MAZDA CX-5 ROK 2012 POJ.2.0 BENZYNA 163 PS
STAN TECHNICZNY JAK I WIZUALNY PERFEKCYJNY . WZORCOWO UTRZYMANE WNĘTRZE , TAPICERKA JAK NOWA . SAMOCHÓD 100 % BEZWYPADKOWY Z UDOKUMENTOWANYM PRZEBIEGIEM . SUPER WYPSAŻONA WERSJA BUISSNES + SPORT PAKIET :
REFLEKTORY BIXENONOWE SAMOSKRĘTNE
SYSTEM NAVIGACJI KOLOR PLUS ( MONITOR DOTYKOWT Z MAPAMI WSZYSTKICH KRAJÓW EU )
PARKTRONIC X 2
START STOP
AUTO CITY
12 AIR BAG
TEMPOMAT
KONTROLA TRAKCJI
SYSTEM ANTYPOŚLIZGOWY
CZUJNIK DESZCZU
CZUJNIK ZMIERZCHU
RADIO CD NA MP3
Mazda CX5 sytuuje się wśród najbezpieczniejszych aut dzięki najlepszym w swojej klasie aktywnym systemom bezpieczeństwa zapobiegającym kolizjom oraz biernym systemom bezpieczeństwa chroniącym kierowcę i pasażerów w razie jej wystąpienia.
Aktywne systemy bezpieczeństwa obejmują reflektory biksenonowe z funkcją HBC (High Beam Control) czyli automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania, gdy zbliżają się inne samochody. Adaptacyjny system świateł przednich AFLS odpowiednio obraca reflektory, aby lepiej oświetlały drogę, a wzmocniony kadłub nadwozia chroni wnętrze pojazdu w razie kolizji.
oferowany pojazd posiada wyposażenie dodatkowe jak :
System wspomagający hamowanie Smart City Brake Support (SCBS) . Analizuje ruch uliczny przed pojazdem i pomaga w porę zahamować
Kolejna nowość w tej klasie aut – Mazda CX-5 jest pierwszym kompaktowym SUV-em wyposażonym standardowo w taki system bezpieczeństwa. Układ SCBS zapobiega najechaniu na tył poprzedzającego pojazdu lub zmniejsza prawdopodobieństwo takiej kolizji, wykorzystując czujnik monitorujący drogę przed pojazdem – np. w korku ulicznym.
Jeśli wykryje ryzyko kolizji, podnosi ciśnienie w układzie hamulcowym, aby hamulce mogły zareagować natychmiast po wciśnięciu pedału. Jeśli kierowca nie naciśnie pedału hamulca, system Smart City Brake Support w razie konieczności sam zatrzyma pojazd.
System ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu (LDWS) .Informuje kierowcę, że opuszcza pas ruchu :
System LDWS monitoruje znaki poziome za pośrednictwem kamery umieszczonej w górnej części przedniej szyby i ostrzega o niezamierzonym opuszczaniu pasa ruchu.
System jest aktywny, gdy prędkość pojazdu przekracza 65 km/h, emitując poprzez głośnik dźwięk taki jak przy najechaniu na linie oddzielające pasy ruchu. System uczy się stylu jazdy kierowcy i potrafi rozpoznać, czy zmiana pasa ruchu jest zamierzona – wówczas nie emituje dźwięku.
534-[zasłonięte] -753
TEMPOMAT
KONTROLA TRAKCJI
SYSTEM ANTYPOŚLIZGOWY
CZUJNIKI ZMIERZCHU
CZUJNIKI DESZCZU
HALOGENY
PEŁNA ELEKTRYKA SZYB I LUSTEREK
RADIO CD NA MP3
System LDWS - monitoruje znaki poziome za pośrednictwem kamery umieszczonej w górnej części przedniej szyby i ostrzega o niezamierzonym opuszczaniu pasa ruchu.
System jest aktywny, gdy prędkość pojazdu przekracza 65 km/h, emitując poprzez głośnik dźwięk taki jak przy najechaniu na linie oddzielające pasy ruchu. System uczy się stylu jazdy kierowcy i potrafi rozpoznać, czy zmiana pasa ruchu jest zamierzona – wówczas nie emituje dźwięku.
System wspomagający hamowanie Smart City Brake Support (SCBS)
Analizuje ruch uliczny przed pojazdem i pomaga w porę zahamować :
Mazda CX-5 jest pierwszym kompaktowym SUV-em wyposażonym standardowo w taki system bezpieczeństwa. Układ SCBS zapobiega najechaniu na tył poprzedzającego pojazdu lub zmniejsza prawdopodobieństwo takiej kolizji, wykorzystując czujnik monitorujący drogę przed pojazdem – np. w korku ulicznym.
Jeśli wykryje ryzyko kolizji, podnosi ciśnienie w układzie hamulcowym, aby hamulce mogły zareagować natychmiast po wciśnięciu pedału. Jeśli kierowca nie naciśnie pedału hamulca, system Smart City Brake Support w razie konieczności sam zatrzyma pojazd. Urządzenie to działa przy prędkościach między 4 a 30 km/h.
System ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu (LDWS) Informuje kierowcę, że opuszcza pas ruchu :
System LDWS monitoruje znaki poziome za pośrednictwem kamery umieszczonej w górnej części przedniej szyby i ostrzega o niezamierzonym opuszczaniu pasa ruchu.
System jest aktywny, gdy prędkość pojazdu przekracza 65 km/h, emitując poprzez głośnik dźwięk taki jak przy najechaniu na linie oddzielające pasy ruchu. System uczy się stylu jazdy kierowcy i potrafi rozpoznać, czy zmiana pasa ruchu jest zamierzona – wówczas nie emituje dźwięku.