Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sposoby Widzenia, John Berger [nowa]

28-02-2012, 14:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 31.10 zł      Aktualna cena: 31.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030045560
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 24   
Koniec: 30-01-2012 17:46:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Sposoby Widzenia
John Berger

Sposoby Widzenia
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-83372-35-2
  • liczba stron: 168
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Aletheia
  • Wymiary: 125 x 195 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-01
  • Opis

    Sposoby widzenia to niezwykle ceniona wsród miłosników sztuki książka, wykorzystywana jako podręcznik m.in. na wstępnych kursach historii sztuki amerykańskich uniwersytetów. Stanowi niejako elementarz współczesnych metod patrzenia na szeroko pojętą kulturę wizualną - od sztuki wielkich mistrzów po reklamę. To przystępnie napisane studium spojrzenia, rozpoznawania, postrzegania oraz relacji między słowem a obrazem. Zawiera ona siedem błyskotliwych obrazowych esejów, prowokujących do dalszych rozważań. W czterech z nich użyto słów i obrazów, w trzech tylko obrazów. Głównym celem książki jest zapoczątkowanie procesu zadawania pytań.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa