Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Spotkanie z klientem - MLM- sprzedaż Wojciechowski

18-08-2014, 20:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.30 zł     
Użytkownik kristi122
numer aukcji: 4438944080
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-08-2014 20:30:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763

Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)



PŁATNOŚĆ

.
Wyłącznie przedpłata



1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.



  • "Spotkanie z klientem"
    Artur Wojciechowski



    Wydawca: "Złote Myśli"
    ISBN:[zasłonięte]978-8301-030-3
    ilość stron:
    145
    Książka drukowana - nowa
    okładka: miękka
    cena rynkowa: 34,90

    cena promocyjna:
    22,30 zł

    S
    pis treści:

    • Od autora
    • Style sprzedaży
    • Sprzedawca nachalny
    • Sprzedawca nieśmiały
    • Sprzedawca bierny
    • Sprzedaż partnerska
    • Zalety sprzedaży partnerskiej
    • Dlaczego ten styl sprzedaży przewyższa inne metody?
    • Sprzedaż partnerska dla specjalistów i ludzi wolnych zawodów
    • Etapy sprzedaży partnerskiej
    • Przygotowania do rozmowy handlowej
    • Przygotuj się do spotkania z potencjalnym klientem
    • Uporządkuj swoje materiały
    • Włóż odpowiedni strój
    • Stworzenie atmosfery sprzyjającej sprzedaży
    • Cel
    • Trzy grupy potrzeb klientów
    • Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne
    • Nawiąż kontakt emocjonalny z klientem
    • Kontroluj swój tok myślenia
    • Różnica między luźną a poważną rozmową
    • Jesteś na scenie
    • Pozasłowny kontakt emocjonalny
    • Wzrokowe przetwarzanie informacji
    • Słuchowe przetwarzanie informacji
    • Dotykowe przetwarzanie informacji
    • Jak sobie radzić z trzema rodzajami przetwarzania informacji?
    • Powrót do rzeczywistości
    • Badanie potrzeb klienta
    • Dlaczego badanie potrzeb jest ważne?
    • Zdobywanie informacji od klienta
    • Kiedy należy zamilknąć?
    • Fakty i opinie w analizie potrzeb
    • Elementy analizy potrzeb
    • Przykładowe pytania
    • Rola i rodzaje pytań
    • Pytania otwarte
    • Pytania przeciwstawne
    • Pytania intonacyjne
    • Pytania o osobę trzecią
    • Cztery wskazówki dla pytających
    • Nie zadawaj pytań zamkniętych
    • Powtórz za klientem, jak zrozumiałeś podawane przez niego informacje
    • Musisz wiedzieć, kiedy zacząć mówić
    • Pytania na tematy drażliwe zadawaj na końcu
    • Pytania
    • Aktywne słuchanie
    • Zrozumienie
    • Typy klientów
    • Klient małomówny
    • Sposoby postępowania
    • Klient nieufny
    • Sposoby postępowania
    • Klient bezwzględny
    • Sposoby postępowania
    • Klient nieznoszący sprzeciwu
    • Sposoby postępowania
    • Klient blefujący
    • Sposoby postępowania
    • Klient gadatliwy
    • Sposoby postępowania
    • Klient racjonalny
    • Sposoby postępowania
    • Klient niezdecydowany
    • Sposoby postępowania
    • Klient niezadowolony
    • Sposoby postępowania
    • Klient przyjacielski
    • Sposoby postępowania
    • Prezentacja produktu
    • Pozycja
    • Problem
    • Podejście
    • Określanie korzyści
    • Działanie
    • Jak mówić o swoich produktach, żeby klienci chcieli kupować?
    • Jak przejść od słuchania do mówienia?
    • Potrzeby klientów postaw na pierwszym miejscu
    • Opisz swoje usługi i ich efekty
    • Przykład nr 1
    • Przykład nr 2
    • Najpierw opisz efekty, jakie przyniosą twoje usługi
    • Opisz cechy swojej usługi
    • Wplataj przykłady do opisu usług
    • Napisz, zanim powiesz
    • Standardy i procedury działania
    • Arkusz roboczy: twoje standardy i procedury działania
    • Opłaty
    • Podsumuj swoją prezentację
    • Zamknięcie sprzedaży
    • Jak reagować na pytania, wątpliwości i obiekcje klienta
    • Mit 1
    • Mit 2
    • Mit 3
    • Mit 4
    • Staraj się łagodzić obiekcje klienta
    • Typowe pytania, obawy i obiekcje
    • Odpowiedz, podając fakty
    • Odpowiedz, reagując na odczucia klienta
    • Odpowiedzi na obiekcje
    • Odpowiedź typu: odczuwa/odczuwali/uznali, że
    • Odpowiedź typu: czy może mi pan powiedzieć coś więcej?
    • Odpowiedź — milczenie
    • Odpowiedź — cisza

      Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

      Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
      W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

      Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

      Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

      Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?

      Jest wiele bardziej i mniej istotnych elementów, które w całości składają się na proces sprzedaży bezpośredniej. Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną firmę, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie będziesz mieć problemów z wymienieniem tych elementów.

      Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży – to rozmowa z klientem. Jeśli wszystkie inne elementy, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niewiele na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się skutecznie przekonywać klienta do swoich racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego „Spotkanie z klientem”.

      Metoda „Kup pan cegłę” nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży

      Od powodzenia rozmowy z Twoim klientem zależą Twoje
      zyski, to właśnie w tym momencie bowiem najczęściej dochodzi do zamknięcia sprzedaży, na którą złożyły się wszystkie poprzednie etapy. Warto zatem solidnie do takiego spotkania się przygotować.

