W jaki sposób namówić ludzi, żeby spożywali więcej miodu? Co zrobić, żeby na rynku, konsumenci, oprócz miodu, dostrzegali także inne produkty pszczele? Jak skutecznie zbudować sieć dystrybucji produktów pszczelich wyprodukowanych we własnej pasiece? Na takie i wiele innych jeszcze pytań odpowiada w swojej najnowszej książce pt. "Sprzedaż miodu. Łatwa, prosta i efektywna" dr Maciej Winiarski. Siłę rozważań Autora wzmaga perspektywa, z której spogląda On na gospodarstwo pasieczne. Bo chociaż rolnik i ekonomista z wykształcenia, Maciej Winiarski pozostaje przede wszystkim pszczelarzem i nie ulega wątpliwości, że nic, co pszczelarskie, nie jest mu obce. W polskim piśmiennictwie pszczelniczym tematy pszczelarskiego rynku, biznesu i marketingu cierpią ciągle na niedostatek publikacji i mogłoby się wydawać, że są traktowane nieco po macoszemu. Wysłuchajmy dr. Macieja Winiarskiego, bo warto. Sprzedaż miodu musi być łatwa, prosta i oczywiście efektywna ku pożytkowi nas, naszych rodzin i konsumentów, którzy po kupieniu w naszej pasiece pierwszego słoika z miodem, będą do nas już zawsze wracać i rozpowiedzą wszem i wobec, że ten i tylko ten miód godny jest najwyższej uwagi.
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
koszty wysyłki przy zakupie większej ilości przedmiotów, lub zakupu na kilku aukcjach są naliczane zależnie od wagi paczki wg cennika POCZTY POLSKIEJ - więcej informacji na stronie "o mnie"