DO SPRZEDANIA SPRĘŻARKA ŁOPATKOWA HYDROVANE MODEL 178PUAS
W PEŁNI SPRAWNA , REGULARNIE SERWISOWANA !!!
SPRĘŻARKA W WERSJI ZABUDOWANEJ !!!
CENA BRUTTO - F-RA VAT
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Moc kW |
30 |
Ciśnienie robocze bar |
8 |
Ciśnienie min bar |
5,5 |
Ciśnienie max bar |
9 |
Wydajność m3/min |
4,68 |
Hałas dB |
80 |
Zawartość oleju w powietrzu ppm |
3 |
Zasilanie V/Hz/faza |
400/50/3 |
Przyłącze cal |
1 |
Długość mm |
1875 |
Szerokość mm |
867 |
Wysokość mm |
900 |
Masa kg |
510 |
Rok produkcji |
1997 |
Przebieg rbh |
53.500 |
|
1. Najniższy poziom hałasu W sprężarkach Hydrovane jedynym elementem ruchomym jest wirnik z łopatkami ślizgającymi się po filmie olejowym. Dodatkowo ich cicha praca jest spowodowana bezpośrednim przeniesieniem napędu przez elastyczne sprzęgło. Ta zaleta daje możliwość usytuowania sprężarki w miejscu odbioru powietrza, przy bezpośredniej bliskości stanowisk pracy. Nie ma konieczności zakładania drogich rurociągów i ponoszenia strat związanych z przesyłem sprężonego powietrza. |
2. Czystość powietrza W kompresorze tłokowym do smarowania części współpracujących używa się oleju. Brak jest jednak jakiegokolwiek elementu oddzielającego od sprężonego powietrza cząstek oleju, dostających się do niego poprzez pierścienie. Ponadto wysoka temperatura powietrza z "tłoków" utrudnia proces separacji. Tych wad pozbawiony jest kompresor łopatkowy, w którym olej jest wykorzystywany w procesie sprężania. Konstrukcja układu wylotowego stopnia sprężania pozwala na całkowite oddzielenie oleju. Niska temperatura powietrza daje wysoką skuteczność separacji końcowej. Powietrze na wyjściu z kompresora ma nie więcej niż 5ppm, a w większych modelach nie przekracza nawet 3ppm (mg/m3). Ponieważ w powietrzu zasysanym przez sprężarkę znajduje się zarówno olej jak i wiele innych związków (w tym kwaśne), oznacza to, iż za sprężarką łopatkową uzyskujemy powietrze czystsze niż to, które ona zasysa. |
3. Bezwibracyjna i ciągła praca Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu konstrukcyjnemu, sprężarki łopatkowe są całkowicie bezwibracyjne. Pozwala to na posadowienie kompresora bez konieczności wykonywania specjalnych fundamentów i na każdym podłożu. Ponieważ w sprężarkach łopatkowych chłodnica oleju jest jej integralną częścią, więc bez względu na czas pracy urządzenia, ich wewnętrzna temperatura jest ustabilizowana i umożliwia to ciągłą, 2-godzinną pracę. |
4. Brak łożysk tocznych W sprężarce łopatkowej zastosowano panewki wykonane z odpowiedniego wytrzymałego materiału, zaś prędkość obrotowa wirnika należy do najniższych spośród wszystkich typów sprężarek. Daje to w efekcie trwałość ułożyskowania wielokrotnie przewyższającą łożyska toczne. Tak jak całość HYDROVANE to nie mniej niż 100 000 godzin pracy, tak i jej łożyska ślizgowe pracują równie długo. |
5. Łatwość przeglądu Zwarta i prosta konstrukcja sprężarki łopatkowej pozwala na szybki i łatwy do wykonania serwis bezpośrednio u klienta. Nie ma potrzeby przenoszenia urządzeń, zaś ze względu na małą ilość części i ich trwałość, naprawy nie wymagają żadnych specjalistycznych narzędzi i są wykonywane przez jedną osobę. |
6. Obieg oleju i jego żywotność Obieg oleju jest zapewniony przez ciśnienie panujące wewnątrz kompresora, zdecydowanie zwiększa to niezawodność układu sterowania, zmniejsza koszty utrzymania. Wymiana oleju następuje po 2000 godzin, co daje długi czas pomiędzy przeglądami, a jednocześnie stosowany olej, przez cały czas swojej pracy niezmiennie zachowuje swoje właściwości. |
7. Najniższe koszty eksploatacji Kupując sprężarkę płacimy raz, zaś potem stale ponosimy koszty wyprodukowania powietrza. O wysokości kosztów ponoszonych na 1 m3 decydować więc będą:
sprawność urządzenia - im większa, tym mniej energii zużywamy
koszty oleju, zestawów serwisowych i napraw
długość okresu międzyobsługowego
trwałość urządzenia i czas jego eksploatacji Jeżeli więc sprężarka łopatkowa posiada najwyższą sprawność wolumetryczną, wymaga jedynie wymiany oleju co 2000 godzin, nie wymaga praktycznie żadnych napraw, poza przeglądami oraz jej żywotność jest wielokrotnie dłuższa niż konkurencyjnych, to znaczy to, iż jej eksploatacja będzie najtańsza
|
|