Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Spotkanie z klientem ARTUR WOJCIECHOWSKI + Gratis

04-03-2012, 18:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.18 zł     
Użytkownik rafcio_of
numer aukcji: 2096358996
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 9   
Koniec: 03-03-2012 15:57:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1.
Zanim kupisz, możesz zapoznać się
darmowym fragmentem;

2. 
Nie musisz czekać na koniec 
aukcji, by dokonać zakupu, 
po prostu przyciśnij "Kup teraz";

3.
Zakup potwierdź mailem,
wpisując swój nick z Allegro;

4.
W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności 
(nr konta i tytuł przelewu);

6.
Zostaniesz równiez 
poinformowany o przyjęciu wpłaty 
i wysłaniu książki;

6.
Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty 
otrzymasz gratis pełną wersję elektroniczną książki;

7.
Po otrzymaniu drukowanej wersji pocztąkupujący wystawia komentarz
co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła w odpowiednim stanie;

8.
Sprzedając, komentarz wystawiam 
jako drugi;

9.
Nie wystawiam komentarzy negatywnych pochopnie, dla mnie to ostateczność. Zawsze staram się wszystko wyjaśnić 
z kontrahentem;

10. 
Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz usatysfakcjonowany zakupionym tytułem, możesz skorzystać z GWARANCJI SATYSFAKCJI I ZWRÓCIĆ TOWAR wystarczy, że skontaktujesz się ze mną mailowo. 

Żeby tego uniknąć 
zapoznaj się 
z darmowym fragmentem
napisz do mnie mail

Wysyłka następuje w ciągu 48 godz. od zaksięgowania pieniędzy na koncie. 

Przesyłki wysyłane są priorytetem
(Poczta Polska)

Jeżeli przesyłka nie dotrze 
w ciągu 10 dni
 

od otrzymania maila potwierdzającego 
napisz, proszę, o tym do mnie w celu wyjaśnienia sytuacji;

 


Wpłaty 
wyłącznie przedpłata na konto

Na moich aukcjach 
koszt przesyłki gratis

Tel. 531 [zasłonięte] 63 80

maila: [zasłonięte]@wp.pl

Gadu-Gadu. 137748 

 

 

 

 

WITAJ NA MOJEJ AUKCJI

 

Spotkanie z klientem

ARTUR WOJCIECHOWSKI

  • wydawca: Złote Myśli
  • ilość Stron: 145
  • ISBN [zasłonięte]978-8301-030-3
  • książka Drukowana
  • Okładka Miękka
  • Stan: Nowa 
  • Stara Cena: 34,90 zł
  • Cena promocyjna: 26,18 zł
  • WYSYŁKA 0 ZŁ

 

UWAGA !!! GRATIS

PEŁNA WERSJA ELEKTRONICZNA KSIĄŻKI TUŻ PO ZAKSIĘGOWANIU PIENIĘDZY NA KONCIE 

 

ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z AUKCJĄ ORAZ DO OGLĄDNIĘCIA INNYCH MOICH OFERT. 

PAMIĘTAJ ŻE BEZ ZNACZENIA NA ILOŚĆ ZAKUPIONYCH KSIĄŻEK ZA WYSYŁKĘ NIE PŁACISZ NIC!!! 

 

