|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 664-[zasłonięte]-763
|
|
Wyłącznie przedpłata na konto
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
"Spotkanie z klientem" Artur Wojciechowski
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN: [zasłonięte]978-8301-030-3 ilość stron: 145 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa: 34,90 zł
cena promocyjna: 26,18 zł przesyłka: 0 zł
Spis treści:
- Od autora
- Style sprzedaży
- Sprzedawca nachalny
- Sprzedawca nieśmiały
- Sprzedawca bierny
- Sprzedaż partnerska
- Zalety sprzedaży partnerskiej
- Dlaczego ten styl sprzedaży przewyższa inne metody?
- Sprzedaż partnerska dla specjalistów i ludzi wolnych zawodów
- Etapy sprzedaży partnerskiej
- Przygotowania do rozmowy handlowej
- Przygotuj się do spotkania z potencjalnym klientem
- Uporządkuj swoje materiały
- Włóż odpowiedni strój
- Stworzenie atmosfery sprzyjającej sprzedaży
- Cel
- Trzy grupy potrzeb klientów
- Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne
- Nawiąż kontakt emocjonalny z klientem
- Kontroluj swój tok myślenia
- Różnica między luźną a poważną rozmową
- Jesteś na scenie
- Pozasłowny kontakt emocjonalny
- Wzrokowe przetwarzanie informacji
- Słuchowe przetwarzanie informacji
- Dotykowe przetwarzanie informacji
- Jak sobie radzić z trzema rodzajami przetwarzania informacji?
- Powrót do rzeczywistości
- Badanie potrzeb klienta
- Dlaczego badanie potrzeb jest ważne?
- Zdobywanie informacji od klienta
- Kiedy należy zamilknąć?
- Fakty i opinie w analizie potrzeb
- Elementy analizy potrzeb
- Przykładowe pytania
- Rola i rodzaje pytań
- Pytania otwarte
- Pytania przeciwstawne
- Pytania intonacyjne
- Pytania o osobę trzecią
- Cztery wskazówki dla pytających
- Nie zadawaj pytań zamkniętych
- Powtórz za klientem, jak zrozumiałeś podawane przez niego informacje
- Musisz wiedzieć, kiedy zacząć mówić
- Pytania na tematy drażliwe zadawaj na końcu
- Pytania
- Aktywne słuchanie
- Zrozumienie
- Typy klientów
- Klient małomówny
- Sposoby postępowania
- Klient nieufny
- Sposoby postępowania
- Klient bezwzględny
- Sposoby postępowania
- Klient nieznoszący sprzeciwu
- Sposoby postępowania
- Klient blefujący
- Sposoby postępowania
- Klient gadatliwy
- Sposoby postępowania
- Klient racjonalny
- Sposoby postępowania
- Klient niezdecydowany
- Sposoby postępowania
- Klient niezadowolony
- Sposoby postępowania
- Klient przyjacielski
- Sposoby postępowania
- Prezentacja produktu
- Pozycja
- Problem
- Podejście
- Określanie korzyści
- Działanie
- Jak mówić o swoich produktach, żeby klienci chcieli kupować?
- Jak przejść od słuchania do mówienia?
- Potrzeby klientów postaw na pierwszym miejscu
- Opisz swoje usługi i ich efekty
- Przykład nr 1
- Przykład nr 2
- Najpierw opisz efekty, jakie przyniosą twoje usługi
- Opisz cechy swojej usługi
- Wplataj przykłady do opisu usług
- Napisz, zanim powiesz
- Standardy i procedury działania
- Arkusz roboczy: twoje standardy i procedury działania
- Opłaty
- Podsumuj swoją prezentację
- Zamknięcie sprzedaży
- Jak reagować na pytania, wątpliwości i obiekcje klienta
- Mit 1
- Mit 2
- Mit 3
- Mit 4
- Staraj się łagodzić obiekcje klienta
- Typowe pytania, obawy i obiekcje
- Odpowiedz, podając fakty
- Odpowiedz, reagując na odczucia klienta
- Odpowiedzi na obiekcje
- Odpowiedź typu: odczuwa/odczuwali/uznali, że
- Odpowiedź typu: czy może mi pan powiedzieć coś więcej?
- Odpowiedź — milczenie
- Odpowiedź — cisza
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.
Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?
Jest wiele bardziej i mniej istotnych elementów, które w całości składają się na proces sprzedaży bezpośredniej. Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną firmę, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie będziesz mieć problemów z wymienieniem tych elementów.
Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży – to rozmowa z klientem. Jeśli wszystkie inne elementy, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niewiele na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się skutecznie przekonywać klienta do swoich racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego „Spotkanie z klientem”.
Metoda „Kup pan cegłę” nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży
Od powodzenia rozmowy z Twoim klientem zależą Twoje zyski, to właśnie w tym momencie bowiem najczęściej dochodzi do zamknięcia sprzedaży, na którą złożyły się wszystkie poprzednie etapy. Warto zatem solidnie do takiego spotkania się przygotować.
Mając jakiekolwiek doświadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej większości wypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: „Kup, bo warto”. Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:
- Nawiązać nić porozumienia z klientem i sprawić by Cię polubił. Każdy z nas na co dzień kupuje. Czy kupiłbyś cokolwiek od obcej osoby, do której nie masz zaufania lub w jakiś sposób odpychającej? Zanim zatem przejdziesz do sprzedaży produktu bądź usługi, najpierw musisz „sprzedać” siebie i sprawić, by klient chciał z Tobą rozmawiać.
- Stworzyć atmosferę sprzyjającą sprzedaży. Czym innym jest spotkanie ze znajomymi, a czym innym spotkanie z klientem – zapewne masz tego świadomość. Obydwa powinny być przyjemne, jednak ich cele są różne. Naucz się zatem tworzyć miłą atmosferę, która jednocześnie będzie sprzyjać interesom i osiągnięciu Twojego celu.
- Zbadać potrzeby klienta. By mieć szansę na dokonanie sprzedaży, najpierw musisz dowiedzieć się, czego Twój klient naprawdę potrzebuje i mu to uświadomić. Pamiętaj, że nie zawsze klient jest świadomy faktycznych potrzeb i nie zawsze te, o których sam mówi, są potrzebami rzeczywistymi.
- Rozpoznać sygnał, w którym Twój klient jest gotowy do zakupu. To kluczowy moment każdej rozmowy. Jeśli przejdziesz do sprzedaży za wcześnie – zniechęcisz swojego klienta. Jeśli z kolei będziesz za bardzo zwlekać, Twój klient może się rozmyślić, zanim przejdziesz do konkretów. „Spotkanie z Klientem” to poradnik skupiony na tym, jak
skutecznie przeprowadzić rozmowę handlową. Znajdziesz w nim szczegółową wiedzę na temat każdego kolejnego kroku – od przygotowania do spotkania, po zamknięcie sprzedaży. Opisane w nim zostały także metody postępowania dla różnych wariantów, w zależności od rozwoju sytuacji na spotkaniu. Największym atutem tej wiedzy jednak, jest to, że każdy opisany sposób i metoda zostały sprawdzone w praktyce przez Autora, w Polskich realiach. Artur Wojciechowski wykuwał tę wiedzę krok po kroku przez ponad 15 lat swojej kariery sprzedawcy, doradcy finansowego i trenera sprzedaży. Zatem masz całkowitą pewność, że wiedza, którą tu znajdziesz, jest gotowa do wcielenia w życie niemal od zaraz.
Dla kogo jest ta publikacja?
Każdy z nas jest w pewnym stopniu sprzedawcą. Na co dzień sprzedajemy własne idee, przekonując do swoich racji współpracowników, znajomych czy rodzinę. Jednak są pewne grupy, które na tej publikacji skorzystają zdecydowanie najbardziej:
- Początkujący i przyszli sprzedawcy. Jeśli należysz do tej grupy, potraktuj tę publikację jak przewodnik, który niemal „za rękę” przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki rozmowy z klientem – od przygotowań do sukcesu w finale. Dzięki temu będziesz w stanie przećwiczyć każdy z elementów, zanim udasz się na ważne spotkanie.
- Doświadczeni sprzedawcy. Będąc sprzedawcą z doświadczeniem, posiadającym własne wypracowane metody, potraktuj tę publikację jako przydatne kompendium wiedzy, dzięki któremu będziesz mógł przeanalizować własną ścieżkę spotkania i usprawnić ją. Zapewne wiesz doskonale, że rozwijanie i poprawianie umiejętności jest w sprzedaży ważne. Bez względu na to, na jakim etapie kariery jesteś.
- Właściciele firm. Prowadząc własną firmę, zapewne niejednokrotnie spotykasz się i rozmawiasz z aktualnymi i potencjalnymi klientami – to element Twojej pracy. Naucz się zatem wykorzystywać możliwości spotkań, zdobywając nowych klientów, a tym samym zwiększać zyski swojej firmy.
Czego jeszcze dowiesz się z tej publikacji?
- Rozpoznasz swój styl sprzedaży i dowiesz się, jak sprzedaż partnerska pozwoli Ci poprawić Twoje efekty.
- Nauczysz się odpowiednio przygotowywać do spotkania i wyznaczać cel rozmowy.
- Dowiesz się, jakie są grupy potrzeb klientów i która z nich poprzedza wszystkie inne.
- Zdobędziesz umiejętność zadawania pytań badających faktyczne potrzeby klienta.
- Poznasz typy klientów oraz metody postępowania z każdym z nich.
- Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniane są w trakcie rozmów handlowych oraz co zrobić, by ich uniknąć.
- Nauczysz się odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciał o nim słuchać.
- Dowiesz się, jak zamykać sprzedaż, a także poznasz mity z tym etapem związane.
- Poznasz sposoby na uzyskiwanie od klienta zgody na sprzedaż oraz zobowiązania do długoterminowej współpracy.
-
„Spotkanie z klientem”, to swoisty niezbędnik dla każdego, kto odbywa rozmowy handlowe. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji w krótkim czasie nabędziesz i usprawnisz swoje umiejętności związane z ostatnim krokiem w procesie sprzedaży. Poprawiając skuteczność swoich spotkań, wprost zwiększasz swoje comiesięczne zarobki. Wszystko, co musisz zrobić, by tego dokonać, to zainwestować w tę publikację i wcielić tę wiedzę w życie.
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|
|