Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sprzedaż usług - jak zwiększyć - ebook PDF

20-01-2012, 1:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.70 zł     
Użytkownik Virtualo
numer aukcji: 2046167332
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 13   
Koniec: 20-01-2012 01:49:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ebook - Książka PDF

Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej

Ulf Rader

Format:   Adobe Digital Editions  
Liczba stron:160
Rozmiar:2,1 MB
ISBN:[zasłonięte]978-83537-58-4
ISBN druk.:[zasłonięte]978-83537-48-5
Data wydania:30 Czerwiec 2011
Wydawnictwo:BL Info Polska Sp. z o.o.
Kategoria:Źródła finansowania
 
Darmowy fragment
Cena Virtualo: 35,67
Cena wersji druk.: 39,90 zł
Zabezpieczenie:Adobe Digital Editions
Użytkowanie:na 6 urządzeniach + 1/rok
Drukowanie:brak
Kopiowanie:brak

Opis

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało "namacalny" charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami? Między innymi o tym piszemy w tej książce.

SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.

Spis treści

O książce

  • Znaczenie sprzedaży dla firmy doradczo-usługowej
  • Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży
  • Sprzedawca uporządkowany
  • Andrzej Mrozewski – sprzedawca uporządkowany
  • Czy jesteś typem sprzedawcy uporządkowanego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Sprzedawca towarzyski
  • Krzysztof Hołda – sprzedawca towarzyski
  • Czy jesteś typem sprzedawcy towarzyskiego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Sprzedawca entuzjastyczny
  • Leszek Leski – sprzedawca entuzjastyczny
  • Czy jesteś typem sprzedawcy entuzjastycznego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Sprzedawca ofensywny
  • Magda Roniewska – sprzedawca ofensywny
  • Czy jesteś typem sprzedawcy ofensywnego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Jaki styl prezentuje twój klient?
  • Klient uporządkowany
  • Klient towarzyski
  • Klient entuzjastyczny
  • Klient ofensywny
  • 10 czynników, które mają wpływ na efektywną sprzedaż
  • 1. Zachowanie odpowiedniej równowagi między sterowaniem a utrzymaniem dobrego kontaktu
  • 2. Ciągłe nawiązywanie nowych kontaktów
  • 3. Silna wiara we własny produkt
  • 4. Metody zadawania pytań i świadome słuchanie
  • 5. Planowanie czasu
  • 6. Być zręcznym negocjatorem
  • 7. Tworzenie możliwości ponowienia sprzedaży
  • 8. Biegłość w mowie i piśmie
  • 9. Chęć przewodzenia i bycia w centrum uwagi
  • 10. Inicjatywa na rzecz rozwoju produktów i biznesu
  • Wybierz odpowiednią strategię pracy z kluczowymi klientami
  • W jaki sposób pracujesz z klientami kluczowymi i jak opracowujesz system współpracy
  • W ten sposób pracujesz z kluczowymi klientami
  • Załącznik nr 1
  • Załącznik nr 2
  • Wybierz odpowiednią strategię pracy z nowymi klientami
  • W jaki sposób pracujesz z nowymi klientami przy sprzedaży usług
  • Rozwijaj i analizuj sposób pracy z nowymi klientami
  • Załącznik nr 3
  • Załącznik nr 4
  • Wybierz odpowiednią strategię sprzedaży ofert
  • Planuj strategicznie – pomoże to zwiększyć liczbę ofert akceptowanych przez klientów
  • System wspomagający proces akceptacji ofert przez klientów
  • Załącznik nr 5
  • Załącznik nr 6
  • System sprzedaży usług konsultingowych
  • Co może zrobić kadra zarządzająca?
Księgarnia Internetowa Virtualo

to nowoczesna księgarnia internetowa, która oferuje bezpieczny i szeroki dostęp do książek w formie cyfrowej (ebooki, audiobooki). Ich zakup i dostawa następuje tylko za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedawane książki elektroniczne nie posiadają tradycyjnych nośników (papier, CD, DVD, itp.), są ekologiczne.

Oferowane w naszej księgarni książki są tańsze od tradycyjnych wydań do 90%. Koszty druku, tłoczenia płyt i transportu są wyeliminowane.

Nie czekasz na dostawę, produkty otrzymujesz zaraz po dokonaniu zapłaty.

Mamy nadzieję, że odkryjecie tu Państwo nowe oblicze swoich ulubionych książek.

Pomoc
tel.:+48 22 [zasłonięte] 27
(pn.-pt. 900-1700)
Po zakupie

Kwotę 35,67 zł prosimy przelać na nasze konto w RBS Bank 66 1670 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040039 [zasłonięte] 914105.
W tytule przelewu należy umieścić numer aukcji oraz nick z allegro.

Klientom, którzy mają powyżej 6 punktów, czyli począwszy od oznaczenia gwiazdką: udostępniamy książkę bezpośrednio po licytacji (automat 24 godz., 7 dni w tyg.).

Książka będzie dostępna na stronie Virtualo.pl, poprzez zakładkę „Moja Biblioteka”. Login i hasło przesyłamy e-mailem. Książkę można pobrać w formacie PDF lub czytać ONLINE.

Oferowane przez nas książki są chronione prawem autorskim
i sprzedawane zgodnie z umową z wydawcą.

Zapraszamy do zakupu!

*Adobe Digital Editions jest bezpłatną aplikacją firmy Adobe umożliwiającą czytanie ebooków (PDF i EPUB) chronionych DRM. Wszystkie ebooki od Virtualo zabezpieczone są DRMem. Aby móc je odczytywać na dowolnym urządzeniu elektronicznym (komputerze, laptopie, czytniku itd.) należy pobrać ww. program ze strony Adobe.