Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej
|
Ulf Rader
|
Format: | Adobe Digital Editions |
Liczba stron: | 160 |
Rozmiar: | 2,1 MB |
ISBN: | [zasłonięte]978-83537-58-4 |
ISBN druk.: | [zasłonięte]978-83537-48-5 |
Data wydania: | 30 Czerwiec 2011 |
Wydawnictwo: | BL Info Polska Sp. z o.o. |
Kategoria: | Źródła finansowania |
| |
|
|
| | | |
Cena Virtualo:
|
35,67 zł
|
Cena wersji druk.: |
39,90 zł |
| | | | |
| | | |
Zabezpieczenie: | Adobe Digital Editions |
Użytkowanie: | na 6 urządzeniach + 1/rok |
Drukowanie: | brak |
Kopiowanie: | brak |
| | | | |
|
Opis
Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało "namacalny" charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami? Między innymi o tym piszemy w tej książce.
SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.
Spis treści
O książce
- Znaczenie sprzedaży dla firmy doradczo-usługowej
- Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży
- Sprzedawca uporządkowany
- Andrzej Mrozewski – sprzedawca uporządkowany
- Czy jesteś typem sprzedawcy uporządkowanego?
- W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
- Sprzedawca towarzyski
- Krzysztof Hołda – sprzedawca towarzyski
- Czy jesteś typem sprzedawcy towarzyskiego?
- W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
- Sprzedawca entuzjastyczny
- Leszek Leski – sprzedawca entuzjastyczny
- Czy jesteś typem sprzedawcy entuzjastycznego?
- W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
- Sprzedawca ofensywny
- Magda Roniewska – sprzedawca ofensywny
- Czy jesteś typem sprzedawcy ofensywnego?
- W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
- Jaki styl prezentuje twój klient?
- Klient uporządkowany
- Klient towarzyski
- Klient entuzjastyczny
- Klient ofensywny
- 10 czynników, które mają wpływ na efektywną sprzedaż
- 1. Zachowanie odpowiedniej równowagi między sterowaniem a utrzymaniem dobrego kontaktu
- 2. Ciągłe nawiązywanie nowych kontaktów
- 3. Silna wiara we własny produkt
- 4. Metody zadawania pytań i świadome słuchanie
- 5. Planowanie czasu
- 6. Być zręcznym negocjatorem
- 7. Tworzenie możliwości ponowienia sprzedaży
- 8. Biegłość w mowie i piśmie
- 9. Chęć przewodzenia i bycia w centrum uwagi
- 10. Inicjatywa na rzecz rozwoju produktów i biznesu
- Wybierz odpowiednią strategię pracy z kluczowymi klientami
- W jaki sposób pracujesz z klientami kluczowymi i jak opracowujesz system współpracy
- W ten sposób pracujesz z kluczowymi klientami
- Załącznik nr 1
- Załącznik nr 2
- Wybierz odpowiednią strategię pracy z nowymi klientami
- W jaki sposób pracujesz z nowymi klientami przy sprzedaży usług
- Rozwijaj i analizuj sposób pracy z nowymi klientami
- Załącznik nr 3
- Załącznik nr 4
- Wybierz odpowiednią strategię sprzedaży ofert
- Planuj strategicznie – pomoże to zwiększyć liczbę ofert akceptowanych przez klientów
- System wspomagający proces akceptacji ofert przez klientów
- Załącznik nr 5
- Załącznik nr 6
- System sprzedaży usług konsultingowych
- Co może zrobić kadra zarządzająca?
|
to nowoczesna księgarnia internetowa,
która oferuje bezpieczny i szeroki dostęp do książek w formie cyfrowej (ebooki, audiobooki).
Ich zakup i dostawa następuje tylko za pośrednictwem sieci Internet.
Sprzedawane książki elektroniczne nie posiadają tradycyjnych nośników (papier, CD, DVD, itp.), są ekologiczne.
Oferowane w naszej księgarni książki są tańsze od tradycyjnych wydań do 90%.
Koszty druku, tłoczenia płyt i transportu są wyeliminowane.
Nie czekasz na dostawę, produkty otrzymujesz zaraz po dokonaniu zapłaty.
Mamy nadzieję, że odkryjecie tu Państwo nowe oblicze swoich ulubionych książek.
Kwotę 35,67 zł prosimy przelać na nasze konto w RBS Bank 66 1670 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040039 [zasłonięte] 914105.
W tytule przelewu należy umieścić numer aukcji oraz nick z allegro.
Klientom, którzy mają powyżej 6 punktów, czyli począwszy od oznaczenia gwiazdką:
udostępniamy książkę bezpośrednio po licytacji (automat 24 godz., 7 dni w tyg.).
Książka będzie dostępna na stronie Virtualo.pl, poprzez zakładkę „Moja Biblioteka”.
Login i hasło przesyłamy e-mailem.
Książkę można pobrać w formacie PDF lub czytać ONLINE.
Oferowane przez nas książki są chronione prawem autorskim i sprzedawane zgodnie z umową z wydawcą.
Zapraszamy do zakupu!
*Adobe Digital Editions jest bezpłatną aplikacją firmy Adobe umożliwiającą czytanie ebooków (PDF i EPUB) chronionych DRM.
Wszystkie ebooki od Virtualo zabezpieczone są DRMem.
Aby móc je odczytywać na dowolnym urządzeniu elektronicznym (komputerze, laptopie, czytniku itd.) należy pobrać ww. program ze strony Adobe.
|
|