tel. 603 [zasłonięte] 668
gg[zasłonięte]74500
wka_[zasłonięte]@interia.pl
Zasady aukcji
Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)
Czas dostawy
Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. Przed dokonaniem zakupów proszę o zapoznanie się z regulaminem sklepu dostępnym na stronie
" o mnie"
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat.
Menu End
Spotkania z Małym Księciem
Wykorzystanie sztuki w pracy pedagogicznej z dziećmi
Autor: Małgorzata Kapłon
IMPULS
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.6cm
Ilość stron: 150
Rok wydania: 2009
CIĘŻAR: 261 g + koperta ochronna
Książka ma charakter monograficzny i dotyczy stymulacji dziecka do poznawania, przeżywania i przetwarzania świata w ramach wychowania przez sztukę, zgodnie z ideą integracji oddziaływań wychowawczo-dydaktycznych w wychowaniu przedszkolnym i nauczaniu początkowym.
Przedmiotem opisanych w książce oddziaływań pedagogicznych (scenariusze sytuacji edukacyjnych oraz sprawozdania z ich przeprowadzenia) jest aktywność dźwiękowo-muzyczno-ruchowa, językowa i plastyczna dzieci, wywołana przez bodźce kinetyczno-ruchowe, wzrokowe i werbalne. Zabawy i działania twórcze powstały na podstawie książki „Mały Książę”.
Adresatami publikacji są nauczyciele i studenci kierunków pedagogicznych (specjalności wychowanie przedszkolne, nauczanie początkowe, sztuka, język polski).
Spis treści:
Wstęp
Rozdział I Wychowanie przez sztukę
Wychowanie jako kształcenie do rozwoju i wartości
Twórczy charakter działalności dziecka
Istota wychowania przez sztukę
Rozdział II Scenariusze sytuacji edukacyjnych integrujących działania w obrębie dziedzin sztuki, oparte na Małym Księciu Antoine’a de Saint-Exupéry
Etap I – Spotkanie bohaterów
Etap II – Na planie Małego Księcia
Etap III – Podróże międzyplanetarne
Etap IV – Rozstanie bohaterów
Rozdział III Oddziaływania wychowawczo-dydaktyczne na kształtowanie się osobowości dzieci w procesie wychowania przez sztukę
Dziecięca interioryzacja wartości i emocji oparta na sztuce
Powiązanie plastyki z innymi dziedzinami sztuki
Piosenka jako obszar aktywności dziecięcej
Dziecięca ekspresja zainspirowana muzyką
Łączenie sztuki z zabawami interakcyjnymi
Uogólnienia i wnioski
Bibliografia
Aneks
Stopka