Zajmujemy się sprowadzaniem motocykli crossowych a w szczególności 2 - suwowych. Motocykle pochodzą z legalnych źródeł. Oferujemy jedynie sprawdzone egzemplarze w bardzo dobrym i dobrym stanie technicznym które dokładnie prześwietlamy przed zakupem. Na naszych aukcjach znajdą Państwo dokładne opisy przedstawiające stan rzeczywisty motocykla opisujemy wszystkie wady i elementy które wymagają naprawy. Rok produkcji każdego motocykla, jego historia oraz legalność jest sprawdzana i weryfikowana. W ciągłej ofercie posiadamy kilkanaście motocykli klasy mx 125 cm i 250 cm ( 2T ).
Na sprzedaż SUZUKI RM 250 (2T) z 2004 roku , model K-4.
Rok produkcji oraz miejsce zakupu do sprawdzenia telefonicznie w serwisie lub internetowym dekoderze:
Motocykl sprowadzony.
nr vin ramy: JS1RJ18C042[zasłonięte]606
Tuningowe dodatki:
- gruba okleina AMA Replica
- antypoślizgowe poszycie siedzenia
- kierownica Reikon
- wieżyczki kierownicy Reikon
- licznik motogodzin
- tylna tarcza hamulcowa over-size
Rama - prosta, wszystkie spawy oryginalne, łożysko główki ramy bez luzów.
Silnik - pracuje prawidłowo łatwo odpala na zimny czy ciepły, wkręca sie płynnie, moc i kompresja w porządku. Pomiar kompresji wykazał 11,9 barów wiec w zgodzie z serwisówką. Wał chodzi cicho brak jakiegokolwiek wycia czy niepokojących odgłosów. Cylinder na nicasilu. Mamy od wcześniejszego właściciela stare części jak tłok, korbowód i tp.
Gaźnik - bez uwag na prace.
Skrzynia - wszystkie biegi wchodzą prawidłowo i bardzo sztywno.
Sprzęgło- działa prawidłowo nie ślizga sie. Kosz sprzęgłowy nie brzęczy. Przy włączonym silniku nie słychać zupełnie kosza sprzęgłowego a to rzadkość w silniku 2t.
Zawieszenie - amortyzator przedni bez luzów na panewkach działa prawidłowo , brak wycieków. Amortyzator tylny działa prawidłowo brak wycieków.
Przednie zawieszenie zostało przez nas zregenerowane.
Hamulce - przednia tarcza bez luzów , klocki hamulcowe są nowe. Tylna tarcza bez luzów, klocki hamulcowe są nowe. Zaciski posiadają wszystkie bolce , zabezpieczenia i blaszki. Tarcze hamulcowe nie posiadają rantów.
Koła - motor ma fabryczne felgi Excel. Brak luzów na łożyskach piast. Brak luźnych szprych.
Napęd - motor ma zębatki stalowe JT oraz łańcuch oringowy DID VX2 . Napęd w bardzo dobrym stanie ma jeszcze 100% naciągu zakładany kilka m/g temu.
Plastiki - nowy komplet plastików Ufo oraz okleina zakładane w czerwcu.
Brak luzu oraz wyrobionych frezów na wałku i dźwigni zmiany biegów.
Brak luzów na wałku zdawczym oraz kopce. Chłodnice proste bez wgnieceń.
Czynności serwisowe wykonane przez nas przy motocyklu:
- kompletna regeneracja przedniego zawieszenia ( olej syntetyczny Ipone 5w oraz uszczelniacze Ariette )
- nowe klocki hamulcowe z przodu oraz z tyłu Prox
- nowy olej w skrzyni Repsol 10w40
- nowa świeca NGK R
- dociągniecie szprych w przednim i tylnym kole
Motor kupiony od pierwszego właściciela jest w bardzo dobrym stanie techniczny oraz wizualnym. Od strony mechanicznej motocykl nie posiada żadnych wad tłok i korbowód ma przepracowane 33 m/g, silnik pracuje bez uwag nie słychać kosza sprzęgłowego a to rzadkości w suzuki. Jeżeli chodzi o elementy eksploatacyjne motor ma nowe klocki hamulcowe, tarcze bez rantów, prawie nowy napęd, opony w stanie dobrym, zawieszenie nie ma żadnych wycieków oraz wykonaliśmy przegląd motocykla opisany powyżej.
Z wad motocykl posiada wgniecenia na dyfuzorze, zwyczajnie dyfuzor wysyłamy do prostowania ale osoba która to dla nas robi jest na dwu-tygodniowym urlopie, nowy właściciel dostanie kontakt do tego Pana ( kosz usługi od 50 do 100zł)