Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SPRZEDANY - SORAJ Motocykle

13-07-2014, 18:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 900 zł     
Użytkownik misiek_tj
numer aukcji: 4378924451
Miejscowość radomsko
Wyświetleń: 759   
Koniec: 13-07-2014 18:11:33

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2006
Pojemność silnika: 126 - 250ccm
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 


Zajmujemy się sprowadzaniem motocykli crossowych a w szczególności  2 - suwowych. Motocykle pochodzą z legalnych źródeł. Oferujemy jedynie sprawdzone egzemplarze w bardzo dobrym i dobrym stanie technicznym które dokładnie prześwietlamy przed zakupem. Na naszych aukcjach znajdą Państwo dokładne opisy przedstawiające stan rzeczywisty motocykla opisujemy wszystkie wady i elementy które wymagają naprawy. Rok produkcji każdego motocykla, jego historia oraz legalność jest sprawdzana i weryfikowana. W ciągłej ofercie posiadamy kilkanaście motocykli klasy mx 125 cm i 250 cm ( 2T ).
 
darmowa galeria allegroGaleriealle

 

KAWASAKI KX 250

 

 

Na sprzedaż KAWASAKI KX 250 (2T) z 2006 roku. 

Motocykl sprowadzony z zagranicy.

Rama została przez poprzedniego właściciela wypiaskowana i pomalowana proszkowo na srebrno i numery ramy zostały zamalowane.

 

Nr silnika: KX250RE004559 - silnik montowany na modele 2006 - 2008r. 

 

http://schematy.netai.net/index.php?page=kawasaki  - strona do sprawdzania daty produkcji silnika po jego numerze.

 

http://www.motodacross.com/kawasaki/kx250.htm - strona do określania daty produkcji motocykla po sylwetce.

 

Detale mówiące że to model 2006r :

- półki zawieszenia oksydowane na brązowo ( we wcześniejszych modelach były srebrne )

- tarcza hamulcowa przednia i tylna

- zawieszenie oksydowane na ciemny brązowy kolor

- nieseryjny amortyzator ohlinsa który jest dedykowany do model 2[zasłonięte]006-20r.

- posiadamy fabryczną kopkę od tego modelu z charakterystycznym wygięciem które występuje od 2006 roku ( kopka pękła i dlatego wymieniono ją )


Gwarantujemy w umowie że rok produkcji motocykla to 2006. 


 

Tuningowe dodatki:

 

- tylny amortyzator Ohlins

- tuning ohlins przedniego zawieszenia ( sprężyny w głównej komorze oraz zawór kompresji   "Hi-Lo Comp Adjuster" są od ohlinsa )

- układ wydechowy HGS & SP   ( dyfuzor HGS a końcówka wydechu SP )

- kierownica Renthal Twinwall ( fatbar z dodatkową aluminiową nakładką i poprzeczką która   jest ściągnięta ale dokładamy ją )

- mus Pirelli zamiast detki w przednim kole 

- wieżyczki kierownicy WRP

- czarne felgi DID oraz czarne piasty PFD

- antypoślizgowe poszycia siedzenia 

 

 

Rama - prosta, wszystkie spawy oryginalne, łożysko główki ramy bez luzów. 

 

Silnik - pracuje prawidłowo łatwo odpala na zimny czy ciepły, wkręca sie płynnie, moc i kompresja w porządku. Pomiar kompresji wykazał 11,9 - 12 barów wiec w zgodzie z serwisówką. Wał chodzi cicho brak jakiegokolwiek wycia czy niepokojących odgłosów. Cylinder na nicasilu. 

Dostaliśmy od wcześniejszego właściciela stare części wymienione przed sezonem w silniku ( tłok, korba i tp. ) 

 

 

Gaźnik - bez uwag na prace. 

 

 

Skrzynia - wszystkie biegi wchodzą prawidłowo. 

 

 

Sprzęgło- działa prawidłowo nie ślizga sie. Poprzez korek wlewu oleju ruszając kopką może obejrzeć cały kosz zewnętrzny nie ma rowków a on niszczy sie najbardziej w wyczynowym 2t.

 

 

Zawieszenie - amortyzator przedni dwukomorowy bez luzów na panewkach działa prawidłowo ,uszczelniacze przepuszczają olej. Amortyzator tylny działa prawidłowo brak wycieków. Do zawieszenia dokładamy kompletną serwisówke oraz instrukcje nastaw siły kompresji i odbicia.


Istnieje możliwość regeneracji przedniego zawieszenia ( 240zł ) w zaprzyjaźnionym serwisie na wybranych uszczelniaczach i oleju przez klienta. Na usługę i części będzie wystawiony paragon z gwarancją oraz wymienione części. Tak więc można odebrać motor już w 100% sprawny. 

 

 

Hamulce - przednia tarcza pływająca bez luzów, klocków połowa. Tylna tarcza bez luzów, klocków mniej niż połowa.

 

Napęd - zębatki stalowe oraz łańcuch DID w dobrym stanie jeszcze sporo naciągu.

 

Koła - Felgi proste brak luzów na łożyskach piast. 

 

 

Plastiki - żaden plastik nie jest pęknięty.

 

 

Brak luzu oraz wyrobionych frezów na wałku i dźwigni zmiany biegów. Brak luzów na wałku zdawczym. Chłodnice proste bez wgnieceń.

 

 

Kawasaki mimo że ma swoje lata jest w dobrym stanie technicznym, kupiony od osoby która go miała od nowości i ulepszała gdyż ilości dodatków jest spora a w szczególności zawieszenie Ohlinsa które jest warte polowe ceny motocykla. Nie często spotykamy motor z tego roku sumiennie serwisowany i od zapaleńca. Kawasaki ma cylinder na nicasilu co też wyróżnia go z Polskiego rynku motocrossowych motocykli używanych z tych lat produkcji które w większości są na tulei. Jedynym mankamentem KX-a to przednie zawieszenie w którym trzeba wymienić uszczelniacze i olej co możemy wykonać na miejscu oraz klocki hamulcowe z tyłu.

 

 

 

Jeżeli praca praca silnika , skrzyni , sprzęgła, nie będzie zgodna z opisem zwracam koszty przyjazdu! Nie ma problemu żeby przy oględzinach zdjąć dyfuzor o obejrzeć tłok i cylinder.

 

 

Motor do obejrzenia w Radomsku woj Łódzkie.

 

Motor można spakować do zwykłego kombi czy liftbacka ( wystarczy zdjąć lagi z kołem mam klucze i pomogę rozkręcić ). Możemy sami zawieźć motor do klienta.

 

 

Telefon kontaktowy : 793-[zasłonięte]-761

Radomsko, woj. Łódzkie

 

 

Poniżej galeria

 
galerie allegroGaleriealle