko, woj. Łódzkie
Poniżej galeria
|