Opis książki: Wyobraź sobie, że posiadasz nadzwyczajną cechę: możesz bez wysiłku przyswoić sobie nieograniczową ilość informacji i w każdej chwili wywołać z pamięci to, co jest ci potrzebne.Wyobraź sobie, że masz magiczne okulary, które pozwalają ci prześwietlać umysły innych jak rentgen. Dzięki tym okularom widzisz dokładnie potrzeby swoich klientów, mozesz wniknąć w ukrytą sferę ich myśli, wyobrażeń i emocji.Wyobraź sobie, że jesteś obdarzony dodatkowym, szóstym zmysłem. Tym zmysłem jest siła sugestii: spełnia się wszystko, o czym tylko pomyślisz. Twój proces myslenia staje się nowym, potężnym narzędziem.Wszystko jest możliwe. Przeczytaj uważnie tę książkę i wykonaj zaproponowane w niej ćwiczenia. Oferuje ona handlowcom oryginalne metody rozwijania własnych możliwości. Mapy myśli (Mind Maps) są techniką doskonalenia, a inne proste narzędzie - matryca umysłu handlowca - pomaga odkryć niewykorzystane dotąd formy aktywności umysłu. Sposoby poprawy umiejętności porozumiewania się, obserwacji i dostosowania do potrzeb klienta uzupełniają oferowany przez autorów zestaw technik samodoskonalenia. Pomogą one każdemu sprzedawcy w zwiększeniu efektywności jego pracy i osiągnięciu osobistego sukcesu.
Lista ćwiczeń Od autorów O autorach Przedmowa Część I Matryca umysłu i pamięć handlowca 1. Wykorzystanie całego potencjału umysłu przy sprzedaży. Matryca umysłu handlowca jako pomoc w zwiększeniu sprzedaży Słynny uśmiech Wprowadzenie Cudowne właściwości twojego mózgu Twój mózg Matryca umysłu handlowca Matryca umysłu handlowca w reklamie Umysł dążący do prawdy Podsumowanie 2. Zmysły handlowca. Sprzedawaj wszystkimi zmysłami Ukryty włącznik Wprowadzenie "Ostatnie cztery kroki" Wykorzystanie zmysłów przy sprzedaży Zmysły handlowca w akcji Kompletna matryca umysłu handlowca Podsumowanie 3. Ślady w pamięci. Pamiętam CIĘ! Daj się polubić Wprowadzenie Zapamiętywanie twarzy i nazwisk Zasada etyki towarzyskiej Buzana (ZETB) Mnemotechnika w sprzedaży Podsumowanie Aneks. Podstawy sprzedaży Rozpoczęcie rozmowy Ustalenie potrzeb Prezentacja cech, zalet i korzyści (CZK) Przezwyciężanie obiekcji Techniki finalizowania sprzedaży Podsumowanie Część II Informacje - nasze nowe bogactwo 4. Źródło informacji. Bądź autorytetem w dziedzinie sprzedaży Znasz odpowiedź Wprowadzenie Wymiana informacji Szybki sposób na zwiększenie sprzedaży Cechy, zalety, korzyści Formuła wartości dodanej Podsumowanie 5. Mapy myśliL˝. Jak szybko stać się źródłem informacji Rewolucja w uczeniu się Wprowadzenie Mapy myśliL˝ Podsumowanie zasad tworzenia map myśli Główna mapa myśli Zapamiętaj mnie Zastosowanie map myśli w biznesie Podsumowanie 6. Analiza naszych myśli i zachowań. Zależność między umysłem i ciałem Twoja najwspanialsza nagroda Wprowadzenie Odpowiednie opakowanie Zależność między umysłem i ciałem Siła głosu Szkolenie czempionów handlowych Życiodajny oddech Odzyskanie energii Podsumowanie Część III Zmień klientów w złoto 7. Zgłębianie umysłu. Odkryj swój ekran mentalny Rentgen w oczach Wprowadzenie Wybierz właściwe słowa Rodzaje słów Do tanga trzeba dwojga Cztery podstawowe zasady Podsumowanie 8. Detektyw sprzedaży. Wykorzystaj swoje umiejętności superdetektywa sprzedaży Magiczna plakietka Wprowadzenie Superdetektyw Doskonalenie umiejętności detektywistycznych Metoda pełnego obrazu Podsumowanie 9. Kompas sprzedaży. Daj klientom to, czego chcą Twój niezwykły ekran Wprowadzenie Dopasuj obrazy mentalne Potencjał całego umysłu Kompas sprzedaży Kluczowa umiejętność Sprzedaż usług Podsumowanie Część IV Super-ja 10. Cele sprzedaży. Osiągnij rezultaty, jakich pragniesz Siła sugestii Wprowadzenie Dwa ważne sekrety Finalizuj każdą sprzedaż dwukrotnie Sprawdzian mentalny Inny punkt widzenia Podsumowanie 11. "Haki pamięci". Sekrety godnych zapamiętania prezentacji handlowych Najlepszy handlowiec Wprowadzenie Zmienna aktywność pamięci Pięć kluczowych elementów Satysfakcja gwarantowana Podsumowanie 12. Super-ja. Odkryj własne Super-ja i zdobądź nieograniczone bogactwo Historia bliźniąt Wprowadzenie Odkrywanie swojego Super-ja Znajdź jakiś wyjątkowy cel Systemy przekonań Zmienianie obrazów mentalnych Reklama celów Przenieś wiadomości do pamięci długotrwałej Porozumiewanie się ze swoim Super-ja Podsumowanie Aneks A. Zarządzanie sprzedażą Aneks B. Sieć handlowców "sprzedających z głową" Bibliografia Indeks
|