Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sprzedam moje małe oczko Honda Civic 1,6 v gen. hb

08-06-2015, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 500 zł     
Użytkownik pawlikk9
numer aukcji: 5412377265
Miejscowość Złotniki
Wyświetleń: 1090   
Koniec: 08-06-2015 13:22:07

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 200
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 140
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Elektryczne szyby, Szyberdach, Radio+CD, Alufelgi
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, sprzedam swoje oczko w głowie - Honda Civic 5gen.. Nikomu chyba nie muszę przedstawiać tego samochodu, ale ten egzemplarz jest dla mnie wyjątkowy i wymaga bardziej szczegółowego opisu. Pod maską drzemie kipiąca mocą jednostka napędowa o pojemności 1,6 litra generująca ok. 140-150KM, reagująca na każde dodanie gazu jak „pitbull na kota”. Pracuje cicho, jednak gdy wciśniemy pedał gazu trochę mocniej, z tyłu wydobywa się bardzo rasowy dźwięk. Od razu po zakupie (auto w idealnym stanie) musiałem wymienić cały słupek. Zmiany dokonałem u Groma, gdzie zresztą dokonuję wszystkich napraw. Zmiany słupka dokonałem z wersji 1.5 na 1.6, - chyba jedyny, który oleju nie spożywa, wody nie wypluwa, pracuje bez zastrzeżeń. Samochód nigdy nie stał nawet obok dystrybutora z gazem. Od zawsze wyznaję zasadę, że Gaz nadaje się tylko do kuchenek! ;). Blacharsko samochód jest w stanie średnim, (użycie słowa dobrym, byłoby dużym nietaktem), rdza pojawiła się po tej zimie. Prawe drzwi są do zrobienia. Szukam zdrowych czarnych prawych drzwi do wymiany. Są też gdzieniegdzie jakieś odpryski, rysy itp., wynikające z normalnej eksploatacji. Auto służyło głownie do dojazdów do pracy, do której mam 5 km. W niedziele służyło do zabawy :) Zazwyczaj od kwietnia do września samochód stał w garażu i był odpalany na weekendy. Do auta dorzucam 2 kpl felg, z tyłu mam opony letnie toyo proxes prawie nowe, z przodu zimówki do upalenia . Do tej Hondy mam gigantyczny sentyment. Niejedną osobę potrafiło mocno zaskoczyć :) Auto dzięki twardemu i niskiemu zawieszeniu, jest jak przyklejone do nawierzchni, że każdy manewr jest pewny i można by użyć porównania, iż prowadzi się je „jak po sznurku”. Najchętniej nie sprzedawałbym auta, tylko wyciągnął wszystko ze środka i zrobił z niego świetną zabawkę na weekendy, ale kupiłem ostatnio motocykl i nie miałbym kiedy korzystać z Hondy… Jeżeli jednak nie znajdę kupca za odpowiednia kwotę, pozostawię sobie i zrealizuje plan. Planów było mnóstwo, miał być napęd 4x4 i turbo, ale ostatecznie pojawiło się dużo innych wydatków.

Poniżej znajdziecie informacje o tym, co było w momencie zakupu auta:

Co było gdy kupowałem:
MODEL: Civic eg4 Granda Black Pearl NH-503P

ROK PRODUKCJI: 94"

SILNIK:
- d15b2+vtec .
- głowica d16z6

Silniki nr 2:
- blok d15b7 -> szlif nad wymiar,
- głowica d16z6 planowana 0,6mm ,
nowe części/ mody:
- tłoki 75.50 NPR PM3
- komplet panewek king bearings
- komplet pierścieni NPR
- uszczelniacze zaworowe Viton
- uszczelka na wał od strony skrzyni OEM
- uszczelka na wał od strony pompy oleju
- kompletne sprzęgło (tarcza, docisk i łożysko)
- kompletny rozrząd pasek mitsuboshi + rolka nsk
- uszczelka pod pokrywę zaworów
- uszczelka pod kolektor ssący
- uszczelka pod kolektor wydechowy
- świece Denso
- podstawka z termostatem + chłodnica oleju
- śrubka magnetyczna w misce
- lekki zamach
- polakierowany blok, głowica, skrzynia
- nowy termostat
- nowa uszczelka wałka rozrządu
- nowe przewody zapłonowe
- olej Motul 8100 X cess 5w40
= przewidywane CR by zealautowerks.com ~ 11:1

Teraz :
Teraz : słupek od d16y8, od wymiany do wymiany 0 dolewki.

UKŁAD DOLOTOWY:
- doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka,
- puszka wraz z rurą od ITR'a
- przepustnica h22 + rozwiercony kolektor.

UKŁAD WYDECHOWY:
- 4-2-1 +bandaż - wymieniony miesiąc temu na oem – duzo lepszy i już nie haczy o koleiny i muldy :)
- końcowy custom przelot 2,36",
- brak kata.

ELEKTRONIKA:
- p28 by Mleko , mapa d16z6
- świnka Field's SFC VTEC,
- dostrojony AFR.

ZAWIESZENIE:
- gleba 60/40
- lato: BBS 15x6,5 Toyo T1R 195/50/15 (2 trzeba kupić)
- zima: oryginalne Hondowskie wiatraki trzeba kupic 4 opony.
- rozpórki: tył góra i dół , przód góra oem,

UKŁAD HAMULCOWY:
- seria ,tarcze trw + klocki ferrodo premier,
- swap tył na tarcze 239 mm
- pompa i serwo 15/16", nie było, a jest
- zregenerowałem przód (ten rok) i tył (zeszły rok) wymieniłem płyny, klocki na trw. Jest git :)

ŚRODEK:
- wskaźnik temp. oleju i temp. cieczy chłodzącej,
- fotel kierowcy i pasażera z prelude,
- nakładki na pedały + podstopnica z ITRa,
- swap zegarów z integry LS,
- kierownica z odsadzeniem,
- gałka ala type r czarna
- oem podłokietnik
Plany:
- Elektryka szyb – zrobiona
J

CAR-AUDIO:
- Sony CDX-R6550 + zestaw JBL GTO. – zmiana na Pionnera DEH6900



INNE:

- spryskiwacze od c3

- lampy z soczewkami (valeo od audi Q7) + bixenon 4300K – wymienione na standardowe
- short shifter
- obite boczki
- fog lights OEM
- chlapacze OEM
- lusterka spoon style
- tylne lampy OEM Stanley USDM
- lotka SPOON

W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny 505[zasłonięte]943.
Uprzedzam, za włożyłem w to auto dzieścia tysięcy złotych. Wiec pytania za 4k Pan oddasz, od razu sobie odpuście…

Więcej zdjęć na maila.