      Mając jakiekolwiek doświadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej większości wypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: „Kup, bo warto”. Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:

      • Nawiązać nić porozumienia z klientem i sprawić by Cię polubił. Każdy z nas na co dzień kupuje. Czy kupiłbyś cokolwiek od obcej osoby, do której nie masz zaufania lub w jakiś sposób odpychającej? Zanim zatem przejdziesz do sprzedaży produktu bądź usługi, najpierw musisz „sprzedać” siebie i sprawić, by klient chciał z Tobą rozmawiać.
      • Stworzyć atmosferę sprzyjającą sprzedaży. Czym innym jest spotkanie ze znajomymi, a czym innym spotkanie z klientem – zapewne masz tego świadomość. Obydwa powinny być przyjemne, jednak ich cele są różne. Naucz się zatem tworzyć miłą atmosferę, która jednocześnie będzie sprzyjać interesom i osiągnięciu Twojego celu.
      • Zbadać potrzeby klienta. By mieć szansę na dokonanie sprzedaży, najpierw musisz dowiedzieć się, czego Twój klient naprawdę potrzebuje i mu to uświadomić. Pamiętaj, że nie zawsze klient jest świadomy faktycznych potrzeb i nie zawsze te, o których sam mówi, są potrzebami rzeczywistymi.
      • Rozpoznać sygnał, w którym Twój klient jest gotowy do zakupu. To kluczowy moment każdej rozmowy. Jeśli przejdziesz do sprzedaży za wcześnie – zniechęcisz swojego klienta. Jeśli z kolei będziesz za bardzo zwlekać, Twój klient może się rozmyślić, zanim przejdziesz do konkretów. „Spotkanie z Klientem” to poradnik skupiony na tym, jak
        skutecznie przeprowadzić rozmowę handlową. Znajdziesz w nim szczegółową wiedzę na temat każdego kolejnego kroku – od przygotowania do spotkania, po zamknięcie sprzedaży. Opisane w nim zostały także metody postępowania dla różnych wariantów, w zależności od rozwoju sytuacji na spotkaniu.
        Największym atutem tej wiedzy jednak, jest to, że każdy opisany sposób i metoda zostały sprawdzone w praktyce przez Autora, w Polskich realiach. Artur Wojciechowski wykuwał tę wiedzę krok po kroku przez ponad 15 lat swojej kariery sprzedawcy, doradcy finansowego i trenera sprzedaży. Zatem masz całkowitą pewność, że wiedza, którą tu znajdziesz, jest gotowa do wcielenia w życie niemal od zaraz.

        Dla kogo jest ta publikacja?

        Każdy z nas jest w pewnym stopniu sprzedawcą. Na co dzień sprzedajemy własne idee, przekonując do swoich racji współpracowników, znajomych czy rodzinę. Jednak są pewne grupy, które na tej publikacji skorzystają zdecydowanie najbardziej:

      • Początkujący i przyszli sprzedawcy. Jeśli należysz do tej grupy, potraktuj tę publikację jak przewodnik, który niemal „za rękę” przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki rozmowy z klientem – od przygotowań do sukcesu w finale. Dzięki temu będziesz w stanie przećwiczyć każdy z elementów, zanim udasz się na ważne spotkanie.
        • Doświadczeni sprzedawcy. Będąc sprzedawcą z doświadczeniem, posiadającym własne wypracowane metody, potraktuj tę publikację jako przydatne kompendium wiedzy, dzięki któremu będziesz mógł przeanalizować własną ścieżkę spotkania i usprawnić ją. Zapewne wiesz doskonale, że rozwijanie i poprawianie umiejętności jest w sprzedaży ważne. Bez względu na to, na jakim etapie kariery jesteś.
        • Właściciele firm. Prowadząc własną firmę, zapewne niejednokrotnie spotykasz się i rozmawiasz z aktualnymi i potencjalnymi klientami – to element Twojej pracy. Naucz się zatem wykorzystywać możliwości spotkań, zdobywając nowych klientów, a tym samym zwiększać zyski swojej firmy.

        Czego jeszcze dowiesz się z tej publikacji?
        • Rozpoznasz swój styl sprzedaży i dowiesz się, jak sprzedaż partnerska pozwoli Ci poprawić Twoje efekty.
        • Nauczysz się odpowiednio przygotowywać do spotkania i wyznaczać cel rozmowy.
        • Dowiesz się, jakie są grupy potrzeb klientów i która z nich poprzedza wszystkie inne.
        • Zdobędziesz umiejętność zadawania pytań badających faktyczne potrzeby klienta.
        • Poznasz typy klientów oraz metody postępowania z każdym z nich.
        • Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniane są w trakcie rozmów handlowych oraz co zrobić, by ich uniknąć.
        • Nauczysz się odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciał o nim słuchać.
        • Dowiesz się, jak zamykać sprzedaż, a także poznasz mity z tym etapem związane.
        • Poznasz sposoby na uzyskiwanie od klienta zgody na sprzedaż oraz zobowiązania do długoterminowej współpracy.
        • „Spotkanie z klientem”, to swoisty niezbędnik dla każdego, kto odbywa rozmowy handlowe. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji w krótkim czasie nabędziesz i usprawnisz swoje umiejętności związane z ostatnim krokiem w procesie sprzedaży. Poprawiając skuteczność swoich spotkań, wprost zwiększasz swoje comiesięczne zarobki. Wszystko, co musisz zrobić, by tego dokonać, to zainwestować w tę publikację i wcielić tę wiedzę w życie.







    BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.