Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Spostrzegam i myślę - Małasiewicz A.

24-11-2014, 16:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 4809519182
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 24-11-2014 16:05:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30 

Spostrzegam i myślę. Ćwiczenia do pracy z uczniem szkoły podstawowej o obniżonej sprawności widzenia i spostrzegania

Autor: Małasiewicz A.

 

Wydawca: Harmonia

Wydanie, Rok wyd: 2013

Ilość stron: 64

Format: 20,0 x 29,5 cm

Oprawa: miękka

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13465

 

Opis:

Proponowane w książce ćwiczenia umożliwiają stopniowe pokonywanie trudności w czytaniu i pisaniu dzieciom, które ze względu na obniżoną sprawność widzenia i spostrzegania mają w tym zakresie ograniczenia. Publikacja składa się z kilku części: Analiza wzrokowa, Synteza wzrokowa, Stałość spostrzegania: porównywanie kształtu i wielkości, Spostrzeganie stosunków przestrzennych.
Podane propozycje zadań można wykorzystywać w rewalidacji wzroku, na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych lub wyrównawczych. Ćwiczenia te poprawiają nie tylko percepcję wzrokową, ale także doskonalą koncentrację uwagi, koordynację wzrokowo-ruchową, logiczne myślenie. Zadania składają się z części graficznej i części literowej. Powinny być wykonywane pod kierunkiem terapeuty, nauczyciela bądź rodzica.