Sprzedając zmianę. 107 sekretów, które pozwolą zwiększyć sprzedaż dzięki zarządzaniu zmianą
Ilość stron: 280
Oprawa: miękka
Format: 140 x 215
Rok wydania: 2012
ISBN:[zasłonięte]978-83773-03-8
Brett Clay
Jeśli nie wierzysz, że mógłbyś sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej, ta znakomita, praktyczna książka pokaże Ci, jak to zrobić! – Brian Tracy
W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja.
Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.
To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.
W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.
Podczas dwudziestu lat pracy – ostatnio dla Microsoftu – Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.
Kto przeczyta Sprzedając zmianę ten dowie się, jak:
zwiększyć swój dochód i zysk
osiągnąć i utrzymać wyższe marże
stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem
pokonać konkurentów
aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą
tworzyć silne, długoterminowe związki z klientami
Brett Clay jest prezesem Change Leadership Group (Grupy Kierowania Zmianą), firmy consultingowej i zarządzającej, skupiającej się głównie na poprawie skuteczności biznesowej, organizacji sprzedawców i ich klientów. Jest pisarzem, międzynarodowym mówcą, trenerem sprzedaży, konsultantem – bardzo doświadczonym, bo od dwudziestu lat zajmującym się handlem między narodowym i marketingiem. Pracował jako wice dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż, rozwój biznesowy i marketing w wielu firmach komputerowych, w tym, ostatnio, w Microsoft Corp. Jego bogate doświadczenie do tyczy firmowego oprogramowania komputerowego do silikonowych chipow, które tworzą komputery. Jest autorem książki Forceful Selling, How You Can Achieve Explosive Growth by Harnessing the Forces of Change – studium psychologii zmiany i sił, które nią kierują. Brett ma tytuł MBA Uniwersytetu Santa Clara i licencjat z inżynierii elektrycznej Uniwersytetu w Kolorado. Jest certyfikowanym specjalistą od zarządzania projektem.