|
Mam na imię Monika.
Za zakup na moich aukcjach z góry dziękuję serdecznie każdemu Klientowi, ponieważ to właśnie dzięki Tobie mogę być mamą pracującą w domu :-)
Na Allegro działam zgodnie z prawem - prowadzę działalność gospodarczą i płacę podatki. Kupując u mnie będziesz miał do czynienia z rzetelnością i profesjonalizmem. Aby się o tym przekonać zapraszam Cię na moje drugie konto, nick NOCNY-MOTYL Posiadam status SUPER SPRZEDAWCY i ponad 1000 !! pozytywnych komentarzy.
http://aukcja.onet.pl/show_user_auctions.php?uid=[zasłonięte]93555
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.
Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?
Jest wiele bardziej i mniej istotnych elementów, które w całości składają się na proces sprzedaży bezpośredniej. Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną firmę, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie będziesz mieć problemów z wymienieniem tych elementów.
Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży – to rozmowa z klientem. Jeśli wszystkie inne elementy, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niewiele na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się skutecznie przekonywać klienta do swoich racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego „Spotkanie z klientem”.
Metoda „Kup pan cegłę” nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży
Od powodzenia rozmowy z Twoim klientem zależą Twoje zyski, to właśnie w tym momencie bowiem najczęściej dochodzi do zamknięcia sprzedaży, na którą złożyły się wszystkie poprzednie etapy. Warto zatem solidnie do takiego spotkania się przygotować.
Mając jakiekolwiek doświadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej większości wypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: „Kup, bo warto”. Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:
- Nawiązać nić porozumienia z klientem i sprawić by Cię polubił. Każdy z nas na co dzień kupuje. Czy kupiłbyś cokolwiek od obcej osoby, do której nie masz zaufania lub w jakiś sposób odpychającej? Zanim zatem przejdziesz do sprzedaży produktu bądź usługi, najpierw musisz „sprzedać” siebie i sprawić, by klient chciał z Tobą rozmawiać.
- Stworzyć atmosferę sprzyjającą sprzedaży. Czym innym jest spotkanie ze znajomymi, a czym innym spotkanie z klientem – zapewne masz tego świadomość. Obydwa powinny być przyjemne, jednak ich cele są różne. Naucz się zatem tworzyć miłą atmosferę, która jednocześnie będzie sprzyjać interesom i osiągnięciu Twojego celu.
- Zbadać potrzeby klienta. By mieć szansę na dokonanie sprzedaży, najpierw musisz dowiedzieć się, czego Twój klient naprawdę potrzebuje i mu to uświadomić. Pamiętaj, że nie zawsze klient jest świadomy faktycznych potrzeb i nie zawsze te, o których sam mówi, są potrzebami rzeczywistymi.
- Rozpoznać sygnał, w którym Twój klient jest gotowy do zakupu. To kluczowy moment każdej rozmowy. Jeśli przejdziesz do sprzedaży za wcześnie – zniechęcisz swojego klienta. Jeśli z kolei będziesz za bardzo zwlekać, Twój klient może się rozmyślić, zanim przejdziesz do konkretów.
„Spotkanie z Klientem” to poradnik skupiony na tym, jak skutecznie przeprowadzić rozmowę handlową. Znajdziesz w nim szczegółową wiedzę na temat każdego kolejnego kroku – od przygotowania do spotkania, po zamknięcie sprzedaży. Opisane w nim zostały także metody postępowania dla różnych wariantów, w zależności od rozwoju sytuacji na spotkaniu.
Największym atutem tej wiedzy jednak, jest to, że każdy opisany sposób i metoda zostały sprawdzone w praktyce przez Autora, w Polskich realiach. Artur Wojciechowski wykuwał tę wiedzę krok po kroku przez ponad 15 lat swojej kariery sprzedawcy, doradcy finansowego i trenera sprzedaży. Zatem masz całkowitą pewność, że wiedza, którą tu znajdziesz, jest gotowa do wcielenia w życie niemal od zaraz.
Dla kogo jest ta publikacja?
Każdy z nas jest w pewnym stopniu sprzedawcą. Na co dzień sprzedajemy własne idee, przekonując do swoich racji współpracowników, znajomych czy rodzinę. Jednak są pewne grupy, które na tej publikacji skorzystają zdecydowanie najbardziej:
- Początkujący i przyszli sprzedawcy. Jeśli należysz do tej grupy, potraktuj tę publikację jak przewodnik, który niemal „za rękę” przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki rozmowy z klientem – od przygotowań do sukcesu w finale. Dzięki temu będziesz w stanie przećwiczyć każdy z elementów, zanim udasz się na ważne spotkanie.
- Doświadczeni sprzedawcy. Będąc sprzedawcą z doświadczeniem, posiadającym własne wypracowane metody, potraktuj tę publikację jako przydatne kompendium wiedzy, dzięki któremu będziesz mógł przeanalizować własną ścieżkę spotkania i usprawnić ją. Zapewne wiesz doskonale, że rozwijanie i poprawianie umiejętności jest w sprzedaży ważne. Bez względu na to, na jakim etapie kariery jesteś.
- Właściciele firm. Prowadząc własną firmę, zapewne niejednokrotnie spotykasz się i rozmawiasz z aktualnymi i potencjalnymi klientami – to element Twojej pracy. Naucz się zatem wykorzystywać możliwości spotkań, zdobywając nowych klientów, a tym samym zwiększać zyski swojej firmy.
