Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

10-06-2014, 4:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.50 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 4278900777
Miejscowość Pionki
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 5   
Koniec: 10-06-2014 04:14:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.60 [kg]
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DANE FIRMY

KONRAD PŁACHTA - MOTOHELP
UL.BOHATERÓW STUDZIANEK 13/5
26-670 PIONKI

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672

mBank - BRE Bank SA
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462

NA SKRÓTY

Tuż po zalicytowaniu aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
- wybór sposobu płatności
(przedpłata albo przesyłka pobraniowa)
- dane adresowe
(na które mamy wysłać przesyłkę)
- wybór dokumentu sprzedaży
(paragon albo faktura VAT)

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy.

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2

Obraz główny SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Producent:Motomarketing
ISBN:978-83-[zasłonięte]119-7-0
Liczba stron w książce:88
Rodzaj okładki/oprawy:miękka
Format (rozmiary):230x160 mm
Rok wydania:2011
Język:polski
Typ nośnika:Książka
Język wydania:Polski

OPIS PRODUKTU

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Podręcznik dla warsztatów samochodowych

Książka prezentuje nowe, nieomawiane w wy­dawnictwie z 2009 roku, techniki sprzedaży i komunikacji z klientem. Pierwsza część książki ukazała się w 2009 roku pod tytułem „Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym”.

Wybór zagadnień omawianych w „Sprze­daż usług i części w warsztacie samochodowym – część 2” został dokonany na podsta­wie opinii uczestników szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta prowadzonych przez firmę Motomarketing. Rozdział pierwszy to wprowadzenie. W rozdziale drugim omawiane są typy klientów, które we wcześniejszych publikacjach nie zostały zaprezentowane wystarczająco dokładnie. W trzecim: wybrane elementy stosowania perswazji w rozmowie z klientem. W czwartym: jak je jeszcze lepiej zastosować w praktyce, wraz z użyciem systemów CRM. Rozdział piąty poświęcony jest szeroko rozumianej mowie ciała, często traktowanej dosyć płytko. W rozdziale szóstym mowa jest o czymś, z czym często borykają się serwisanci, a mianowicie o skutecznym tłumaczeniu klientom zagadnień technicznych. Dzięki temu Czytelnik będzie na przyszłość potrafił uniknąć pułapek braku porozumienia z rozmówcą na polu technicznym. Rozdział siódmy dotyczy właściwych sposobów argumentowania, przedstawiania cech i korzyści produktu, a ósmy – sprzedaży dodatkowej w warsztacie. Ostatni rozdział porusza zagadnienia negocjacji cenowych z klientem, z wykorzystaniem wcześniej przedstawionej wiedzy.

W książce są przedstawione rysunki i scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca. Scenki te są omówione przez specjalistów zajmujących się procesem obsługi i technikami sprzedaży.

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2

Spis treści:

1. Wprowadzenie  4
2. Instrukcja obsługi klienta. Wybrane typy  10
3. Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie. Omówienie technik  22
4. Integra Software: Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie z wykorzystaniem systemu CRM  29
5. Orlen Oil: Rola mowy ciała i gestów w obsłudze klienta na przykładzie sprzedaży oleju silnikowego  37
6. Sentech: Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne na przykładzie przewodów i cewek zapłonowych  47
7. Premio: Jak budować i wzmacniać argumenty, czyli w jaki sposób praktycznie używać języka korzyści, na przykładzie sprzedaży opon  57
8. Sprzedaż dodatkowa – wykorzystanie wybranych reguł wywierania wpływu  69
9. Negocjacje cenowe w oparciu o poznane techniki  79

Uwaga! Książka zawiera zupełnie nowe treści, nieobecne w książce „Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2” („Narzędzia..." zawierają treść wszystkich wydawnictw z lat 2[zasłonięte]006-20).

Kup Teraz! Książka na temat sprzedaży usług i części w warsztacie samochodowym – część 2



Opisy książek oraz zdjęcia okładek będące elementami szaty graficznej niniejszej strony zostały utworzone na bazie materiałów wykorzystywanych za zgodą oraz dzięki uprzejmości Wydawnictw z którymi współpracujemy.
Użyte na stronie nazwy handlowe oraz logotypy służą wyłącznie identyfikacji grupy produktów i są znakami prawnie zastrzeżonymi

Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.