SPIS TREŚCI

  • Od autora
  • Style sprzedaży
  • Sprzedawca nachalny
  • Sprzedawca nieśmiały
  • Sprzedawca bierny
  • Sprzedaż partnerska
  • Zalety sprzedaży partnerskiej
  • Dlaczego ten styl sprzedaży przewyższa inne metody?
  • Sprzedaż partnerska dla specjalistów i ludzi wolnych zawodów
  • Etapy sprzedaży partnerskiej
  • Przygotowania do rozmowy handlowej
  • Przygotuj się do spotkania z potencjalnym klientem
  • Uporządkuj swoje materiały
  • Włóż odpowiedni strój
  • Stworzenie atmosfery sprzyjającej sprzedaży
  • Cel
  • Trzy grupy potrzeb klientów
  • Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne
  • Nawiąż kontakt emocjonalny z klientem
  • Kontroluj swój tok myślenia
  • Różnica między luźną a poważną rozmową
  • Jesteś na scenie
  • Pozasłowny kontakt emocjonalny
  • Wzrokowe przetwarzanie informacji
  • Słuchowe przetwarzanie informacji
  • Dotykowe przetwarzanie informacji
  • Jak sobie radzić z trzema rodzajami przetwarzania informacji?
  • Powrót do rzeczywistości
  • Badanie potrzeb klienta
  • Dlaczego badanie potrzeb jest ważne?
  • Zdobywanie informacji od klienta
  • Kiedy należy zamilknąć?
  • Fakty i opinie w analizie potrzeb
  • Elementy analizy potrzeb
  • Przykładowe pytania
  • Rola i rodzaje pytań
  • Pytania otwarte
  • Pytania przeciwstawne
  • Pytania intonacyjne
  • Pytania o osobę trzecią
  • Cztery wskazówki dla pytających
  • Nie zadawaj pytań zamkniętych
  • Powtórz za klientem, jak zrozumiałeś podawane przez niego informacje
  • Musisz wiedzieć, kiedy zacząć mówić
  • Pytania na tematy drażliwe zadawaj na końcu
  • Pytania
  • Aktywne słuchanie
  • Zrozumienie
  • Typy klientów
  • Klient małomówny
  • Sposoby postępowania
  • Klient nieufny
  • Sposoby postępowania
  • Klient bezwzględny
  • Sposoby postępowania
  • Klient nieznoszący sprzeciwu
  • Sposoby postępowania
  • Klient blefujący
  • Sposoby postępowania
  • Klient gadatliwy
  • Sposoby postępowania
  • Klient racjonalny
  • Sposoby postępowania
  • Klient niezdecydowany
  • Sposoby postępowania
  • Klient niezadowolony
  • Sposoby postępowania
  • Klient przyjacielski
  • Sposoby postępowania
  • Prezentacja produktu
  • Pozycja
  • Problem
  • Podejście
  • Określanie korzyści
  • Działanie
  • Jak mówić o swoich produktach, żeby klienci chcieli kupować?
  • Jak przejść od słuchania do mówienia?
  • Potrzeby klientów postaw na pierwszym miejscu
  • Opisz swoje usługi i ich efekty
  • Przykład nr 1
  • Przykład nr 2
  • Najpierw opisz efekty, jakie przyniosą twoje usługi
  • Opisz cechy swojej usługi
  • Wplataj przykłady do opisu usług
  • Napisz, zanim powiesz
  • Standardy i procedury działania
  • Arkusz roboczy: twoje standardy i procedury działania
  • Opłaty
  • Podsumuj swoją prezentację
  • Zamknięcie sprzedaży
  • Jak reagować na pytania, wątpliwości i obiekcje klienta
  • Mit 1
  • Mit 2
  • Mit 3
  • Mit 4
  • Staraj się łagodzić obiekcje klienta
  • Typowe pytania, obawy i obiekcje
  • Odpowiedz, podając fakty
  • Odpowiedz, reagując na odczucia klienta
  • Odpowiedzi na obiekcje
  • Odpowiedź typu: odczuwa/odczuwali/uznali, że
  • Odpowiedź typu: czy może mi pan powiedzieć coś więcej?
  • Odpowiedź — milczenie
  • Odpowiedź — cisza

Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. 
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:

Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?

Jest wiele bardziej i mniej istotnych elementów, które w całości składają się na proces sprzedaży bezpośredniej. Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną firmę, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie będziesz mieć problemów z wymienieniem tych elementów.

Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży – to rozmowa z klientem. Jeśli wszystkie inne elementy, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niewiele na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się skutecznie przekonywać klienta do swoich racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego „Spotkanie z klientem”.

Metoda „Kup pan cegłę” nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży

Od powodzenia rozmowy z Twoim klientem zależą Twoje
zyski, to właśniprzygotowaniee w tym momencie bowiem najczęściej dochodzi do zamknięcia sprzedaży, na którą złożyły się wszystkie poprzednie etapy. Warto zatem solidnie do takiego spotkania się przygotować.

Mając jakiekolwiek doświadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej większości wypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: „Kup, bo warto”. Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:

  •  Nawiązać nić porozumienia z klientem i sprawić by Cię polubił. Każdy z nas na co dzień kupuje. Czy kupiłbyś cokolwiek od obcej osoby, do której nie masz zaufania lub w jakiś sposób odpychającej? Zanim zatem przejdziesz do sprzedaży produktu bądź usługi, najpierw musisz „sprzedać” siebie i sprawić, by klient chciał z Tobą rozmawiać.
  • Stworzyć atmosferę sprzyjającą sprzedaży. Czym innym jest spotkanie ze znajomymi, a czym innym spotkanie z klientem – zapewne masz tego świadomość. Obydwa powinny być przyjemne, jednak ich cele są różne. Naucz się zatem tworzyć miłą atmosferę, która jednocześnie będzie sprzyjać interesom i osiągnięciu Twojego celu.
  • Zbadać potrzeby klienta. By mieć szansę na dokonanie sprzedaży, najpierw musisz dowiedzieć się, czego Twój klient naprawdę potrzebuje i mu to uświadomić. Pamiętaj, że nie zawsze klient jest świadomy faktycznych potrzeb i nie zawsze te, o których sam mówi, są potrzebami rzeczywistymi.
  • Rozpoznać sygnał, w którym Twój klient jest gotowy do zakupu. To kluczowy moment każdej rozmowy. Jeśli przejdziesz do sprzedaży za wcześnie – zniechęcisz swojego klienta. Jeśli z kolei będziesz za bardzo zwlekać, Twój klient może się rozmyślić, zanim przejdziesz do konkretów. 

