Elektroniczny układ stabilizacji jazdy (ESP)
|
Stabilizator osi przedniej
|
Nadwozie z wysokim dachem
|
Ściana działowa pełna
|
Włącznik główny instalacji elektrycznej
|
Przygotowanie do montażu modułu PSM
|
Dwudrożne głośniki z przodu
|
Radio Sound 5
|
Ułatwienie rozruchu
|
Lusterka zewnętrzne sterowane i ogrzewane elek.
|
Półka nad przednią szybą
|
Wnęka 1-DIN z przodu w podsufitce
|
Alarm antywłamaniowy
|
Skrzynia manualna 6-biegowa ECO Gear 360
|
Klimatyzacja manualna "Tempmatik"
|
Sprinter standard
|
Szybkościomierz ze skalą w kilometrach
|
Sygnał info. kierowcę o nie zapiętym pasie bezp.
|
Wskaźnik temperatury zewnętrznej
|
Filtr paliwa z separatorem wody
|
Trzecie światło hamowania
|
Panel w podsufitce z dwoma światłami punktowymi
|
Adaptacyjne światła stop
|
Alternator 14 V / 180 A
|
Silnik OM 651 DE 22 LA 95 kW 3800/min
|
Wersja silnika Euro 5
|
Uchwyt do holowania pojazdu z tyłu
|
Mocowanie koła zapasowego pod końcem ramy
|
Koło zapasowe
|
Kołpaki pełne
|
Opony bez wyboru producenta
|
Ogumienie 235/65 R16 C
|
Stalowe obręcze 6,5 J x 16
|
Rezygnacja z uszczelniacza opon i sprężarki
|
Siedzenie pasażera dwuosobowe
|
Poduszka powietrzna kierowcy
|
Drzwi przesuwne z prawej strony
|
Uchwyt do wsiadania przy drzwiach przesuwnych
|
Podłoga drewniana w przestrzeni ładunkowej
|
Tapicerka materiałowa „Lima” czarna
|
Dokument COC dla poj. kompletnego
|
Tabliczki i dokumentacja w języku niemieckim
|
Generacja modelu 0
|
Podnośnik samochodowy hydrauliczny
|
Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE
|
Biel arktyczna
|
Sprinter 3.. rozstaw 3665 mm
|