Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SPRĘŻYNY SPORTOWE EIBACH PRO-KIT Focus II ST 2.5T

16-08-2014, 21:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 624.99 zł     
Użytkownik Tomas_2003
numer aukcji: 4433544091
Miejscowość Mikołów
Wyświetleń: 4   
Koniec: 16-08-2014 21:12:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 4.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SKLEP TOMAS ZAPRASZA NA ZAKUPY

 

KONTAKT  TOMAS - AUTO - TUNING

 

EMAIL

[zasłonięte]@Tomas.com.pl


GG :
167605

GG : [zasłonięte]45739

TEL: 504-[zasłonięte]-460

DANE FIRMY:

PPHU TOMAS

SKLEP CZĘŚCI i AKCESORIA SAMOCHODOWE - TUNING

UL.RYBNICKA 25
43-190 MIKOŁÓW
(15km OD KATOWIC)
MAPA

Strona o Mnie.

Zobacz nasze komentarze.

Dodaj do obserwowanych.

Zadaj pytanie sprzedającemu.

Zapraszamy na inne nasze aukcje.

 

WYSTAWIAMY F.VAT

 



Sprężyny sportowe obniżające i usztywniające


EIBACH PRO-KIT

Niemiecka firma EIBACH to niekwestionowany lider w produkcji zawieszeń sportowych. Zespół inżynierów projektując serie PRO-KIT miał na celu uzyskanie złotego środka miedzy użytkowaniem samochodu zarówno na torze jak i do normalnej jazdy po drogach publicznych.
Jak można się domyślić cel został osiągnięty w 100%. Na próżno szukać w ofercie firmy Eibach obniżeń ekstremalnych, tutaj liczy się głównie poprawa właściwości trakcyjnych i nadanie sportowego wyglądu pojazdowi.


Pasuje do:
Ford Focus II ST

Roczniki:
2004 - 2011

Silniki:
2.5 T

OBNIŻENIE:
PRZÓD - 20 [MM]
TYŁ - 25  [MM]

 

 Kod - E10-35[zasłonięte]016-05

CENA ZA 4 szt.



 

Maksymalny nacisk na :

Przednią oś - 1050 [kg]

Tylną oś - 915 [kg]

 
  • A - 1) Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie.

    2) Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk - ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję.
    3) Po montażu sprężyn/elementów zawieszenia, należy sprawdzić geometrię kół.
    4) Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych, lub sportowych.
    5) Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn.

  •  - Bez systemu samo poziomowania (nivo).
    - Nie pasuje do 4x4

  •  

  • Wszystkie sprężyny EIBACH posiadają certyfikat TUV



Pro-kit eibach




Kupując w firmie TOMAS-AUTO-TUNING masz pewność
że otrzymasz p
rodukt
zgodny z opisem , całkowicie nowy na gwarancji .




Pro-kit eibach



TERMIN REALIZACJI W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH MOŻE SIĘ WYDŁUŻYĆ
DO 7 DNI

ZDJĘCIA SĄ PRZYKŁADOWE


A - Dobierając produkt należy opierać się na danych w certyfikacie TÜV lub dokumencie ABE. Proszę przed montażem porównać oznaczenia na otrzymanym produkcie z oznaczeniami zawartymi w TÜV lub dokumencie ABE (dołączane do paczek lub dostępne do pobrania na www.eibach.com) W przypadku stwierdzenia rozbieżności zestawu nie należy montować - prosimy w takim wypadku o kontakt ze sprzedawcą. Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie, posiadającym wykwalifikowanych pracowników oraz odpowiednie narzędzia. Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk - ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję. Po montażu sprężyn / elementów zawieszenia należy sprawdzić geometrię kół. Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych lub sportowych.Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn. W zależności od wersji silnikowej, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji producenta auta, wartości obniżenia mogą odbiegać o parę mm od wartości wskazanych w niniejszym katalogu. Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia. Zastosowanie naszych produktów odnosi się do seryjnych pojazdów. W przypadku przeróbek takich jak np. montaż instalacji LPG itp., montaż naszych produktów na własną odpowiedzialność. Wszystkie podane dane odnoszą się do fabrycznych, nowych pojazdów. Punkty pomiaru: linia prosta łącząca środek piasty z dolnym kantem błotnika. Są to wartości przybliżone - mogą się różnić w zależności od pojazdu.