OPIS PRODUKTU
SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Podręcznik dla warsztatów samochodowych
Książka prezentuje nowe, nieomawiane w wydawnictwie z 2009 roku, techniki sprzedaży i komunikacji z klientem. Pierwsza część książki ukazała się w 2009 roku pod tytułem „Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym”.
Wybór zagadnień omawianych w „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym – część 2” został dokonany na podstawie opinii uczestników szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta prowadzonych przez firmę Motomarketing. Rozdział pierwszy to wprowadzenie. W rozdziale drugim omawiane są typy klientów, które we wcześniejszych publikacjach nie zostały zaprezentowane wystarczająco dokładnie. W trzecim: wybrane elementy stosowania perswazji w rozmowie z klientem. W czwartym: jak je jeszcze lepiej zastosować w praktyce, wraz z użyciem systemów CRM. Rozdział piąty poświęcony jest szeroko rozumianej mowie ciała, często traktowanej dosyć płytko. W rozdziale szóstym mowa jest o czymś, z czym często borykają się serwisanci, a mianowicie o skutecznym tłumaczeniu klientom zagadnień technicznych. Dzięki temu Czytelnik będzie na przyszłość potrafił uniknąć pułapek braku porozumienia z rozmówcą na polu technicznym. Rozdział siódmy dotyczy właściwych sposobów argumentowania, przedstawiania cech i korzyści produktu, a ósmy – sprzedaży dodatkowej w warsztacie. Ostatni rozdział porusza zagadnienia negocjacji cenowych z klientem, z wykorzystaniem wcześniej przedstawionej wiedzy.
W książce są przedstawione rysunki i scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca. Scenki te są omówione przez specjalistów zajmujących się procesem obsługi i technikami sprzedaży.
SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Spis treści:
1. Wprowadzenie 4
2. Instrukcja obsługi klienta. Wybrane typy 10
3. Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie. Omówienie technik 22
4. Integra Software: Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie z wykorzystaniem systemu CRM 29
5. Orlen Oil: Rola mowy ciała i gestów w obsłudze klienta na przykładzie sprzedaży oleju silnikowego 37
6. Sentech: Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne na przykładzie przewodów i cewek zapłonowych 47
7. Premio: Jak budować i wzmacniać argumenty, czyli w jaki sposób praktycznie używać języka korzyści, na przykładzie sprzedaży opon 57
8. Sprzedaż dodatkowa – wykorzystanie wybranych reguł wywierania wpływu 69
9. Negocjacje cenowe w oparciu o poznane techniki 79
Uwaga! Książka zawiera zupełnie nowe treści, nieobecne w książce „Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2” („Narzędzia..." zawierają treść wszystkich wydawnictw z lat 2[zasłonięte]006-20).
Kup Teraz! Książka na temat sprzedaży usług i części w warsztacie samochodowym – część 2