|
 |
PROMCAR Ul. Wolności 345a pok. 5 41-800 Zabrze (wieżowiec TEMED-u, przyległy do hali targowej)
Zobacz jak dojechać: (mapa dojazdu)
Godziny otwarcia: Od Poniedziałku do Piątku W godzinach: 10:00 - 17:00
Email: [zasłonięte]@gmail.com Tel. 32 [zasłonięte] 31 Tel. kom.: 660 [zasłonięte] 461 GG:[zasłonięte]58353
|
 |
Łukasz (zamówienia, wysyłki) Od Poniedziałku do Niedzieli W godzinach: 8:00 - 21:00
Tel. kom.: 660 [zasłonięte] 461 E-mail: [zasłonięte]@gmail.com GG:[zasłonięte]58353
Krzysztof (pomoc techniczna, reklamacje) Od Poniedziałku do Soboty W godzinach: 10:00 - 17:00
Tel. kom.: 500 [zasłonięte] 515 E-mail: [zasłonięte]@gmail.com GG:[zasłonięte]58353  |
 |
Zamówiony towary wysyłany jest od Poniedziałku do Piątku, za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub firmy Kurierskiej. Czas dostawy odnosi się do dni roboczych, paczki kurierskiej zamówione do godziny 15:00 w 99% przypadkach wychodzą tego samego dnia. Każda paczka na czas transportu jest stosownie zabezpieczona, oraz ubezpieczona. Ponosimy pełną odpowiedzialność materialną za wysłany towar.
Prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera - listonosza. W przypadku stwierdzenia niezgodności paczki z zamówieniem lub w przypadku uszkodzenia paczki prosimy sporządzić protokół szkody.
Jakiekolwiek reklamacje dotyczące uszkodzenia paczki w trakcie transportu, nie będą uwzględniane bez spisanego protokołu szkody. |
 |
Zakupiony u nas towar jest wysyłany po zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie, lub potwierdzenia przesyłki pobraniowej. Po dokonaniu zakupu prosimy o potwierdzenie udziału w aukcji, oraz przesłanie w jednym meilu następujących informacji: >> Forma płatności (przelew, pobranie); >> Sposób wysyłki (Kurier, Poczta Polska, Odbiór osobisty); >> Adres do wysyłki - jeżeli inny niż podany na allegro; >> Ewentualne dane do faktury; Prosimy podpisywać się loginem z allegro. Za wszelkie opóźnienia wynikające z nie zastosowania do powyższej prośby odpowiada kupujący.
|
 |
Na zakupiony w naszej firmie towar udzielamy 12 miesięcznej gwarancji , podstawą gwarancji jest paragon, lub faktura VAT, jak również poprawnie wypełniona karta gwarancyjna. Zakupienie towaru jest równoznaczne z akceptacją warunków gwarancji zapisanych w karcie gwarancyjnej, a z jej treścią można zapoznać się przed dokonaniem zakupu. | |
|
|
|