Czego jeszcze dowiesz się z tej publikacji?
- Rozpoznasz swój styl sprzedaży i dowiesz się, jak sprzedaż partnerska pozwoli Ci poprawić Twoje efekty.
- Nauczysz się odpowiednio przygotowywać do spotkania i wyznaczać cel rozmowy.
- Dowiesz się, jakie są grupy potrzeb klientów i która z nich poprzedza wszystkie inne.
- Zdobędziesz umiejętność zadawania pytań badających faktyczne potrzeby klienta.
- Poznasz typy klientów oraz metody postępowania z każdym z nich.
- Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniane są w trakcie rozmów handlowych oraz co zrobić, by ich uniknąć.
- Nauczysz się odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciał o nim słuchać.
- Dowiesz się, jak zamykać sprzedaż, a także poznasz mity z tym etapem związane.
- Poznasz sposoby na uzyskiwanie od klienta zgody na sprzedaż oraz zobowiązania do długoterminowej współpracy.
„Spotkanie z klientem”, to swoisty niezbędnik dla każdego, kto odbywa rozmowy handlowe. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji w krótkim czasie nabędziesz i usprawnisz swoje umiejętności związane z ostatnim krokiem w procesie sprzedaży. Poprawiając skuteczność swoich spotkań, wprost zwiększasz swoje comiesięczne zarobki. Wszystko, co musisz zrobić, by tego dokonać, to zainwestować w tę publikację i wcielić tę wiedzę w życie.
SPIS TREŚCI :
Od autora
Style sprzedaży
Sprzedawca nachalny
Sprzedawca nieśmiały
Sprzedawca bierny
Sprzedaż partnerska
Zalety sprzedaży partnerskiej
Dlaczego ten styl sprzedaży przewyższa inne metody?
Sprzedaż partnerska dla specjalistów i ludzi wolnych zawodów
Etapy sprzedaży partnerskiej
Przygotowania do rozmowy handlowej
Przygotuj się do spotkania z potencjalnym klientem
Uporządkuj swoje materiały
Włóż odpowiedni strój
Stworzenie atmosfery sprzyjającej sprzedaży
Cel
Trzy grupy potrzeb klientów
Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne
Nawiąż kontakt emocjonalny z klientem
Kontroluj swój tok myślenia
Różnica między luźną a poważną rozmową
Jesteś na scenie
Pozasłowny kontakt emocjonalny
Wzrokowe przetwarzanie informacji
Słuchowe przetwarzanie informacji
Dotykowe przetwarzanie informacji
Jak sobie radzić z trzema rodzajami przetwarzania informacji?
Powrót do rzeczywistości
Badanie potrzeb klienta
Dlaczego badanie potrzeb jest ważne?
Zdobywanie informacji od klienta
Kiedy należy zamilknąć?
Fakty i opinie w analizie potrzeb
Elementy analizy potrzeb
Przykładowe pytania
Rola i rodzaje pytań
Pytania otwarte
Pytania przeciwstawne
Pytania intonacyjne
Pytania o osobę trzecią
Cztery wskazówki dla pytających
Nie zadawaj pytań zamkniętych
Powtórz za klientem, jak zrozumiałeś podawane przez niego informacje
Musisz wiedzieć, kiedy zacząć mówić
Pytania na tematy drażliwe zadawaj na końcu
Pytania
Aktywne słuchanie
Zrozumienie
Typy klientów
Klient małomówny
Sposoby postępowania
Klient nieufny
Sposoby postępowania
Klient bezwzględny
Sposoby postępowania
Klient nieznoszący sprzeciwu
Sposoby postępowania
Klient blefujący
Sposoby postępowania
Klient gadatliwy
Sposoby postępowania
Klient racjonalny
Sposoby postępowania
Klient niezdecydowany
Sposoby postępowania
Klient niezadowolony
Sposoby postępowania
Klient przyjacielski
Sposoby postępowania
Prezentacja produktu
Pozycja
Problem
Podejście
Określanie korzyści
Działanie
Jak mówić o swoich produktach, żeby klienci chcieli kupować?
Jak przejść od słuchania do mówienia?
Potrzeby klientów postaw na pierwszym miejscu
Opisz swoje usługi i ich efekty
Przykład nr 1
Przykład nr 2
Najpierw opisz efekty, jakie przyniosą twoje usługi
Opisz cechy swojej usługi
Wplataj przykłady do opisu usług
Napisz, zanim powiesz
Standardy i procedury działania
Arkusz roboczy: twoje standardy i procedury działania
Opłaty
Podsumuj swoją prezentację
Zamknięcie sprzedaży
Jak reagować na pytania, wątpliwości i obiekcje klienta
Mit 1
Mit 2
Mit 3
Mit 4
Staraj się łagodzić obiekcje klienta
Typowe pytania, obawy i obiekcje
Odpowiedz, podając fakty
Odpowiedz, reagując na odczucia klienta
Odpowiedzi na obiekcje
Odpowiedź typu: odczuwa/odczuwali/uznali, że
Odpowiedź typu: czy może mi pan powiedzieć coś więcej?
Odpowiedź — milczenie
Odpowiedź — cisza |
|