Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj PROMOCJA

28-06-2015, 14:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5403745069
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 28-06-2015 14:10:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem

Okładka książki Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem

PROMOCJA! -21%
32.00zł 25.00zł

Autorzy: Piotr Kolmas

Rok wydania: 2014

Stron: 144

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-9762-5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Jak handlować „bardziej”?

Celem każdego sprzedawcy, doradcy, konsultanta handlowego czy właściciela niewielkiego sklepiku jest oczywiście sprzedaż. Wszyscy prezentują swoje towary i usługi w taki sposób, by przykuć uwagę klientów i potencjalnych klientów, sprawić, by potrzeba zakupu stała się nie do odparcia, i ostatecznie doprowadzić transakcję do szczęśliwego finału. Zakup, podpisanie umowy, pieniądze z ręki do ręki, uśmiech i do widzenia. Zabawa zaczyna się od początku — poszukiwanie zainteresowanego klienta, przekonywanie go do oferty itd. A gdyby tak wyrwać się z tej sprzedażowej rutyny i sprawić, że każdy klient kupi u nas więcej?

Gratuluję! Właśnie wykonałeś pierwszy krok ku strategii sprzedaży pogłębionej 2.0!

Potencjalny nabywca może nie zdawać sobie sprawy z tego, że gdy decyduje się na zakup produktu A, tak naprawdę potrzebuje także B, C i D — po to, by z A wyciągnąć dla siebie jak najwięcej korzyści. I wcale nie musi tego wiedzieć, bo uświadamianie potrzeb to Twoja rola. Tylko jak skutecznie sprzedać klientowi więcej, w dodatku nienachalnie, a przy okazji zadbać o jego satysfakcję? Dowiesz się tego właśnie z tej książki. Pod każdym rozdziałem i podrozdziałem znajdziesz zestaw ćwiczeń kształtujących kompetencje sprzedaży pogłębionej i wyrabiających nawyki, które pozwolą znacznie poprawić zarówno relacje z klientem, jak i osiągnięcia sprzedażowe firmy.


Piotr Kolmas — od ponad 15 lat pracuje jako konsultant, trener i coach biznesu. Jest absolwentem Wydziału Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Warszawski). Zajmuje się rozwojem kompetencji kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla w wiodących firmach na rynku polskim. Specjalizuje się w przywództwie, zarządzaniu i budowaniu zespołów oraz w sprzedaży. Jest ekspertem w dziedzinie umiejętności przywódczych i menedżerskich, efektywności osobistej. Doświadczenia biznesowe zdobywał jako lider projektów kreowania i sprzedaży usług. Współpracował z czołowymi firmami doradczo-szkoleniowymi. Obecnie zarządza zespołem konsultantów odpowiedzialnych za realizację projektów rozwoju biznesu w dużych i średnich organizacjach. Jego misją jest osiąganie efektów biznesowych poprzez rozwój ludzi. Wspiera w tym najlepsze polskie przedsiębiorstwa i organizacje społeczne.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

onepress_twoja_kariera pracownik, strategia, rekrutacja, praca, spotkanie, awans, lider, ebook, handlowiec, networking, wiedza, zmiana, podwładny, relacje, kryzys, umysł, menedżer, wojna, prezentacja, pieniądze, kariera, kurs, książka, podręcznik, tutorial,firma, perswazja, zysk, marketing, coaching, szef, sprzedaż, rynek, klient, szkolenie, obsługa, handlowiec, praca, menedżer, biznes, strategia, kariera, rozwój, współpraca, spotkanie, zespół sprzedażowy, kurs, książka, podręcznik, tutorial,kompetencje osobiste, kreatywność, potencjał, konsument, zarządzanie, konkurencja, skuteczność, podwładny, wojna, zarządzenie, marka, przewaga konkurencyjna, szj, szkolenie, finanse, dowodzenie, zarządzanie projektami, wiedza, manager, tqm, zarządzanie czasem, kurs, książka, podręcznik, tutorial