|
- Ilość stron: 145
- Okładka: kolorowa, miękka
- Autor: Artur Wojciechowski
- Wydawnictwo: "Złote Myśli"
- ISBN:[zasłonięte]978-8301-030-3
- Stan książki: nowa
- cena: najniższa możliwa (ok. 30% tańsza od wyjściowej) ;-)
CHCESZ DARMOWY FRAGMENT? Napisz do mnie ;-)
|
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.
Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:
Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?
Jest wiele bardziej i mniej istotnych elementów, które w całości składają się na proces sprzedaży bezpośredniej. Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną firmę, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie będziesz mieć problemów z wymienieniem tych elementów.
Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży – to rozmowa z klientem. Jeśli wszystkie inne elementy, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niewiele na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się skutecznie przekonywać klienta do swoich racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego „Spotkanie z klientem”.
Metoda „Kup pan cegłę” nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży
Od powodzenia rozmowy z Twoim klientem zależą Twoje zyski, to właśnie w tym momencie bowiem najczęściej dochodzi do zamknięcia sprzedaży, na którą złożyły się wszystkie poprzednie etapy. Warto zatem solidnie do takiego spotkania się przygotować.
Mając jakiekolwiek doświadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej większości wypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: „Kup, bo warto”. Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:
- Nawiązać nić porozumienia z klientem i sprawić by Cię polubił. Każdy z nas na co dzień kupuje. Czy kupiłbyś cokolwiek od obcej osoby, do której nie masz zaufania lub w jakiś sposób odpychającej? Zanim zatem przejdziesz do sprzedaży produktu bądź usługi, najpierw musisz „sprzedać” siebie i sprawić, by klient chciał z Tobą rozmawiać.
- Stworzyć atmosferę sprzyjającą sprzedaży. Czym innym jest spotkanie ze znajomymi, a czym innym spotkanie z klientem – zapewne masz tego świadomość. Obydwa powinny być przyjemne, jednak ich cele są różne. Naucz się zatem tworzyć miłą atmosferę, która jednocześnie będzie sprzyjać interesom i osiągnięciu Twojego celu.
- Zbadać potrzeby klienta. By mieć szansę na dokonanie sprzedaży, najpierw musisz dowiedzieć się, czego Twój klient naprawdę potrzebuje i mu to uświadomić. Pamiętaj, że nie zawsze klient jest świadomy faktycznych potrzeb i nie zawsze te, o których sam mówi, są potrzebami rzeczywistymi.
- Rozpoznać sygnał, w którym Twój klient jest gotowy do zakupu. To kluczowy moment każdej rozmowy. Jeśli przejdziesz do sprzedaży za wcześnie – zniechęcisz swojego klienta. Jeśli z kolei będziesz za bardzo zwlekać, Twój klient może się rozmyślić, zanim przejdziesz do konkretów.
„Spotkanie z Klientem” to poradnik skupiony na tym, jak skutecznie przeprowadzić rozmowę handlową. Znajdziesz w nim szczegółową wiedzę na temat każdego kolejnego kroku – od przygotowania do spotkania, po zamknięcie sprzedaży. Opisane w nim zostały także metody postępowania dla różnych wariantów, w zależności od rozwoju sytuacji na spotkaniu.
Największym atutem tej wiedzy jednak, jest to, że każdy opisany sposób i metoda zostały sprawdzone w praktyce przez Autora, w Polskich realiach. Artur Wojciechowski wykuwał tę wiedzę krok po kroku przez ponad 15 lat swojej kariery sprzedawcy, doradcy finansowego i trenera sprzedaży. Zatem masz całkowitą pewność, że wiedza, którą tu znajdziesz, jest gotowa do wcielenia w życie niemal od zaraz.
Dla kogo jest ta publikacja?
Każdy z nas jest w pewnym stopniu sprzedawcą. Na co dzień sprzedajemy własne idee, przekonując do swoich racji współpracowników, znajomych czy rodzinę. Jednak są pewne grupy, które na tej publikacji skorzystają zdecydowanie najbardziej:
- Początkujący i przyszli sprzedawcy. Jeśli należysz do tej grupy, potraktuj tę publikację jak przewodnik, który niemal „za rękę” przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki rozmowy z klientem – od przygotowań do sukcesu w finale. Dzięki temu będziesz w stanie przećwiczyć każdy z elementów, zanim udasz się na ważne spotkanie.
