Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SPORTS ECONOMICS: THEORY, EVIDENCE AND POLICY

11-02-2015, 3:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 288.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985345060
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-02-2015 03:46:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58745, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06835, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04504, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21462, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65963, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58745, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06835, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04504, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21462, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65963

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Sports Economics: Theory, Evidence and Policy (Sport Management)

SPORTS ECONOMICS: THEORY, EVIDENCE AND POLICY

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Paul Downward, Alistair Dawson, Trudo Dejonghe
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 23 Feb 2009
Dimensions: 19.1 x 2.2 x 23.5 cm
Format: Paperback
Pages: 419
Condition: NEW
Product_ID: A75A6DC546

 

 

''Sports Economics'' is the ideal introduction for all sport management and sport policy students and those for whom economics is a relatively new area of study. The book will also provide an ideal introduction to sports economics for economics students new to the area. Specifically designed to make economics accessible the context of sport is the focus of analysis, ensuring that this book is lively, accessible and approachable. The full scope of the sports economy is examined, covering the three main arenas in which sport takes place - mass participation, professional sports and sports events. The key elements of the economic representation of these three markets are considered, such as the underlying demand for and supply of these sports, together with the main policy issues affecting them. Whilst truly international in scope, it focuses particularly on specific comparisons between the US, the UK and mainland Europe. The breadth of discussion and international emphasis is brought to life by a detailed discussion of the evidence throughout the book to illustrate the key themes discussed - ideal for both lecturer and student.Reflection questions and Boxes are also used in chapters to prompt the reader to think about specific points as well as to provide the context for specific theoretical or empirical contributions that have been used to analyze sport. It embraces the full scope of the sports economy, including mass participation, professional sports and sports events. It is an ideal resource for sports management and policy students, making economics accessible through strong pedagogy. It is illustrated by international case studies focusing on the UK, US and mainland Europe.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SUCCESSFUL EVENT MANAGEMENT: A PRACTICAL HANDBOOK

 EVENTS MANAGEMENT Glenn Bowdin, Johnny Allen

 MANAGING SPORT FINANCE Robert Wilson

 INTRODUCTION TO SPORT MARKETING Aaron Smith

 SOCCERNOMICS Simon Kuper, Stefan Szymanski

 THE BUSINESS OF SPORT MANAGEMENT Beech, Chadwick