Połowy największych drapieżników wymagają profesjonalnego sprzętu.
Tutaj nie ma miejsca na kompromis.
Gigantis jest kołowrotkiem stworzonym do tego typu działań! Solidna obudowa wykonana z aluminium Tuff- Body skrywa stalową przekładnię oraz stalową oś główną, osadzoną na mosiężnych tulejkach. Całość w 100% zabezpieczona jest przed działaniem słonej, morskiej wody, piasku i kurzu. Przedni wielotarczowy hamulec posiada wytrzymałe, węglowe tarcze wykonane w USA! Siła hamulca to odpowiednio 12 i 15 kg, w zależności od wielkości kołowrotka. Ceramiczne łożysko rolki zapewnia żywotność i niezawodność tego najbardziej narażonego na zużycie zespołu.
- 6 stalowych łożysk kulkowych + 1 wałeczkowe + 1 ceramiczne
- „One Way Clutch” – natychmiastowa blokada biegu wstecznego
- wzmocniona stalowa przekładnia
- system oscylacji „S-Curve”
- korpus i rotor wykonany z aluminium Tuff-Body
- aluminiowa szpula wykonana w technologii CNC
- aluminiowa rączka wykonana w technologii CNC
- bardzo gruby i wytrzymały kabłąk
- carbonowe tarcze w hamulcu przednim (Made in USA)
- siła hamulca 12 i 15 kg
- pełne zabezpieczenie przed działaniem słonej morskiej wody,
piasku i kurzu
Artykuł nr |
model |
Waga [gr] |
Siła Hamulca |
Przełożenie |
Liczba łożysk |
Pojemność szpuli plecionka [m/mm] |
Pojemność szpuli żyłka [m/mm] |
1300 835 |
Gigantis 8350 |
458 |
12kg |
5,5:1 |
6+1+1 |
360/0,15 |
180/0,30 |
1300 840 |
Gigantis 8400 |
458 |
12kg |
5,5:1 |
6+1+1 |
310/0,20 |
180/0,35 |
1300 850 |
Gigantis 8500 |
556 |
15kg |
4,1:1 |
6+1+1 |
350/0,25 |
220/0,40 |
1300 860 |
Gigantis 8600 |
556 |
15kg |
4,1:1 |
6+1+1 |
330/0,30 |
200/0,50 |
|