- Doświadczeni sprzedawcy. Będąc sprzedawcą z doświadczeniem, posiadającym własne wypracowane metody, potraktuj tę publikację jako przydatne kompendium wiedzy, dzięki któremu będziesz mógł przeanalizować własną ścieżkę spotkania i usprawnić ją. Zapewne wiesz doskonale, że rozwijanie i poprawianie umiejętności jest w sprzedaży ważne. Bez względu na to, na jakim etapie kariery jesteś.
- Właściciele firm. Prowadząc własną firmę, zapewne niejednokrotnie spotykasz się i rozmawiasz z aktualnymi i potencjalnymi klientami – to element Twojej pracy. Naucz się zatem wykorzystywać możliwości spotkań, zdobywając nowych klientów, a tym samym zwiększać zyski swojej firmy.
Czego jeszcze dowiesz się z tej publikacji?
- Rozpoznasz swój styl sprzedaży i dowiesz się, jak sprzedaż partnerska pozwoli Ci poprawić Twoje efekty.
- Nauczysz się odpowiednio przygotowywać do spotkania i wyznaczać cel rozmowy.
- Dowiesz się, jakie są grupy potrzeb klientów i która z nich poprzedza wszystkie inne.
- Zdobędziesz umiejętność zadawania pytań badających faktyczne potrzeby klienta.
- Poznasz typy klientów oraz metody postępowania z każdym z nich.
- Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniane są w trakcie rozmów handlowych oraz co zrobić, by ich uniknąć.
- Nauczysz się odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciał o nim słuchać.
- Dowiesz się, jak zamykać sprzedaż, a także poznasz mity z tym etapem związane.
- Poznasz sposoby na uzyskiwanie od klienta zgody na sprzedaż oraz zobowiązania do długoterminowej współpracy.
„Spotkanie z klientem”, to swoisty niezbędnik dla każdego, kto odbywa rozmowy handlowe. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji w krótkim czasie nabędziesz i usprawnisz swoje umiejętności związane z ostatnim krokiem w procesie sprzedaży. Poprawiając skuteczność swoich spotkań, wprost zwiększasz swoje comiesięczne zarobki. Wszystko, co musisz zrobić, by tego dokonać, to zainwestować w tę publikację i wcielić tę wiedzę w życie.
SPIS TREŚCI:
- Od autora
- Style sprzedaży
- Sprzedawca nachalny
- Sprzedawca nieśmiały
- Sprzedawca bierny
- Sprzedaż partnerska
- Zalety sprzedaży partnerskiej
- Dlaczego ten styl sprzedaży przewyższa inne metody?
- Sprzedaż partnerska dla specjalistów i ludzi wolnych zawodów
- Etapy sprzedaży partnerskiej
- Przygotowania do rozmowy handlowej
- Przygotuj się do spotkania z potencjalnym klientem
- Uporządkuj swoje materiały
- Włóż odpowiedni strój
- Stworzenie atmosfery sprzyjającej sprzedaży
- Cel
- Trzy grupy potrzeb klientów
- Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne
- Nawiąż kontakt emocjonalny z klientem
- Kontroluj swój tok myślenia
- Różnica między luźną a poważną rozmową
- Jesteś na scenie
- Pozasłowny kontakt emocjonalny
- Wzrokowe przetwarzanie informacji
- Słuchowe przetwarzanie informacji
- Dotykowe przetwarzanie informacji
- Jak sobie radzić z trzema rodzajami przetwarzania informacji?
- Powrót do rzeczywistości
- Badanie potrzeb klienta
- Dlaczego badanie potrzeb jest ważne?
- Zdobywanie informacji od klienta
- Kiedy należy zamilknąć?