„Spotkanie z Klientem” to poradnik skupiony na tym, jak 
skutecznie przeprowadzić rozmowę handlową.Uścisk Znajdziesz w nim szczegółową wiedzę na temat każdego kolejnego kroku – od przygotowania do spotkania, po zamknięcie sprzedaży. Opisane w nim zostały także metody postępowania dla różnych wariantów, w zależności od rozwoju sytuacji na spotkaniu.

Największym atutem tej wiedzy jednak, jest to, że każdy opisany sposób i metoda zostały sprawdzone w praktyce przez Autora, w Polskich realiach. Artur Wojciechowski wykuwał tę wiedzę krok po kroku przez ponad 15 lat swojej kariery sprzedawcy, doradcy finansowego i trenera sprzedaży. Zatem masz całkowitą pewność, że wiedza, którą tu znajdziesz, jest gotowa do wcielenia w życie niemal od zaraz.

 

Dla kogo jest ta publikacja?

Każdy z nas jest w pewnym stopniu sprzedawcą. Na co dzień sprzedajemy własne idee, przekonując do swoich racji współpracowników, znajomych czy rodzinę. Jednak są pewne grupy, które na tej publikacji skorzystają zdecydowanie najbardziej:

  • Początkujący i przyszli sprzedawcy. Jeśli należysz do tej grupy, potraktuj tę publikację jak przewodnik, który niemal „za rękę” przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki rozmowy z klientem – od przygotowań do sukcesu w finale. Dzięki temu będziesz w stanie przećwiczyć każdy z elementów, zanim udasz się na ważne spotkanie.
  • Doświadczeni sprzedawcy. Będąc sprzedawcą z doświadczeniem, posiadającym własne wypracowane metody, potraktuj tę publikację jako przydatne kompendium wiedzy, dzięki któremu będziesz mógł przeanalizować własną ścieżkę spotkania i usprawnić ją. Zapewne wiesz doskonale, że rozwijanie i poprawianie umiejętności jest w sprzedaży ważne. Bez względu na to, na jakim etapie kariery jesteś.
  • Właściciele firm. Prowadząc własną firmę, zapewne niejednokrotnie spotykasz się i rozmawiasz z aktualnymi i potencjalnymi klientami – to element Twojej pracy. Naucz się zatem wykorzystywać możliwości spotkań, zdobywając nowych klientów, a tym samym zwiększać zyski swojej firmy.

 

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+ 
Kliknij, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiony ebook nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy


Czego jeszcze dowiesz się z tej publikacji?

  • Rozpoznasz swój styl sprzedaży i dowiesz się, jak sprzedaż partnerska pozwoli Ci poprawić Twoje efekty.
  • Nauczysz się odpowiednio przygotowywać do spotkania i wyznaczać cel rozmowy.
  • Dowiesz się, jakie są grupy potrzeb klientów i która z nich poprzedza wszystkie inne.
  • Zdobędziesz umiejętność zadawania pytań badających faktyczne potrzeby klienta.
  • Poznasz typy klientów oraz metody postępowania z każdym z nich.
  • Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniane są w trakcie rozmów handlowych oraz co zrobić, by ich uniknąć.
  • Nauczysz się odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciał o nim słuchać.
  • Dowiesz się, jak zamykać sprzedaż, a także poznasz mity z tym etapem związane.
  • Poznasz sposoby na uzyskiwanie od klienta zgody na sprzedaż oraz zobowiązania do długoterminowej współpracy.

„Spotkanie z klientem”, to swoisty niezbędnik dla każdego, kto odbywa rozmowy handlowe. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji w krótkim czasie nabędziesz i usprawnisz swoje umiejętności związane z ostatnim krokiem w procesie sprzedaży. Poprawiając skuteczność swoich spotkań, wprost zwiększasz swoje comiesięczne zarobki. Wszystko, co musisz zrobić, by tego dokonać, to zainwestować w tę publikację i wcielić tę wiedzę w życie.