- Fakty i opinie w analizie potrzeb
- Elementy analizy potrzeb
- Przykładowe pytania
- Rola i rodzaje pytań
- Pytania otwarte
- Pytania przeciwstawne
- Pytania intonacyjne
- Pytania o osobę trzecią
- Cztery wskazówki dla pytających
- Nie zadawaj pytań zamkniętych
- Powtórz za klientem, jak zrozumiałeś podawane przez niego informacje
- Musisz wiedzieć, kiedy zacząć mówić
- Pytania na tematy drażliwe zadawaj na końcu
- Pytania
- Aktywne słuchanie
- Zrozumienie
- Typy klientów
- Klient małomówny
- Sposoby postępowania
- Klient nieufny
- Sposoby postępowania
- Klient bezwzględny
- Sposoby postępowania
- Klient nieznoszący sprzeciwu
- Sposoby postępowania
- Klient blefujący
- Sposoby postępowania
- Klient gadatliwy
- Sposoby postępowania
- Klient racjonalny
- Sposoby postępowania
- Klient niezdecydowany
- Sposoby postępowania
- Klient niezadowolony
- Sposoby postępowania
- Klient przyjacielski
- Sposoby postępowania
- Prezentacja produktu
- Pozycja
- Problem
- Podejście
- Określanie korzyści
- Działanie
- Jak mówić o swoich produktach, żeby klienci chcieli kupować?
- Jak przejść od słuchania do mówienia?
- Potrzeby klientów postaw na pierwszym miejscu
- Opisz swoje usługi i ich efekty
- Przykład nr 1
- Przykład nr 2
- Najpierw opisz efekty, jakie przyniosą twoje usługi
- Opisz cechy swojej usługi
- Wplataj przykłady do opisu usług
- Napisz, zanim powiesz
- Standardy i procedury działania
- Arkusz roboczy: twoje standardy i procedury działania
- Opłaty
- Podsumuj swoją prezentację
- Zamknięcie sprzedaży
- Jak reagować na pytania, wątpliwości i obiekcje klienta
- Mit 1
- Mit 2
- Mit 3
- Mit 4
- Staraj się łagodzić obiekcje klienta
- Typowe pytania, obawy i obiekcje
- Odpowiedz, podając fakty
- Odpowiedz, reagując na odczucia klienta
- Odpowiedzi na obiekcje
- Odpowiedź typu: odczuwa/odczuwali/uznali, że
- Odpowiedź typu: czy może mi pan powiedzieć coś więcej?
- Odpowiedź — milczenie
- Odpowiedź — cisza
PRZYKŁADOWE OPINIE NA TEMAT TEJ KSIĄŻKI:
-
Bardzo przydatne informacje, zwłaszcza gdy się je połączy z marketingiem. Polecam.
Sprawdź inne moje aukcje: [KLIKNIJ]
10 dniowy darmowy okres próbny...
Możesz wypróbować te książki przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz z nich w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś je przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do nas na podany adres książki, a my zwrócimy Ci Twoje pieniądze. (Więcej informacji na stronie "O mnie".)
Dla pewności że jestem solidnym allegrowiczem zapraszam do poczytania moich komentarzy i w razie pytań pisać!
Przykładowe komentarze:
Tańszej ceny nie znajdziesz :)
Dlaczego warto kupić u mnie ;-)
Mateusz Feliksiak - podchodzę do każdej transakcji z należytą starannością :)
- Jako jeden z nie wielu na tym portalu prowadzę legalną działalność, płacę podatki i rozliczam się - dzięki czemu mają Państwo 100% pewność co do legalności książek jak i szybkości i uczciwości przeprowadzania transakcji :) Na życzenie wystawiam FV.
- Wszystkie przesyłki pakuję w koperty bąbelkowe bądź dodatkowo jeszcze w karton i starannie zabezpieczam - produkty dzięki temu dochodzą całe.
- Na bieżąco informuję o statusie realizacji transakcji (otrzymanie wpłaty, wysyłka)
- Gdy produkt nie spełnia oczekiwań można go bez problemu zwrócić w ciągu 10 dni
- Szybka wysyłka - przeważnie od razu po wpłacie! :)
- GRATIS wersja elektroniczna po zakupie :)
Dołącz do GRONA ZADOWOLONYCH UŻYTKOWNIKÓW !!!
|